Vi som temper

Vis vedlegget 228756

Synest tempen er rar.
Fikk positiv test svak svak i dag men no i kveld var det ikkje ein skugge ein gong. Har nok fått med meg ein kjemisk. Vart knust jeg da ☹️ får vente på heksa da på tirsdag.
Man sier jo at før IKM må man teste på morgenen, mens etter er ikke det så farlig. Synes ikke det er rart at den ble svakere, du må sammenligne tester tatt på samme tidspunkt.

I dag tempet jeg til flere tider for å teste. Og fant litt overraskende ut at første tempen jeg målte med en gang jeg våkna var høyere enn tempen en halvtime etter (våken i mellomtiden). Jeg trodde tempen skulle øke utover dagen?
Ingen i som temper som vet noe om dette?
Det var snakk om ca. 0.20 grader ned..

Vet dessverre ikke, men opplevd samme. Kjernetemperaturen din er vel lavere enn den du våknet med?

Det er derfor det er så viktig å måle med en gang man våkner, og før man har rørt noe på seg. Etterpå kan det svinge begge veier, er min erfaring (har også målt for moro skyld etter å ha ligget våken[emoji12]).

Vet dessverre ikke, men opplevd samme. Kjernetemperaturen din er vel lavere enn den du våknet med?
Det er derfor det er så viktig å måle med en gang man våkner, og før man har rørt noe på seg. Etterpå kan det svinge begge veier, er min erfaring (har også målt for moro skyld etter å ha ligget våken[emoji12]).
Takk for svar! Ja, når det ser ut til å ha så stor innvirkning må jeg passe på å få tempet med en gang jeg våkner. Har fått til det denne syklusen, men våknet av meg selv en halv time før jeg pleier, derfor jeg tok tempen på nytt til "vanlig" tid :p Er første PP hvor jeg prøver meg på temping, og har ikke helt fått til å måle på samme tidspunkt. Er redd det kanskje ødelegger kurven noe.

Tempen holder seg høy. Var skikkelig varm når jeg våknet i dag, så mulig det var varmere under dynen i natt, selvom værer ute er mye kaldere enn sist helg :)
b_v1tp5r.png

b59401809e5c4b0dfee50bc2d5122083.jpg

Noen som kan hjelpe meg litt her? Var sikker på at el var i går, men så får jeg denne droppen i temperatur idag. Har sovet dårlig og vært oppe flere ganger i natt, men trodde heller at tempen skulle bli for høy da?

IMG_6725.jpg

b59401809e5c4b0dfee50bc2d5122083.jpg

Noen som kan hjelpe meg litt her? Var sikker på at el var i går, men så får jeg denne droppen i temperatur idag. Har sovet dårlig og vært oppe flere ganger i natt, men trodde heller at tempen skulle bli for høy da?
Sov du tre sammenhengene timer før du tempet? Samme tid

En liten halvtime før vanlig tid. Nei, hadde bare sovet en time før jeg tempet. Så trodde egentlig jeg skulle få for høy temp? Eller kan det slå begge veier?
Da hadde jeg ikke tatt med den tempen den dagen

IMG_6732.jpg

IMG_3898.jpg

Jeg har gitt opp heile prøvingen denne pp. Tempen er heilt på tryne. Bruker å ligge på 36,70 til 36,90. Da har jeg vert gravid. 10 dpo og svake positive på 6 og 7dpo.

Vente tiden er lang...serlig om eggløsning kommer på cd 22 som sist.

Dette blir siste mnd jeg tempet før jeg tar ferie. August blir en mnd jeg ikke temper og kommer bare til å slappe av
Screenshot_2017-07-07-11-38-48-810x1440.png

Spent på hva tempen sier i morgen. Våknet 0345 i natt og da var den 36.65. To timer senere var den 36.41. Tror den siste er mest riktig, men skjønner ikke hvorfor den var så høy midt på natta. Den pleier heller å være veldig lav...hm..

Back
Topp