Vi som temper

Wæææ du har jo fått en spire du jo[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Hva tenker du? Har vært lite her inne siste dagene, vært så mye m jobben.

Jeg tenker MYE - det er i hvert fall sikkert. Blandede følelser. Kjempeglad for at kroppen ser ut til å fungere igjen. Håpefull for vi endelig har sjansen til å få en etterlengtet attpåklatt. Livredd for at det skal gå galt igjen. Passerer 12 uker på termidagen for lille bolla... Flau for ikke å ha klart å overholde «bli ikke gravid denne måneden» pålegget. Bekymret for hva de vil si på endo når jeg ringer i neste uke. Engstelig for at kvalmen skal komme og ødelegge julen. Og så har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer å være udelt superglad når jeg vet at det er så mange som ville byttet med meg hvert sekund... Jaja, jeg håper dette ender i en liten regnbueskatt [emoji7][emoji173]️ Nå venter jeg bare på deg!!

Oi oi oi så glad jeg er på dine vegne nå snufs... det må bare holde seg oppe. Tenk at du har bolle i ovnen, gratulerer[emoji173]️

Tusen takk, gode du! Veldig uvirkelig å få tilbake gravid-statusen jeg har lengtet etter. Og det er akkurat så skummelt som jeg fryktet. Vet ikke om det er et godt tegn at jeg får termin 13. august... men det blir uansett ikke fødselsdatoen, siden jeg skal ha ks i god tid før termin.

Tusen takk, gode du! Veldig uvirkelig å få tilbake gravid-statusen jeg har lengtet etter. Og det er akkurat så skummelt som jeg fryktet. Vet ikke om det er et godt tegn at jeg får termin 13. august... men det blir uansett ikke fødselsdatoen, siden jeg skal ha ks i god tid før termin.
Jo det er ett godt tegn, skjebnen ville nok at det skulle bli sånn ( om du tror på sånt da). Jeg tror det❤️ Prøv å ikke la angsten ta overhånd og be om den oppfølgingen som føles best for deg.
Håper ikke du får for stram skjennepreken når du skal fortelle hva som har skjedd.
Jeg kommer etter i et seinere terminforum garantert.

Jo det er ett godt tegn, skjebnen ville nok at det skulle bli sånn ( om du tror på sånt da). Jeg tror det[emoji173]️ Prøv å ikke la angsten ta overhånd og be om den oppfølgingen som føles best for deg.
Håper ikke du får for stram skjennepreken når du skal fortelle hva som har skjedd.
Jeg kommer etter i et seinere terminforum garantert.

Jeg liker innstillingen! Har time hos fastlegen 6. desember. Da skal jeg be om henvisning til kub-test, poliklinikk for gravide, tidlig ultralyd i henhold til oppfølgingsplanen fra i sommer, og lurer litt på å be om henvisning til psykolog også. Kommer til å rable for meg sånn rundt uke 10-12, hvis jeg kommer så langt... Må spørre endo i neste uke om de trenger ny henvisning pga dette, eller om de tar det videre på den de allerede holder på med.

Jeg skal følge med på deg videre vettu. Kommer nok til å holde en fot i prøveleiren til jeg er langt forbi uke 12. Stoler ikke et sekund på at dette blir en ferdig baby før kanskje på oul hvis alt ser bra ut da... [emoji13]

Jeg liker innstillingen! Har time hos fastlegen 6. desember. Da skal jeg be om henvisning til kub-test, poliklinikk for gravide, tidlig ultralyd i henhold til oppfølgingsplanen fra i sommer, og lurer litt på å be om henvisning til psykolog også. Kommer til å rable for meg sånn rundt uke 10-12, hvis jeg kommer så langt... Må spørre endo i neste uke om de trenger ny henvisning pga dette, eller om de tar det videre på den de allerede holder på med.

