Vi som temper

Syns det vart riktig så flott! Veldig glad for at dei har beholdt charten med old-school stil. Fortsatt min favoritt-app.
Jeg digger fargene, og ja, greit å beholde charten vi er så vant til. Nå vet jeg ikke om jeg faktisk kommer til å bruke appen videre siden jeg er gravid for siste gang (har en annen mensen app jeg har brukt lenger)

Er det noe vits i å discharte temp som er feil godt inn i dpo-land? Er ikke discharting mer relevant for å finne/stadfeste eggløsningen?
Er sikker på EL, så da er det kanskje ikke nøye om man har sovet lite/annet som kan påvirke temp mellom EL og IKM? :happy:

Er det noe vits i å discharte temp som er feil godt inn i dpo-land? Er ikke discharting mer relevant for å finne/stadfeste eggløsningen?
Er sikker på EL, så da er det kanskje ikke nøye om man har sovet lite/annet som kan påvirke temp mellom EL og IKM? :happy:
Ville berre gjort det om det vart fleire på rad, som gjorde at krysset vart fjerna!

Ville berre gjort det om det vart fleire på rad, som gjorde at krysset vart fjerna!
Da tenker jeg riktig. Grafen min var helt lik forrige graf når jeg ble gravid, fram til i dag hvor tempen ble feil siden jeg har vært oppe store deler av natten med kids med noro. Så det var et hypotetisk spørsmål i forhold til det visuelle, jeg vet jo egentlig at det ikke er relevant når EL er funnet :laughing002 Vet ikke om den formuleringen der ga mening en gang, er litt trøtt i dag si :smiley-ashamed004

Back
Topp