“Sleep deprived” Ser de bort fra den tempen da? Skal jeg velge bort denne?
Fikk ikke sove pga sterke TR smerter.

Fikk ikke sove pga sterke TR smerter.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

FF legger ikke like stor vekt på tempen hvis du legger inn sleep deprived, usikker på om de ser helt bort fra den. min ligger inne med tom blå sirkel De andre har fylt sirkel.“Sleep deprived” Ser de bort fra den tempen da? Skal jeg velge bort denne?
Fikk ikke sove pga sterke TR smerter.![]()
FF legger ikke like stor vekt på tempen hvis du legger inn sleep deprived, usikker på om de ser helt bort fra den. min ligger inne med tom blå sirkel De andre har fylt sirkel.
Vis vedlegget 237283 Får jo ikke kryss jeg, det går jo oppover. Kanskje jeg ikke har sluppet noe?

Litt vel spennende synes jeg. Stirrer meg blind på charts like mine. Ser ut som at det ikke finnes noen fasit på bra eller dårlig kurve.Oppover-temp er bra! Du vet å holde spenningen oppe [emoji1303]
Vis vedlegget 237283 Får jo ikke kryss jeg, det går jo oppover. Kanskje jeg ikke har sluppet noe?
Fant det i Lesson 15Noen som vet hva "fall back rise" er for noe?
Wow - veldig spennende utvikling! Som du sier - ut fra forrige kurve, blir morgendagens temp ekstra spennende! Jeg håper for deg... det hadde vært så gøy [emoji173]️[emoji1303][emoji256]
Ikke ekspert, menJag venter også på kryss...tror el var på torsdag, men hvis jeg legger inn høyere temperatur de neste to dagene vil den ha el till i dag....
Du burde vel hatt el på onsdag i følge temperaturstigning? Noen eksperter som har noen teorier?![]()
Litt vel spennende synes jeg. Stirrer meg blind på charts like mine. Ser ut som at det ikke finnes noen fasit på bra eller dårlig kurve.
Kanskje andre faktorer som har spilt inn ifht statistikken denne PPen din da?Det har jeg også oppdaget... det rare er at kurven min denne gangen genererte statistikk på 34% gravid, mens de andre månedene har gitt 21-26% gravid. Enda de er veldig like i mine øyne... ff vet noe som ikke jeg vet [emoji12] Tempingen er vel best på å se om el har vært og som prediktor på at tr kommer veldig snart...
Kanskje andre faktorer som har spilt inn ifht statistikken denne PPen din da?
Jeg har fremdeles statistikk på 38% gravid, håpe håpe.
56 % på at el har inntruffet, er jo positivt det da. Har PCOS og ikke trygg på at jeg har el.
38% er jo superbra! Jeg har fortsatt bare 34 % [emoji23]. Testene blir sterkere og sterkere, så jeg er forsiktig optimistisk [emoji1303]
ikke blitt lei meg for det neiTestene som gjør at jeg ikke er så optimist, tok en test litt utpå morgenen i dag og den var blenda, sensitivtest, og den burde vel ha slått ut 12 DPO, men men IKM tirsdag da får jeg uansett svarethadde vært helt greit å få to streker
ikke blitt lei meg for det nei
![]()
Vet ikke hva som foregår her lengre! Men nå håper jeg bare EL venter til etter onsdag, siden mannen reiser bort tidlig tidlig tidlig på tirsdag og blir borte til onsdags kveld/natt!
Kanskje el var i går? Veldig så lenge du skulle vente... du må hoppe litt i dag, så du får ristet løs det egget. I eggstokken gjør det ingen nytte... [emoji12]
Nei tror nok ikke EL var i går, da alt av tester har vært negativ de siste dagene. Og ser ut som de begynner å bli sterkere igjen nå. Så vi får seog de to andre gangene jeg har funnet El ved temping har tempen lagt stabilt på rundt 36 - 36.10 de tre dagene før EL er. Og hver gang egget har sluppet har tempen hoppet opp til 36,30[emoji848]
Hehe ja kanskje det jeg skal prøve på [emoji848] skal ha ei treningsøkt senere i dag, så får håpe litt ekstra på de enkelte øvelsene [emoji23]