Vi som temper

Herregud for et makkverk av en syklus!
Fikk positiv el-test cd16, negativ cd17. Ff var ikke enig. Så fikk jeg stipla kryss cd19.
El-test cd19 var nesten positiv men tok ingen cd18.

Så i dag forsvant hele krysset!
Så da tok jeg vekk positiv el-test og antar at den også var positiv på cd18, og da... da kom den hele linja med kryss og alt.

Så jada.
Image1530865545.018794.jpg
 
Er det noen av dere som har fortsatt å tempe etter positiv test?
Ser for meg at det ville bare ført til mer bekymring om temp. skulle svinge..
 
Er det noen av dere som har fortsatt å tempe etter positiv test?
Ser for meg at det ville bare ført til mer bekymring om temp. skulle svinge..

Tempa noen dager etter sist gang ja, men fant ut at bekymringene ville øke hvis noe var unormalt der. Dessuten sov jeg dårlig og trengte ikke å våkne av vekkerklokka for å tempe... ville heller sove [emoji23]
 
Tempa noen dager etter sist gang ja, men fant ut at bekymringene ville øke hvis noe var unormalt der. Dessuten sov jeg dårlig og trengte ikke å våkne av vekkerklokka for å tempe... ville heller sove [emoji23]
Ja, okei, tenker det samme jeg også :)
 
Hcgen (progesteron)vil holde tempen oppe. Jeg startet og tempe den dagen jeg fikk konstantert MA. Den holdt seg lenge høy og ein kan ikkje sjå om det går gale som MA BO eller SA.
 
Er det noen av dere som har fortsatt å tempe etter positiv test?
Ser for meg at det ville bare ført til mer bekymring om temp. skulle svinge..

Tempet videre etter at jeg visste jeg var gravid. På UL 7+1 var det ikke liv, den sluttet å utvikle seg over en uke tidligere, men tempen min var stabilt høy hele tiden. Min MA kunne ikke ses på tempen, først nå over en uke etter en vellykket Cytotec kur, nærmer tempen seg ned mot mensen-før-eggløsnings-temperatur. Og da skulle jeg vært 9+1.
 
Hva tenker dere? 11CD , pleier få positiv test på 13CD ....men tempen gikk ned i morres? Testen er jo nesten positiv nå? Vis vedlegget 265741Vis vedlegget 265742
Tempen skal jo gå ned når el er... ser du har skrevet dpo ved siden av testene, du mener vel cd?
Uansett, el kommer ikke alltid til nøyaktig samme tid, og el er tydeligvis i anmarsj :) her er det bare å ha sex!
 
Tempet videre etter at jeg visste jeg var gravid. På UL 7+1 var det ikke liv, den sluttet å utvikle seg over en uke tidligere, men tempen min var stabilt høy hele tiden. Min MA kunne ikke ses på tempen, først nå over en uke etter en vellykket Cytotec kur, nærmer tempen seg ned mot mensen-før-eggløsnings-temperatur. Og da skulle jeg vært 9+1.
Så leit å høre <3
 
Jeg er en tempe-jpmfru og dette er første syklusen jeg temper. Har prøvd å lese meg litt opp, men søker litt kyndig kunnskap her inne hos dere :)

Hvis jeg forstår kurven min, så har egget nå sluppet eller?
Men når kommer dette berømte røde krysset inn i kurven og er det slik at tempen bør da holde seg over den vertikale linjene?

IMG_20180708_104122.png
 
Last edited:
Hva tror dere? Når er el? I morgen?
IMG_7562.JPG
IMG_7563.jpg
 
Jeg er en tempe-jpmfru og dette er første syklusen jeg temper. Har prøvd å lese meg litt opp, men søker litt kyndig kunnskap her inne hos dere :)

Hvis jeg forstår kurven min, så har egget nå sluppet eller?
Men når kommer dette berømte røde krysset inn i kurven og er det slik at tempen bør da holde seg over den vertikale linjene?

Vis vedlegget 265978

Temper du til annen tid enn vanlig i dag? Tenker siden prikken er hul. Da pleier ofte mine temper å ikke stemme[emoji52] Det røde krysset kommer når du har hatt tempstigning tre dager på rad[emoji4]
 
Temper du til annen tid enn vanlig i dag? Tenker siden prikken er hul. Da pleier ofte mine temper å ikke stemme[emoji52] Det røde krysset kommer når du har hatt tempstigning tre dager på rad[emoji4]

Ja, ble 1 time senere i dag. Ble litt sent i går etter et par glass :angelic: jaja, får Tempe igjen i morgen, da til riktig tid og se hvordan det ser ut da :)
Tusen takk for svar :)
 
Ja, ble 1 time senere i dag. Ble litt sent i går etter et par glass :angelic: jaja, får Tempe igjen i morgen, da til riktig tid og se hvordan det ser ut da :)
Tusen takk for svar :)

Både alkohol og senere tidspunkt kan øke temperaturen. Men med et sånt hopp vil jeg tro at el kanskje har vært. Men ikke slutt med aksjer før du har flere høye temper på rad.
 
Jeg er en tempe-jpmfru og dette er første syklusen jeg temper. Har prøvd å lese meg litt opp, men søker litt kyndig kunnskap her inne hos dere :)

Hvis jeg forstår kurven min, så har egget nå sluppet eller?
Men når kommer dette berømte røde krysset inn i kurven og er det slik at tempen bør da holde seg over den vertikale linjene?

Vis vedlegget 265978
Ser ut som egget har sluppet.
 
Back
Topp