Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 231452
Tempen gjekk ned og tok ein blå G test og vart positiv innen 5 min.
Forstår ikkje ein dritt av testane lenger.
Får jeg positive i morgon ryker ein digital.
Vis vedlegget 231453 Hei jenter![]()
Etter lang pause på bv, joiner jeg dere igjen! Dette er 14 pp, og kjenner motivasjon ikke er på topphar tempet litt av og på, men denne kurven er ikke som tidligere
![]()
Oj, så spennende! Har du testet ennå, eller venter tålmodig i uvisshet? Krysser fingrene for deg!!

Ingen testingsynes liksom etter 14 runder, at det er bedre at tanta kommer med et brak en ultra hvit test
men spennende er det jo hver mnd
![]()
Vis vedlegget 231488
Da er det berre og venta på heksa.
Vis vedlegget 231497
Her er min graf. Litt rosa spotting i går. Ikke noe i dag, men veit at spotting er ett dårlig tegn da jeg får det til denne tiden hver måned. Men tempen ser bedre ut enn forrige PP iallefall!
Til sammenligning:
Vis vedlegget 231498
Neeei, men det er jo sånne hule rundinger. Det er ikke over før du er forhekset!
I morgon kommer rette tiden på tempen. Har hatt 4 føremiddag skift, opp kl 5. Tempen er målt 2 timer for tidlig. Har ingen symptomer.
Da stemmer jeg for at tempen må opp igjen i morgen... [emoji1312]Jeg venter på at min temp skal gå oppover. Kom meg opp av isgropen, men nå ligger jeg bare å vaker i intet. Selvsagt er el litt treig denne ene syklusen hvor jeg overvåker alt som skjer! [emoji49]
Det er typisk, blir nok krøll og da.
krysser og håper tempen stiger men syntes jeg kjente den sure lukta av blod i urin.
Vis vedlegget 231529
Da var alt håp ute. Begynte og spotte i 21 tiden i går.
Når det dalte, så dalte det fort! Heksa er på plass![]()
Huff.. er slik det starter her også.. hater tr altsåÆsj! Så kjedeligDet er noe dritt når mensen kommer!!
Jeg har hatt bittelitt rosa og lyse lyse brunt i utfloden på onsdag og i dag. Men ingenting i truseinnlegget. Tror dette er starten på mensen som det pleier å være.. Kurven min er også på vei ned og det verker i ryggen.
Vis vedlegget 231563
Ikke jeg heller, blir så sliten av den her prøvingen.. både jeg og mannen var egentlig sikre på at jeg var gravid denne runden pga alle symptomene som dukka opp. Men nei da.. spennende tid fremover på deg daJeg liker ikke sånne kurver som ender med temperaturfall!! Klem til dere som må gå en runde til. Jeg er kommet til ca el, så venter i spenning på temp-hopp. Første runde med temping, så aner ikke hva som venter. Gruer meg til slutten av dpo-dagene hvis tempen begynner å falle. Jeg orker ikke en ny runde i uvisshet!!