Vi som temper

Noter begge tempene i notat for i dag. Se i morgen hvilken som passer best inn i kurven. Så utrolig kjedelig med lang syklus! Jeg hadde snart tatt deg igjen med en runde... det burde ikke være lov i prøvetider [emoji49]. Håper du får el en av de nærmeste dagene (kanskje derfor så lav temp i dag?) og at du får to adventstreker i kalenderen din [emoji12][emoji1303]

Jepp! Har notert ned meg begge også får vi se hva tempen sier i morgen :)
Ja, kjenner jeg blir lei og sint! Hadde vært enklere om jeg bare viste når EL er, og ikke ha liksom 14 dager der EL kan komme om den kommer! :/
Jeg vet ikke hvordan det er med lav temp, om det betyr noe spesielt [emoji23]
Men håper jeg i alle fall får EL i løpet av uka som kommer nå! [emoji106] så får jeg en fin gave i uke 50 [emoji173]️

092e71ef0339c9ec36e55fe6a40e65d0.png

Her datt tempen skikkelig!! Kan neppe love godt! Og er vel bare å innse at det blir lang syklus igjen.. blir neppe max på monitoren i dag [emoji21]

Syns det var lavt, så tempet på nytt igjen med en gang og fikk 35,86.
Vet ikke hva som blir riktig?![emoji848]

Åh nei, rar temp! Må jo bare håpe den er lav fordi den har tenkt å bli høy i mårra da men hvem vet med den syklusen din:meh: krysser fingrene for ar du får stigningen din snart!

Jeg endte med å ta en test i går kveld (9dpo), helt klart blenda.. men litt for tidlig å gi opp så prøver å ikke bry meg.
Tempen gikk opp da, den er nok litt unøyaktig pga en rar natt, men likevel en klar stigning;

36D02EA6-C2B4-4619-A885-5AA1A4DD66AF.jpeg

Fortsatt spenning med andre ord..:smiley-angelic001

a04e5e23b1872b7a3b98271c927a7bb5.png

Ser ut som om det går mot nye høyder i dag. Håper det holder seg der oppe de neste daagene og ukene [emoji1303]

Åå så gøy!! Gratulerer så mye. Nå må du bekjenne syndene dine :hilarious:

IMG_20171125_105826.png

Ny pp og første prikk. Kraftigere mens smerter enn før. Håper det bare er første mens etter abort som er sånn som dette..

Blæ jeg klarte ikke sovne før rundt kl 03 i natt, pga at Sambo var på julebord. Blir så utrolig når jeg vet han kommer hjem sent å da våkner jeg. Så jeg slo av alarmen for temping i søvne å glemte å temme kl 0510 som jeg pleir. Våknet kl 10 og temper da. Men da hadde jeg jo sovet ca like mange timer som jeg pleier, hvor feil kan det bli da med feil klokkeslett? Antalltimer søvn er jo ca samme. Tempen hadde i hvertfall hoppet veldig fra i går [emoji173]️
IMG_5846.jpg

Jeg endte med å ta en test i går kveld (9dpo), helt klart blenda.. men litt for tidlig å gi opp så prøver å ikke bry meg.
Tempen gikk opp da, den er nok litt unøyaktig pga en rar natt, men likevel en klar stigning;

Vis vedlegget 237224

Fortsatt spenning med andre ord..:smiley-angelic001

Så gøy! Ser litt ut som en festedip der 8dpo også. Satser på at du får pos test en av de nærmeste dagene! [emoji1303]

Neimen har du testa positivt? Gratulerer så mye krølle :D[emoji173]️

Tusen takk! Jada, det begynte å skje noe på ettermiddagen 8dpo, men fra i går var det ingen tvil. Håper bare det blir varig denne gangen. Kan ikke helt tro på det ennå, og har litt blandede følelser, men innerst inne jubles det [emoji12]

Vis vedlegget 237230
Ny pp og første prikk. Kraftigere mens smerter enn før. Håper det bare er første mens etter abort som er sånn som dette..

Åhhh, den ensomme prikks dag... Det er vel vanlig med mensen fra hell første runde etter abort. Håper du har hamstret sjokolade, Paracet, varmeputer og egenpleie... sender deg en stor klem. Håper prikken i dag er starten på noe stort [emoji1303]

Blæ jeg klarte ikke sovne før rundt kl 03 i natt, pga at Sambo var på julebord. Blir så utrolig når jeg vet han kommer hjem sent å da våkner jeg. Så jeg slo av alarmen for temping i søvne å glemte å temme kl 0510 som jeg pleir. Våknet kl 10 og temper da. Men da hadde jeg jo sovet ca like mange timer som jeg pleier, hvor feil kan det bli da med feil klokkeslett? Antalltimer søvn er jo ca samme. Tempen hadde i hvertfall hoppet veldig fra i går [emoji173]️Vis vedlegget 237237

Det er vel individuelt hvor mye feil klokkeslett har å si. Merkes vel i morgen, hvis det blir veldig avvik da. Spennende å følge deg nå. Jeg håååper du kommer etter meg!!

a04e5e23b1872b7a3b98271c927a7bb5.png

Ser ut som om det går mot nye høyder i dag. Håper det holder seg der oppe de neste daagene og ukene [emoji1303]

Wæææ du har jo fått en spire du jo[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Hva tenker du? Har vært lite her inne siste dagene, vært så mye m jobben.

Back
Topp