Vi som temper

Det KAN hende du hadde el mellom dag 14-16.. kan se sånn ut, men i og med at du ikke har tempet da så er det ikke lett å si.

Det er så typisk meg å skru av alarmen og sovne før jeg får tempet de dagene det virkelig gjelder[emoji12] Men får nok svaret om noen dager tenker jeg, for da kommer nok tanta bankendes på døra.

Hehe, skulle ønske det, men tror nok ikke det er tilfelle. Tempen i dag var fortsatt høy, men tok en g-test med følsomhet på 10, og den var så blenda som det går an å bli[emoji12] pp15 here i come[emoji6]

Kan du ikke sende litt høy temp over til meg? Jeg får ikke sånne stilige kurver. Hååååper det blir tredje dagen med bittelitt høyere temp i morgen, så jeg kan få kryss og telle dpo dager, men tviler...

Tilbake fra ferie og dermed blir det ny temping til uka...er 13 dpo idag og tester så hvit som snøen..nesten selvlysende...
Så da kommer vel mensen imorgen eller tordag( håper jeg hadde eggløsning..fikk ikke vite garanter om jeg har hat eggløsning med temping i ferien..bare digital test)

Tilbake fra ferie og dermed blir det ny temping til uka...er 13 dpo idag og tester så hvit som snøen..nesten selvlysende...
Så da kommer vel mensen imorgen eller tordag( håper jeg hadde eggløsning..fikk ikke vite garanter om jeg har hat eggløsning med temping i ferien..bare digital test)

Æsj så kjedelig da! Snøtester er bare dust. Håper du tar feil.

Hehehe, som tålmodigheten selv bare måtte jeg sjekke hva som ville skje hvis jeg puttet inn like høy temp i morgen som i dag. Og da blir jeg mange dager dpo med el på fredag!!!!! Weeee... g-testene i skuffen rasler allerede. Håper bare tempen holder seg høy i morgen. Da blir det blir SÅ testebonanza fra og med fredag kveld!

d5d055c26e7a70cc899f3d46fbe2d696.png

Endelig fikk jeg kryss!! Synes det var litt rart at det ikke kom nedi den dypeste dumpa, men det stemmer for så vidt perfekt med min vanlige syklus, så det er sikkert riktig. Fra intet til 5dpo er luxus!! Snaaaart testemodus!!

Da var vi tilbake i tempe land..sånn ser et på ferie tempe skjema ut ha ha...
Den blir jo helt feil siden jeg ikke vet noen av de andre 13 dager med temping..men håper på mensen imorgen sptå nytt skjema dukker opp...
Screenshot_2017-09-06-08-07-05-810x1440.png

Da var vi tilbake i tempe land..sånn ser et på ferie tempe skjema ut ha ha...
Den blir jo helt feil siden jeg ikke vet noen av de andre 13 dager med temping..men håper på mensen imorgen sptå nytt skjema dukker opp...Vis vedlegget 231836

Se der var det et solid hull grafen ja! Deilig med ferie da. Var jo høy temp i dag i hvertfall... Synes du skal håpe på en feriespire. Lykke til!

15 dpo..ikke noe mens eller positiv test...

Heldigvis skal jeg til gynokologen til mandag så da håper vi på litt mer innsikt he he
Screenshot_2017-09-07-10-08-31-810x1440.png

Lurer på å begynne tempingen igjen nå etter MÅ, men usikker. Fitbit'en gir også en go indikator på syklusen. Så er usikker på om jeg skal starte på igjen? Dere som temper og hatt SA/MÅ, startet dere rett på tempingen eller ventet dere?

Lurer på å begynne tempingen igjen nå etter MÅ, men usikker. Fitbit'en gir også en go indikator på syklusen. Så er usikker på om jeg skal starte på igjen? Dere som temper og hatt SA/MÅ, startet dere rett på tempingen eller ventet dere?

Jeg startet temping etter første tr etter MA. Men det var egentlig fordi jeg aldri har tempet før og innbilte meg at jeg kunne gå rett over i gravid modus igjen uten tr.

Jeg startet rett på, la inn selve aborten som første blødningsdag, og begynte å tempe igjen da blødningen avtok (tempet vaginalt). Den første syklusen fikk jeg en snodig kurve som ikke lignet mine vanlige, og det var veldig frustrerende siden jeg var så usikker på om jeg hadde EL eller ikke, men samtidig var det godt å føle at jeg gjorde noe, liksom.

Leker litt med dataene som er lagt inn i ff. Hvis jeg ikke hadde lagt inn den ene positive el-testen jeg fikk, og bare bruker temp, så sier ff at el er to dager senere. Jaja, da er jeg trolig 4-6 dager dpo da. Ikke så rart at g-testene ikke akkurat lyser pos mot meg. Men jeg har troen på at dette går veien... [emoji1303]

Back
Topp