mrs.butterfly
April 2013s godhjerta
Da er jeg tilbake med temping igjen... var godt med pause på det, men hjalp jo ikke en dritt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg tilbake med temping igjen... var godt med pause på det, men hjalp jo ikke en dritt
![]()
![]()
Så spent på hvordan tempen er i morgen! Første gang for meg at den har blitt så høy og økt mer en 3 dager på rad [emoji4] spennende..
Håpe håpe, som alltid satse på at d ikke bli en ny nedtur [emoji5] ååh, så kjedlig.. nå må det gå an å få til noen bebisa snart for oss begge å alle andre!!Wow, det var stigningen sin! Det må da bety gode nyheter! Så spennende? Min graf prøver å finne veien til Kina eller noe... peker bare nedover.
Oi, så spennende. Krysser fingrene for dere![]()
Så spent på hvordan tempen er i morgen! Første gang for meg at den har blitt så høy og økt mer en 3 dager på rad [emoji4] spennende..
Grrr også jeg som hadde så troen på den fine kurven fra forrige runde! Jeg har endelig fått litt oppoverbakke på min kurve, så satser på at el er overstått og at tempen forblir høy to dager til så jeg kan få fine røde streker og er dpo-tall å forholde meg til! Begynte virkelig å lure på om sentralvarmen var slått av der en stund, da kurven hadde stø kurs mot frysepunktet, men nå ser det straks bedre ut! [emoji1303] Litt skeptisk uansett da, siden el kom så forsinket. Det bør ha vært et gullegg så lenge som jeg måtte vente på det... [emoji13]
Hadde egentlig gitt opp å få EL denne mnd, siden jeg ikke har gått på letrozol, men nå begynner jeg å lure på om noe har skjedd allikevel. Hva tror dere? Og når har den evt vært? Har hatt ømme pupper og nippler som klør siden CD14. Legger med grafen fra denne pp, og et bilde med overlay fra de forrige syklusene, da har jeg hatt EL mellom dag 14-16. Har aldri hatt de der voldsomme tempstigningene etter EL, som jeg ser andre har.![]()
![]()
Jeg synes jo egentlig det har skjedd et tydelig temphopp mellom dag 14 og 16, men jeg er helt ny i tempingens verden, så du får ta mine uttalelser med en klype salt... Har du testet?
Ja, det er det jeg og synes, men ble litt i tvil siden den plutselig steg så mye mer nå. EL-test eller g-test du mener? Men har ikke testet med noen av delene, pcos'en pleier å gi meg falske positive EL-tester og tror egentlig ikke det har klaffa, så har ikke testa med g-test heller[emoji12]
Var g-test jeg mente. Enig at tempen har gjort et ekstra hopp nå, men det har den gjort et par ganger i de andre kurvene du har lagt ved også. Jeg heier på deg! Utvilsomt spennende uansett. Hvorfor lager ikke ff sånne røde streker? Er den i tvil om du har hatt el, eller har den gått i vranglås?
Hadde egentlig gitt opp å få EL denne mnd, siden jeg ikke har gått på letrozol, men nå begynner jeg å lure på om noe har skjedd allikevel. Hva tror dere? Og når har den evt vært? Har hatt ømme pupper og nippler som klør siden CD14. Legger med grafen fra denne pp, og et bilde med overlay fra de forrige syklusene, da har jeg hatt EL mellom dag 14-16. Har aldri hatt de der voldsomme tempstigningene etter EL, som jeg ser andre har.![]()
![]()
Takk for at du heier[emoji6] Har alltid et øøørlite håp jeg også, selvom jeg ikke tror der har klaffa[emoji12] Tror nok ff bare er i tvil om EL, har ikke lagt inn noe under EL-test eller cervical fluid, så den har bare tempen å gå på, stakkars[emoji28]
Du gjør det vanskelig for den skjønner jeg. Jeg har prøvd å legge inn litt, men gikk tom for eltester før jeg rakk å få med meg at den ble neg igjen etter pos. Hååååper den finner el snart i både min og din kurve...
dersom tempen holder seg høy no så har du tre faset Temp kurv.
![]()