Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 232883Vis vedlegget 232884
Vil vise dere hvor samkjørt pulsklokken og ff er, lett å følge syklus med pulsklokken.[emoji106] [emoji4]
Takk for infoVille ikke bekymret meg, det er ikke unormalt at tempen stuper. Jeg hadde et skikkelig dropp 7 DPO for et par sykluser siden, dagen etter spratt tempen opp igjen. En sånn dipp i temperatur har de sett har dukket opp på 2/3 av gravid-grafene på FF, så kalles ofte festedipp. Men, dukker også opp på ikke-gravid grafer også. Er noe med at det noen dager etter EL kan komme en "østrogenbølge" som gjør at tempen faller midlertidig. Har ingenting å si for sjansene til å bli gravid.![]()
Første gang jeg temper! Spennendetror dere det blir kryss på CD 17?
Vis vedlegget 232857 Sånn ser det ut så langt etter MA, vanligvis har jeg el på cd 11/12 men det ser ut til at MAen naturlig nok har forskjøvet alt.
Når jeg ble gravid lå den høyt gikk ikke nedover som den gjør ved mens. Da det gikk galt i uke 7 gikk puls litt ned samtidig som bønna døde, selv om den ikke gikk godt ned før MA to uker etter. Så den er en meget god indikasjon for meg. Dvs når mens kommer går puls ned til minimum som er ved el, går deretter opp til mens kommer eller evnt en graviditet når den øker litt mere og er stabilt høyt.
Er det "lov" å tempe med Letrozol? Jeg begynner med det når jeg får TR etter Primolut første syklus med LetrozolYES..endelig kom mensen.
Tror ikke jeg gidder å tempe helt ennå. Venter nok litt,skal snart begynne på letzerol så kanskje på dag 8 eller noe
Da prøver vi på nytt ❤
JeppEr det "lov" å tempe med Letrozol? Jeg begynner med det når jeg får TR etter Primolut første syklus med Letrozol
Der kom endelig krysset![]()
Der kom endelig krysset![]()
Endelig kryssnår er pleier dere å begynne testingen? FF foreslår DPO 16, men så lenge klarer jeg ikke vente
![]()
Endelig kryssnår er pleier dere å begynne testingen? FF foreslår DPO 16, men så lenge klarer jeg ikke vente
![]()
. Vil starte ny pp.Hvis det er første runde med temping vil du få foreslått testdato som er helt dust, det fikk jeg i forrige runde. Det bedrer seg etter hvert!