Vi som temper

Er det vanlig med upresis temperatur når man måler med Apple Watch? Bildet viser tempkurven da jeg ble gravid (mistet i uke 10). Veldig rar kurve, men man må kanskje ta den med en klype salt, tatt målemetoden i betraktning? :)
Eller kan rar temp være tegn på at det vil gå galt?
 

Vedlegg

  • IMG_4925.jpeg
    IMG_4925.jpeg
    160,2 KB · Visninger: 12
Er det vanlig med upresis temperatur når man måler med Apple Watch? Bildet viser tempkurven da jeg ble gravid (mistet i uke 10). Veldig rar kurve, men man må kanskje ta den med en klype salt, tatt målemetoden i betraktning? :)
Eller kan rar temp være tegn på at det vil gå galt?
IMG_4204.png


Kan ikke si jeg følte at min temp var like «oppogned» som hos deg.. men nå fikk jeg tr igår da.. men både før og etter krysset har den vært «stabil» på et vis..
 
Er det vanlig med upresis temperatur når man måler med Apple Watch? Bildet viser tempkurven da jeg ble gravid (mistet i uke 10). Veldig rar kurve, men man må kanskje ta den med en klype salt, tatt målemetoden i betraktning? :)
Eller kan rar temp være tegn på at det vil gå galt?
IMG_2527.jpeg

Sånn ser min temp ut i dag. Se bort i fra det røde krysset, det er feil. Vet ikke hvorfor det har lagt seg sånn. Jeg er kanskje sånn 13 DPO i dag. Har fått negative tester så langt. Klokka måler vel tempen rundt kl 6 på mårran, tror jeg.
IKM på søndag.
 
Er det vanlig med upresis temperatur når man måler med Apple Watch? Bildet viser tempkurven da jeg ble gravid (mistet i uke 10). Veldig rar kurve, men man må kanskje ta den med en klype salt, tatt målemetoden i betraktning? :)
Eller kan rar temp være tegn på at det vil gå galt?
Jeg hadde også ganske mye variasjon i målingene mine, men når jeg begynte å sove med klokken på innsiden av håndleddet ble målingene mye jevnere :)
 
Anbefaler vaginal temping for å få jevnere/tydeligere graf :angelic:
 

Vedlegg

  • IMG_2085.jpeg
    IMG_2085.jpeg
    152,1 KB · Visninger: 5
  • IMG_2084.jpeg
    IMG_2084.jpeg
    169,4 KB · Visninger: 5
Back
Topp