Vi som temper

Spent på hva tempen sier i morgen. Våknet 0345 i natt og da var den 36.65. To timer senere var den 36.41. Tror den siste er mest riktig, men skjønner ikke hvorfor den var så høy midt på natta. Den pleier heller å være veldig lav...hm..
Burde ikke stole på den siste. Du bør ha 3 timer sammenhengende søvn før temping

Burde ikke stole på den siste. Du bør ha 3 timer sammenhengende søvn før temping
Vet det, men den bruker aldri å være mye lavere to timer senere. Får se i morgen hva den sier :)

Håper forsåvidt ikke at EL har vært da, tror ikke det heller, for mannen er dårlig i dag og jeg har vært utslitt etter jobb tidligere i uka så har ikke fått startet aksjeinnlegg enda. Lørdag hadde vært fint :D

Første pp jeg temper. 10 dpo og negativ test i dag. Hvordan ser grafen min ut? :)

Vedlegg

• b_l9buXB.png
    b_l9buXB.png
    27,1 KB · Visninger: 88
IMG_3900.jpg

Vart eit bøks men var kjempe varm da eg vakna. Så tror detta er no muffins.
Blir ingen baby denna pp pga jeg hadde positive tester 6 og 7 dpo og negative 8,9 og 10 dpo. Så det er ikkje vitsi og teste.

Veldig usikker på temp i går. Tok en kl 0345, og da var den 36.65, men følte meg veldig varm og at jeg ikke hadde sovet så godt. Sovnet godt igjen og våknet 0525, og da var tempen 36.41. Føler at den siste stemmer best egentlig, så jeg la inn den. Ganske så sikkert at EL ikke har vært egentlig og.

58f570ff723cf258dd80d9d4732241b6.jpg

Veldig usikker på temp i går. Tok en kl 0345, og da var den 36.65, men følte meg veldig varm og at jeg ikke hadde sovet så godt. Sovnet godt igjen og våknet 0525, og da var tempen 36.41. Føler at den siste stemmer best egentlig, så jeg la inn den. Ganske så sikkert at EL ikke har vært egentlig og.

58f570ff723cf258dd80d9d4732241b6.jpg
Ser du ofte temper til forskjellige tider.
Dette kan gjøre at du får feil graf og kanskje misser eggløsning.

Prøv å sett alarmen til et tidpunkt på morgen (få 3 timer søvn) ta tempen og eventuelt legg deg å sov igjen.

Hvis du temper til forskjellige tider,og sammenligner etter 1-2timer blir dette ofte feil.

Ser du ofte temper til forskjellige tider.
Dette kan gjøre at du får feil graf og kanskje misser eggløsning.

Prøv å sett alarmen til et tidpunkt på morgen (få 3 timer søvn) ta tempen og eventuelt legg deg å sov igjen.

Hvis du temper til forskjellige tider,og sammenligner etter 1-2timer blir dette ofte feil.
Har sovet dårlig de siste ukene, så har fungert dårlig. Kan ikke ha på klokka midt på natta. Kun sist mnd jeg slet med å finne EL da. Har sovet litt bedre denne mnd, og det er kun gårsdagens temp som er usikker. Resten har blitt tatt rundt halv 5 fordi jeg har våknet en gang rundt da. Prøvd å sammenligne da med når jeg våkner igjen etter et par timer, og sjekket i kalkulatoren, og da har begge målingene matchet :)
Det som ble feil i går var at den midt på natta var mye høyere enn den på morgenen, så de byttet liksom om ifht normalen min.

Har sovet dårlig de siste ukene, så har fungert dårlig. Kan ikke ha på klokka midt på natta. Kun sist mnd jeg slet med å finne EL da. Har sovet litt bedre denne mnd, og det er kun gårsdagens temp som er usikker. Resten har blitt tatt rundt halv 5 fordi jeg har våknet en gang rundt da. Prøvd å sammenligne da med når jeg våkner igjen etter et par timer, og sjekket i kalkulatoren, og da har begge målingene matchet :)
Det som ble feil i går var at den midt på natta var mye høyere enn den på morgenen, så de byttet liksom om ifht normalen min.
Ok. Men kan du sette klokka til morgen da? Sånn 6-9? Tenker da får du mer søvn..og sjangsr for 3 timer søvn før temping hvis du eventuelt har en dårlig natt

Ok. Men kan du sette klokka til morgen da? Sånn 6-9? Tenker da får du mer søvn..og sjangsr for 3 timer søvn før temping hvis du eventuelt har en dårlig natt
Joda, men problemet er at jeg brått våkner mellom 3 og 6 en gang (eller flere). Sover sjelden lengre enn halv 7-7 ellers pga frøkna som våkner, så den tempinga er ikke noe problem. Men har sovet dårligere og våknet oftere etter at jeg begynte å jobbe igjen. Håper det hjelper litt nå i ferien :)

Dagens graf....
e4d951fba7bfa2edc4cd7ee9e95412f4.png

Skikkelig temp hopp idag... [emoji848]
Bråvåknet idag tidlig av at lyden på tv'n gikk på.
Målte ganske kjapt etter dette...
Tror dere det har noe å si at jeg våknet brått?!? [emoji85] gikk vel maks 20 sek fra jeg våknet før jeg målte...

IMG_6736.jpg

Hvordan er det å tempe mens man ammer? Jeg ønsker å gjøre det mest for nyskjerrighetens skyld, så jeg kan bli bedre kjent med kroppen. Men har en på 10 uker som jeg fullammer, og han spiser da på natten, til varierende tidspunkt.

Tempen holder seg høy og fin. 12 dpo i dag og har kjent stikking og murring etc de siste dagene. Ikke turd å teste de siste dagene da jeg fikk negativ test 10 dpo. Sist jeg var gravid (mistet i uke 10) fikk jeg ikke positiv test før etter IKM. Så tror jeg produserer hcg sent...begynne å innbille meg at det har gått bra denne pp men så er jeg livredd for å håpe og ta feil :shy:
b_k6Y7nO.png

Tempen holder seg høy og fin. 12 dpo i dag og har kjent stikking og murring etc de siste dagene. Ikke turd å teste de siste dagene da jeg fikk negativ test 10 dpo. Sist jeg var gravid (mistet i uke 10) fikk jeg ikke positiv test før etter IKM. Så tror jeg produserer hcg sent...begynne å innbille meg at det har gått bra denne pp men så er jeg livredd for å håpe og ta feil :shy:Vis vedlegget 228928
Spennende! Når skal du teste igjen?

Skikkelig dropp i dag. Håpe det betyr EL straks :)

e350826713f4081cb5589d6aba677348.jpg

IMG_6767.jpg

Back
Topp