Vi som prøver i Oslo/Akershus

wenenb

Andre møte med forumet
Hei jenter,

Partneren min og jeg har prøvd i litt over et halvt år nå, og jeg kjenner at jeg trenger fler støttespillere. Vi har valgt å holde prøvingen mellom oss, derav uten å snakke med venner om dette. Lurte på om det er noen i mellom 20-30 som holder til i Oslo/Akershus som kunne tenkt seg å ha litt kontakt i hverdagen f.eks i en gruppechat over Messenger. Hvor vi kan prate om prøving; feiling, følelser og alt vi måtte trenge, i tillegg kanskje holde kontakten når vi blir gravide :) Send meg gjerne en PM om du er interessert, eller svar i tråden om du bare ønsker å prate her :)

Jeg er 24 år og fra Lillestrøm. Har nettopp vært på Spiren fertilitetsklinikk for utredning; og skal tilbake ved neste mens for et endelig svar. Krysser fingrene for at alt er bra, men prøver å sette meg inn i litt info om IVF, om vi må gå den veien :)

Klem TS

Så fint tiltak! Sendt deg en melding :)

Jeg vil gjerne være med men i utgangspunktet ønsker jeg å være anonym så her intråden/PM i første omgang :)

Jeg er 25 og fra Nedre Romerike.

Ja, det kunne kanskje vært noe. Men ønsker foreløpig å være anonym, så får vi se etter hvert :)
26 år fra Øvre Romerike.

Jeg vil være med men ønsker også å være anonym.

Prøver på første, 2x SA og en MA 11+3 nå i mars.
28 år i Oslo.

Uff, så leit med flere aborter! :( Får du noe hjelp når du blir gravid igjen for å hindre at det skjer flere ganger?

Har krav på utredning men i utgangspunktet ikke noe ekstra oppfølging neste gang da de mener det (som regel) bare er uflaks..! Det er jo fint det, men jeg orker ikke miste flere ganger [emoji22] håååper det går bedre neste gang, det er fortsatt litt sårt [emoji17]

Back
Topp