Vi som prøver i Oslo/Akershus

Har krav på utredning men i utgangspunktet ikke noe ekstra oppfølging neste gang da de mener det (som regel) bare er uflaks..! Det er jo fint det, men jeg orker ikke miste flere ganger [emoji22] håååper det går bedre neste gang, det er fortsatt litt sårt [emoji17]

Jeg trodde man hadde krav på ekstra oppfølging etter 3 ( ! ) ganger?! Nei, det forstår jeg veldig godt! Men jeg vet mange som har mistet før går på medisiner for å forhindre det, får du ikke det heller?

Jeg trodde man hadde krav på ekstra oppfølging etter 3 ( ! ) ganger?! Nei, det forstår jeg veldig godt! Men jeg vet mange som har mistet før går på medisiner for å forhindre det, får du ikke det heller?

Ikke før utredning! Kan ta opptil et halvt år før man får det og! Vi må bare prøve igjen. Men kommer til å koste på meg noen private tul dersom jeg ikke får det. Var forferdelig med ma!

Håper det går bra neste gang!! Du ruger tror jeg at jeg så?! [emoji7]

Ikke før utredning! Kan ta opptil et halvt år før man får det og! Vi må bare prøve igjen. Men kommer til å koste på meg noen private tul dersom jeg ikke får det. Var forferdelig med ma!

Håper det går bra neste gang!! Du ruger tror jeg at jeg så?! [emoji7]

Uff! Det virker som det er veldig forskjellige praksis rund omkring. Ja, det hadde jeg også gjort!

Jaa, er 3+6 i dag og håper at det går bra ❤

Back
Topp