Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Starter lavt. Håper denne syklusen blir litt mindre klussete
![]()
Lavt til meg å være [emoji14] har ligget på rundt 37 etter ELDet der er da ingenting, mine laveste er på rundt 35.60. Men jeg temper oralt. 36.40 er langt over coverline på alle mine sykluser![]()
Ser ut som om du har vip jo [emoji16] hvis ikke dukker det ikke opp forventet slutt på syklus [emoji6]Vis vedlegget 228367
Heei. Jeg vil være med i tempeklubben!!
Dette er første gang jeg gjør dette. Har lest igjennom hele tråden nesten, og det virker jo så spennende. Elsker å ha noe å gjøre hver dag
Temper rektalt, noe som jeg synes er litt nasty, men jeg tenker at det vil gi det mest korrekte resultat(?) Har desinfeksjonsprit liggende på nattbordet så det er bare å vaske termometeret hver morgen
Forresten så lastet jeg ned fertility friend, men har ikke fått en måned gratis VIP som alle får som førstegangsbrukere. Hvordan får jeg det? Må jeg kjøpe?
Vis vedlegget 228367
Dette er første gang jeg gjør dette. Har lest igjennom hele tråden nesten, og det virker jo så spennende. Elsker å ha noe å gjøre hver dag
Temper rektalt, noe som jeg synes er litt nasty, men jeg tenker at det vil gi det mest korrekte resultat(?) Har desinfeksjonsprit liggende på nattbordet så det er bare å vaske termometeret hver morgen
Forresten så lastet jeg ned fertility friend, men har ikke fått en måned gratis VIP som alle får som førstegangsbrukere. Hvordan får jeg det? Må jeg kjøpe?
Ser ut som om du har vip jo [emoji16] hvis ikke dukker det ikke opp forventet slutt på syklus [emoji6]
men får ikke til å legge til Chats like mine f.eks, så jeg kan ikke søke på andre sine grafer, og det er vel mulig med VIP ?
mye å sette seg inn i egentlig, hehe. 
Velkommen
Ifølge charten din så har du VIPgratisversjonen viser bare 16 dager, frem til du passerer det, og den viser heller ikke når forventet mens er
![]()
Du kan tempe vaginalt for samme resultat og slippe nasty-faktoren.Vis vedlegget 228367
Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med den. Mange detaljerTusen takk, håper på mange gravidgrafer her nåff virker som en veldig komplisert app, og veldig bra! Tar vel bare litt tid å få skikkelig dreisen på det
![]()
Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med den. Mange detaljer
Håper jeg og. Også håper jeg at syklusen min ikke blir like tullete denne gangen
Regnet litt på syklusene mine nå, og håper virkelig jeg kan få EL litt tidligere fremover. Har 4 eggløsninger å prøve på fra nå om de fortsetter med samme lengde som de har gjort, så håper virkelig det klaffer før det ♡
jeg tenker å kutte drastisk ned på kaffe denne ppen. Drikker mellom 4-10 (!) kopper daglig. Nå skal jeg kun holde meg til 1 kopp, og Pepsi max på lørdager
Du kan tempe vaginalt for samme resultat og slippe nasty-faktoren.
Jeg ser der er mange som gjør det jamen har lest at man ikke skal endre tempemetode når man først har begynt en syklus. Får se hvor jevn tempen min blir nå, og eventuelt tempe vaginalt neste pp(selv om jeg håper jeg slipper det)
![]()
PS.Jeg ser der er mange som gjør det jamen har lest at man ikke skal endre tempemetode når man først har begynt en syklus. Får se hvor jevn tempen min blir nå, og eventuelt tempe vaginalt neste pp(selv om jeg håper jeg slipper det)
![]()
Oops, mente 0,05 grader forskjell, hehe. 0,5 er for mye.PS.
Du kan jo ta tempen vaginalt imorgen, og så rektalt rett etterpå. Da får du se om det er stor forskjell eller ikke. Om det er minimalt med forskjell (ca 0,5 grader forskjell eller mindre) så kan du bare bytte over.