Vi som temper

Første gang jeg temper! Spennende:happy: tror dere det blir kryss på CD 17?

Vedlegg

• IMG_1061.PNG
    IMG_1061.PNG
    440,4 KB · Visninger: 100
Når jeg ble gravid lå den høyt gikk ikke nedover som den gjør ved mens. Da det gikk galt i uke 7 gikk puls litt ned samtidig som bønna døde, selv om den ikke gikk godt ned før MA to uker etter. Så den er en meget god indikasjon for meg. Dvs når mens kommer går puls ned til minimum som er ved el, går deretter opp til mens kommer eller evnt en graviditet når den øker litt mere og er stabilt høyt.

Ville ikke bekymret meg, det er ikke unormalt at tempen stuper. Jeg hadde et skikkelig dropp 7 DPO for et par sykluser siden, dagen etter spratt tempen opp igjen. En sånn dipp i temperatur har de sett har dukket opp på 2/3 av gravid-grafene på FF, så kalles ofte festedipp. Men, dukker også opp på ikke-gravid grafer også. Er noe med at det noen dager etter EL kan komme en "østrogenbølge" som gjør at tempen faller midlertidig. Har ingenting å si for sjansene til å bli gravid. :)
Takk for info :D

Har hatt festedipp de andre gangene jeg har blitt gravid, men ikke før dpo 8-10. Blir spennende å se i dagene fremover iallfall :)

Når jeg ble gravid lå den høyt gikk ikke nedover som den gjør ved mens. Da det gikk galt i uke 7 gikk puls litt ned samtidig som bønna døde, selv om den ikke gikk godt ned før MA to uker etter. Så den er en meget god indikasjon for meg. Dvs når mens kommer går puls ned til minimum som er ved el, går deretter opp til mens kommer eller evnt en graviditet når den øker litt mere og er stabilt høyt.

Jeg sjekket også på klokken min da jeg oppdaget MA og så at pulsen falt ganske nøyaktig sammenfallende med beregnet død for lille spire... kommer vel til å nistirre på klokken hvert sekund hvis jeg blir gravid igjen [emoji849]

Der kom endelig krysset:happy:

Vedlegg

• 0DFE7360-E0C4-434A-A931-6B1E209262A7.jpeg
    0DFE7360-E0C4-434A-A931-6B1E209262A7.jpeg
    368,6 KB · Visninger: 91
YES..endelig kom mensen.
Tror ikke jeg gidder å tempe helt ennå. Venter nok litt,skal snart begynne på letzerol så kanskje på dag 8 eller noe :)

Da prøver vi på nytt ❤
Er det "lov" å tempe med Letrozol? Jeg begynner med det når jeg får TR etter Primolut første syklus med Letrozol

CD8 i dag. Da lager jeg nedoverbakke på kurven igjen [emoji12]. Eksakt samme mønster som på forrige kurve, bare at jeg ligger fire dager foran "skjema". Håper det betyr at el kommer til normert tid rund cd14-15 og ikke på CD18 som sist... Bekymrer litt at jeg spottblør litt enda da. Jeg som var så fornøyd med denne rundens korte tr, men så gir den seg liksom ikke helt. Mandag var jo planen å starte aksjelegging, så det begynner å haste!

Endelig kryss:happy: når er pleier dere å begynne testingen? FF foreslår DPO 16, men så lenge klarer jeg ikke vente:shy:

Vedlegg

• IMG_1068.PNG
    IMG_1068.PNG
    209,3 KB · Visninger: 97
Endelig kryss:happy: når er pleier dere å begynne testingen? FF foreslår DPO 16, men så lenge klarer jeg ikke vente:shy:

Hvis det er første runde med temping vil du få foreslått testdato som er helt dust, det fikk jeg i forrige runde. Det bedrer seg etter hvert!

IMG_4460.jpg

Fredag målt Temp kl 5 og i dag kl 8:15. Normal Temp 7 til 7:30. Negative tester og el test på retur. Kan ikkje heksa barre komme :angry4. Vil starte ny pp.

Når begynner dere å tempe? 1 syklusdag? Altså mensdag? Vurderer å begynne å tempe selv, men vet ikke når jeg skal begynne :confused::D

Back
Topp