Jeg skal følge med på deg videre vettu. Kommer nok til å holde en fot i prøveleiren til jeg er langt forbi uke 12. Stoler ikke et sekund på at dette blir en ferdig baby før kanskje på oul hvis alt ser bra ut da... [emoji13]

Selv om det må være utrolig godt for deg å være på terminformuet, er jeg så glad for at du ikke har forlatt oss enda :Heartpink

Selv om det må være utrolig godt for deg å være på terminformuet, er jeg så glad for at du ikke har forlatt oss enda :Heartpink

Jeg har ikke våget meg inn på terminforum ennå. Venter til etter ikm tirsdag/onsdag for ikke å jinxe den lille spiren... [emoji85] Kommer nok til å ha en fot innafor her en goood stund. Det er så mange flotte folk her jeg gjerne skulle sparket videre først. Og så tør jeg ikke helt tro på at det skal gå bra, skrekken etter forrige gang stikker nok dypere enn jeg tør innrømme... [emoji849]

Jeg har ikke våget meg inn på terminforum ennå. Venter til etter ikm tirsdag/onsdag for ikke å jinxe den lille spiren... [emoji85] Kommer nok til å ha en fot innafor her en goood stund. Det er så mange flotte folk her jeg gjerne skulle sparket videre først. Og så tør jeg ikke helt tro på at det skal gå bra, skrekken etter forrige gang stikker nok dypere enn jeg tør innrømme... [emoji849]

Huff ja, den ser jeg.
Håper virkelig den klorer seg fast denne gangen :Heartred
Håper du kommer på besøk hos oss da. Du er ekstremt god å ha:Heartred

Bra, da blir du godt fulgt opp. Det med psykolog tror jeg ikke er så dumt, holdt på å rable fler ganger for meg nå sist. Jeg kommer til å be om det når jeg blir gravid, for å lufte tankene litt hos en « Expert» og kanskje klare å fungere bedre i hverdagen.
Koselig at du blir her litt til og holder øye med oss, og det går jo ann å snike litt på terminforumet, eller være begge steder.
Sikker på at det går bra for deg denne gangen, det gjør jo det for de aller fleste❤️

Tusen takk! Jada, det begynte å skje noe på ettermiddagen 8dpo, men fra i går var det ingen tvil. Håper bare det blir varig denne gangen. Kan ikke helt tro på det ennå, og har litt blandede følelser, men innerst inne jubles det [emoji12]
Slipp jubelen løs :D❤️

Å tempen fortsette å stige [emoji7] Håper den gjør det i morgen også, hadde temp toppen samme dpo sist syklus. Men da påsto mange at de så strek en dag , at det var en streifer. Jeg klarer ikke lage meg forhåpninger, orker ikke skuffelsen :/ Men er jo spennende [emoji7]
IMG_5852.jpg
IMG_5853.jpg

Å tempen fortsette å stige [emoji7] Håper den gjør det i morgen også, hadde temp toppen samme dpo sist syklus. Men da påsto mange at de så strek en dag , at det var en streifer. Jeg klarer ikke lage meg forhåpninger, orker ikke skuffelsen :/ Men er jo spennende [emoji7]Vis vedlegget 237267Vis vedlegget 237269

Wow - veldig spennende utvikling! Som du sier - ut fra forrige kurve, blir morgendagens temp ekstra spennende! Jeg håper for deg... det hadde vært så gøy [emoji173]️[emoji1303][emoji256]

Bra, da blir du godt fulgt opp. Det med psykolog tror jeg ikke er så dumt, holdt på å rable fler ganger for meg nå sist. Jeg kommer til å be om det når jeg blir gravid, for å lufte tankene litt hos en « Expert» og kanskje klare å fungere bedre i hverdagen.
Koselig at du blir her litt til og holder øye med oss, og det går jo ann å snike litt på terminforumet, eller være begge steder.
Sikker på at det går bra for deg denne gangen, det gjør jo det for de aller fleste[emoji173]️

Jeg vet jo at statistisk sett, går det helt sikkert fint nå. Men klarer ikke slappe helt av[emoji13]. Blir nok noen lange uker fremover, men hvis alt går bra, er det verdt hver bekymring [emoji12].

Back
Topp