Vi som temper

10 dpo:
Vis vedlegget 230993

Vis vedlegget 230994

Streken kom etter 2 min.
Men jeg fikk jo Ovitrelle (Hcg sprøyte) for mer enn 11 dager siden. (11 dager og 7 timer, hehe)

I pakkningsvedlegget står det at den skal være ute av kroppen etter 10 dager. Tenk om det enda er sprøyta som henger igjen ekstra lenge hos meg da:nailbiting: alt for spennende dette!
Jeg synes streken ser sterkere ut på denne testen enn den fra i går, og da kan det vel ikke være Ovitrelle? Drister meg til å hviske gratulerer :Heartred

Kry
10 dpo:
Vis vedlegget 230993

Vis vedlegget 230994

Streken kom etter 2 min.
Men jeg fikk jo Ovitrelle (Hcg sprøyte) for mer enn 11 dager siden. (11 dager og 7 timer, hehe)

I pakkningsvedlegget står det at den skal være ute av kroppen etter 10 dager. Tenk om det enda er sprøyta som henger igjen ekstra lenge hos meg da:nailbiting: alt for spennende dette!

Krysser og håper det er ute av kroppen. Det SKAL være nye hcg som er på veg. :)

IMG_4101.jpg

Krysser og håper det blir noe av detta.

Har vert ei helg eg knapt har tenkt på å bli gravid. Har vert slik tull på arbeid og levere ungane 2 plasser pga at gubben har vert vekke i helga.
2 skift igjen og fri til mandag. :happy093

Jeg synes streken ser sterkere ut på denne testen enn den fra i går, og da kan det vel ikke være Ovitrelle? Drister meg til å hviske gratulerer :Heartred

Krysser og håper det er ute av kroppen. Det SKAL være nye hcg som er på veg. :)

Takk jenter ♡♡ men jeg klarer bare ikke helt å tro på det enda. :woot:Hadde det ikke vært for den dumme sprøyta så hadde jeg trodd på det. Åååh må teste mer :joyful::nailbiting::D:eek:

Tror dere det er for seint å starte temping på cd7? Fikk termometer i posten i dag, og tenkte å starte fra i morgen. Har i utgangspunktet sykluser på 28 dager, men er litt usikker på hva kroppen finner på nå etter MA. Tenkte derfor å jakte litt på gullegget...

Hmmm kom plutselig til å tenke på at jeg fortsatt har hcg innabords. Vil det klusse til alt kanskje? Jaja, samme gjør det, jeg gir det et forsøk

Back
Topp