Vi som temper

Ja enig , synes bare tempen er høyere enn forrige pp :arghh:
Se f.eks her:
20200407_102617.jpg
 
Hvor lenge etter tempdrop før dere får mensen? Hadde håpet på litt lengre lutealfase denne gangen :(
1A0494DC-5BAE-4A7C-BC78-A943F8E5DAC1.jpeg
 
Hvor lenge etter tempdrop før dere får mensen? Hadde håpet på litt lengre lutealfase denne gangen :(Vis vedlegget 322942
Jeg har alltid fått mensen før temp har droppet under baseline (eksempel grafen fra forrige syklus) , men et par-tre dager etter tempen begynner å dale. Har lutealfase på ti dager, og har blitt gravid på pp1 begge gangene vi har prøvd, så lutealfase på 10 dager trenger ikke by på problemer :) b_klH0AW.png
 
Jeg har alltid fått mensen før temp har droppet under baseline (eksempel grafen fra forrige syklus) , men et par-tre dager etter tempen begynner å dale. Har lutealfase på ti dager, og har blitt gravid på pp1 begge gangene vi har prøvd, så lutealfase på 10 dager trenger ikke by på problemer :) Vis vedlegget 322944

Hei, har ei frøken fra før av, så vi fikk det til! Men kunne gjerne tenkt meg liiitt lenger lutealfase så det ikke var i grenseland!
 
Hei, har ei frøken fra før av, så vi fikk det til! Men kunne gjerne tenkt meg liiitt lenger lutealfase så det ikke var i grenseland!
Haha, ja, det kan jeg kjenne meg igjen i :) Jeg prøver å tenke sånn på det at jeg i alle fall får svar på om det har gått eller ikke veldig tidlig, og at om det ikke går, så har jeg i alle fall en ny sjanse noen få dager tidligere enn jeg ville hatt med 14 dagers lutealfase. Trekker litt ned at EL kommer tidligst på CD 20 for meg da :hilarious:
 
Tja, ser ikke så lovende ut med at tempen allerede har begynt å dale.. mønsteret ser forsåvidt ganske likt ut som forrige syklus, om man ser på dpo dagene (tror FF tok feil ang EL forrige syklus, den var nok en dag tidligere. Passer best med grafen og jmf denne mnds syklus, som jeg er helt sikker på at jeg fant EL på).

Har jeg litt kort lutealfase tro? Hva er det som forlenger lutealfasen igjen? Bidronninggele er vel ikke så bra å ta mtp forstyrrelse av syklusen? Jeg har babyklister, det forlenger vel ikke syklusen akkurat da men...

9329237E-07DE-4258-B1DF-2C28739F86C1.jpeg 0F8B0B0F-39CD-46AE-BED1-99908A9B1B1D.jpeg
 
Ut fra el tester hadde jeg el cd18. Men tempen har ikke hatt sånn veldig hopp! Er det normalt ?? :banghead:
 

Vedlegg

  • B3DC2988-4E51-4D85-A44D-3FD154EDC6BD.png
    B3DC2988-4E51-4D85-A44D-3FD154EDC6BD.png
    82,8 KB · Visninger: 54
ja da setter den kryss cd 18 ;) var bare redd for at el kanskje ikke hadde vært. sist hadde jeg et mye større hopp i tempen. men da er det bare å telle ned dager til å teste hehe. takk for hjelp:Heartred
Du har nok det FF kaller slow rise, som er en flere variasjon av grafene:)
90D1733E-3BAE-423C-ACD7-EF45518A2DA3.jpeg
 
Ja mye mulig. Rart det ikke var slik forrige da ? :facepalm: Må sies at dette er pp 3 etter medisinsk abort så mulig ting har vært unormale. Føler denne pp er mer normal! Håper bare ikke slik slow rise kan ha noe å si på sjangsene for å bli gravid?
Nei, forstod det ikke sånn :) bare at man har forskjellig grafer, fordi man er forskjellig :) ❤️
 
Back
Topp