Vi som skal teste lørdag 5.juni :))))

*Har fått en engel*

Glad i forumet
Vi som ska teste denne dagen kan jo samles her på testedate :))))) eg ska på firmatur med min kjære denne dagen, og vil teste før vi drar om mårningen kl 8.00 :)))) TENK om eg kan fortelle det til han den dagen der... hadde vært sååå kos :)))

Eg SKAL klare å holde meg frem til det :))))

flere som vil være med den dagen ????? :))))

jeg så klart[:D]

Venter TR i morgen el Fredag, så vist den ikke er kommet så stiller æ opp på teste-date [:D][:D]

ORIGINAL: tapptapp

jeg så klart[:D]

den e gooooood :))) weee... glede oss det gjør vi ? hehe....

ORIGINAL: lexiz

Venter TR i morgen el Fredag, så vist den ikke er kommet så stiller æ opp på teste-date [:D][:D]

suuupert :) så koselig :)

ORIGINAL: Miss_Grumpy

jeg har ikm den dagen så kan alltid slenge meg på ;)

så bra :)

slenger meg på jeg også [:D] og jeg skal klare å holde meg:p
Har ikm idag[:)] så om ikke tanta dukker opp så blir det testing[:D] Lykke til jenter[:D] Håper vi alle ender opp med to streker i hånda[:D][:D]

ORIGINAL: miss pink

Har ikm idag[:)] så om ikke tanta dukker opp så blir det testing[:D] Lykke til jenter[:D] Håper vi alle ender opp med to streker i hånda[:D][:D]

åååå lykke til med testing :))) blir spennende å se :))))

Mulig jeg slenger meg på.. IKM er rundt helgen en gang..tror jeg.. Og min kjære har bursdag på lørdag, så det ville jo vært en fin presang om den var positiv[:D]

Å neeeeei :( Jeg leste feil og tullet med datoene.. det er nå til lørdag jeg skal teste.. men lykke til dere andre[:D]

Jeg er med! har IKM 4-6 juni... Men skal prøve å holde meg til den 5[:)] Sist jeg var gravid(som desverre endte i MA i uke 8) så testet jeg positivt to dager før IKM, så regner med det kommer til å klø i fingrene fra den 2. juni iallefall!

ORIGINAL: jupi

Jeg er med! har IKM 4-6 juni... Men skal prøve å holde meg til den 5[:)] Sist jeg var gravid(som desverre endte i MA i uke 8) så testet jeg positivt to dager før IKM, så regner med det kommer til å klø i fingrene fra den 2. juni iallefall!

prøv alt du kan å holde deg til vi skal 5. da :)))))

Selvfølgelig! En avtale er en avtale[;)] Og så slipper jeg kanskje å svi av ørten tester for så å få tanta på besøk rett etter[:D]

ORIGINAL: jupi

Selvfølgelig! En avtale er en avtale[;)] Og så slipper jeg kanskje å svi av ørten tester for så å få tanta på besøk rett etter[:D]

ja sant... sånn tenker eg og... det e greit å ha en avtale slik at man slipper å bruke pnger på de testene :) eg har 5 stk liggende, og prøver å holde på de mest mulig. så eg SKA holde meg t 5. :)))) nå har eg en STOR grunn til å vente og... så får vi se ka som kommer først. tesdate eller TR..... :S

Å neeeeei :( Jeg leste feil og tullet med datoene.. det er nå til lørdag jeg skal teste.. men lykke til dere andre[:D]

Jeg har IKM rundt den helgen jeg og, så jeg slenger meg med. [:D] Når hadde dere EL? Jeg hadde superpositiv EL-test nå på lørdag, og EL på søndag/mandag. Dette blir spennende, håper PP 4 blir min lykke-PP! [:)]

Har faktisk IKM på samme datoen, så count me in scotty [;)]

ORIGINAL: Ella27

Jeg har IKM rundt den helgen jeg og, så jeg slenger meg med. [:D] Når hadde dere EL? Jeg hadde superpositiv EL-test nå på lørdag, og EL på søndag/mandag. Dette blir spennende, håper PP 4 blir min lykke-PP! [:)]

eg hadde ganske positiv på lørdag eg og :)))))) så dette blir spennende... og dette e min 5 eller 6 pp.... tror 5 :S
prøvd siden nyttårsaften :S

ORIGINAL: Ønsker en engel

eg hadde ganske positiv på lørdag eg og :)))))) så dette blir spennende... og dette e min 5 eller 6 pp.... tror 5 :S

Da har vi prøvd ca like lenge og. [:)] Jeg begynte å prøve i starten av desember, men har hatt få EL pga tull med syklus etter p-pilleslutt. Men nå har EL kommet på ca samme tidspunkt de to siste syklusene, så det er da noe. [:)]

ORIGINAL: Ønsker en engel

Da har vi prøvd ca like lenge og. [:)] Jeg begynte å prøve i starten av desember, men har hatt få EL pga tull med syklus etter p-pilleslutt. Men nå har EL kommet på ca samme tidspunkt de to siste syklusene, så det er da noe. [:)]

min syklus har også vært heeelt på bærtur. hoppet fra 30 dager til 45 dager i noen mndr, men føler nå at den begynner å stabilisere seg her.. så HÅPER det går bra nå etterhvert og at det er en liten spiiiire som vil klore seg fast hos meg ... DÅ hadde PAPPAn blitt såååå gla... like gla som MAMMAN :)))))

Back
Topp