Foxy84
Gift med forumet
Håper det..men er liksom redd/nervøs at tempen går ned de neste dagene og mesen kommerFeste dipp 28, da er nok positiv test rundt hjørne. Ser lovendes ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det..men er liksom redd/nervøs at tempen går ned de neste dagene og mesen kommerFeste dipp 28, da er nok positiv test rundt hjørne. Ser lovendes ut.
Håper det..men er liksom redd/nervøs at tempen går ned de neste dagene og mesen kommer
Ja får gjøre detKrysser for at den holder seg der oppe.
Tror den har tatt etter når du fikk positiv eggløsning test..stipla betyr ikke sikkerthet..men basrere seg på testene![]()
Denne pp-en har jeg ikke tempet, men testet etter EL. Skjønner ikke hva den stiplede linja betyr. Hmm....
Første pp med temping her. Hvordan ser dette ut? Trodde grafen skulle gå litt mer oppover etter el. Jeg tok tempen i dag tidlig, og da var den 36,21, noe som var lavere enn igår. Krysset ble derfor fjernet. Tok tempen på nytt etter 1 min, og fikk 36,27, som var samme som igår. La derfor inn siste temp som gjorde at krysset kom tilbake. Har hatt positiv el-test + vanlige el-symtomer, så ganske sikker på at el har vært.
Takk for svar! Håper vi traff med aksjer i går og i dag [emoji4]Tror den har tatt etter når du fikk positiv eggløsning test..stipla betyr ikke sikkerthet..men basrere seg på testene
Har du lagt inn i ff at du har hatt positiv el test?
Noen får ikke den kjempestore stigningen, og noen bruker tid på at tempen går opp (søk på slow rise chart). Trenger ikke bety mer enn at man reagerer seint på progesteronet.
Har ikke lagt inn testene, så skal gjøre det nå. Men da lar jeg den høyeste temperaturen stå, sånn at krysset ikke blir borte. Får heller se om det stiger litt mer i morgen![]()
Negativ test idag å... hadde forhåpninger denne gangenimorgen 14 dpoVis vedlegget 228593
Her holdt jeg på å ramle ut av senga da jeg tempa i morges, for allerede 7 dpo har jeg fått samme dropp som da jeg fikk TR de to foregående gangene. Den så jeg ikke komme! Har ikke spotta denne gangen (gjort det dagen før temp.dropp samtlige sykluser etter fødsel), og TR har ikke vist seg enda. Men med den vinkelen og at tempen er tilsvarende TR-tempen de siste par syklusene så har jeg ingen illusjoner om festedipp. Tipper tanta er her i løpet av dagen. Fordelen med det er at jeg helt sikkert rekker å bli utredet før de har feriestengt. Og så blir det forhåpentligvis progesteronstøtte fra neste PP av.
![]()
![]()
Jeg tok en kontrolltemp og den var 36,1, men da hadde jeg jo bevegd meg litt så 36.02 var nok helt rett målt. Bleh.
Feste dipp gitt
Hvordan gjør dere det med temping og ferie? Skal på tur i neste pp, og da er det garantert mye varmere på hotellrommet enn hjemme, og regner vel med at kroppstemperaturen vil være høyere også?