Miniknøttet
Gift med forumet
Jeg dobbeltsjekket. Det er strek, men den er såpass svak at den ikke kom med på bildene [emoji23]Klarer ikke å se noe, ser flere redigerer bilder for å se streken tydeligere men har ingen aning hvordan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg dobbeltsjekket. Det er strek, men den er såpass svak at den ikke kom med på bildene [emoji23]Klarer ikke å se noe, ser flere redigerer bilder for å se streken tydeligere men har ingen aning hvordan.
Jeg dobbeltsjekket. Det er strek, men den er såpass svak at den ikke kom med på bildene [emoji23]
Vi får se når jeg tester en annen dag [emoji4]Spennende [emoji173]️
Ser ut som strek? SpennendeMitt bidrag i dag. Skygge?
Jeg tester i morgen da er jeg 8/9 dpo og 5/6 dager til ikm, forventer ikke noe resultat før mandag tirsdag men klør i fingrene og flere tester er på vei i posten [emoji23]Vurderer å teste i morgen, er da i teorien 11 dpo, mensen er forventet tirsdag, seinest torsdag. Hva tror dere? Har en cb smart nedtelling å svi av...
Ser streken finthar redigert bilde men er det noen som ser noe? Jeg vet om mange her som har godt streksyn[emoji1374][emoji85]![]()
Ser streken fint![]()
SelvfølgeligTuller du??:O kan jeg legge ut det uredigerte bilde så du kan se også?![]()
Ser streken her også, svakt dajeg ser ingen ting her heller men [emoji849][emoji85]![]()
Ser streken her også, svakt da
Hvor lenge er det siden du skulle hatt tr? Haha bruker briller [emoji23][emoji23]Hvordan syn har du?[emoji28] jeg kjøpte to clearblue digital istad og jeg skal til gynekologen på mandag så kanskje hun kan gi meg et 100 % sikkert svar? Er 38 dager IKM idag :-(
Hvor lenge er det siden du skulle hatt tr? Haha bruker briller [emoji23][emoji23]
Haha, kjenner følelsen, bare prøver å ikke bli testetøs, men redd det skjer om det ikke er en spire der denne gangenJeg tester i morgen da er jeg 8/9 dpo og 5/6 dager til ikm, forventer ikke noe resultat før mandag tirsdag men klør i fingrene og flere tester er på vei i posten [emoji23]