Vi som ska teste i helgen

Mitt bidrag i dag. Skygge?

Vedlegg

• IMG_0736.JPG
    IMG_0736.JPG
    785,3 KB · Visninger: 121
Vurderer å teste i morgen, er da i teorien 11 dpo, mensen er forventet tirsdag, seinest torsdag. Hva tror dere? Har en cb smart nedtelling å svi av...

Vurderer å teste i morgen, er da i teorien 11 dpo, mensen er forventet tirsdag, seinest torsdag. Hva tror dere? Har en cb smart nedtelling å svi av...
Jeg tester i morgen da er jeg 8/9 dpo og 5/6 dager til ikm, forventer ikke noe resultat før mandag tirsdag men klør i fingrene og flere tester er på vei i posten [emoji23]

c6cde5cb63bd4fd6acd73bbf1e41334a.jpg
har redigert bilde men er det noen som ser noe? Jeg vet om mange her som har godt streksyn[emoji1374][emoji85]

Hvor lenge er det siden du skulle hatt tr? Haha bruker briller [emoji23][emoji23]

Jeg vet ikke men siste syklus var på 26 dager og jeg har ikke hatt lengre syklus enn 36 så er hvertfall to dager over og har hatt masse symptomer. Kvalme, oppblåst, hodepine, stikninger her og der, ømme pupper, økt utflod osv.. så jeg vet ikke hva som skjer med kroppen min men sluttet på p pillen i april så vet kroppen kan tulle men har hatt mensen symptomer i 3 uker jo :s
Var godt å vite du så noe svakt her men da er det vel for tidlig med digital imorgen og mandag?:O kan gynekologen min finne ut om jeg er gravid på mandag?:)

Jeg tester i morgen da er jeg 8/9 dpo og 5/6 dager til ikm, forventer ikke noe resultat før mandag tirsdag men klør i fingrene og flere tester er på vei i posten [emoji23]
Haha, kjenner følelsen, bare prøver å ikke bli testetøs, men redd det skjer om det ikke er en spire der denne gangen ;)

Back
Topp