Jeg har også hørt/lest at man kan få EL selv med litt HCG i kroppen, men at det må være under et visst nivå som du sierHuff, krysser fingrene for at el plutselig kommer ganske snart!! Innbiller meg at jeg leste et sted at man kan få el med HCG i kroppen, men det må være under et visst nivå? Kanskje noen andre kan litt mer enn meg/kan utfylle ..
Var 9+, hadde ingen aning.. men frøet tilsvarte 9+ i størrelse, så det må akkurat ha skjedd.. når det er sagt følte jeg meg litt mer avventende dette svangerskapet, og måtte bruke mer energi på å «roe meg ned» og tro på at det skulle gå bra.. var urolig med førstemann også, men mest sånn at jeg var så uforbeholdent glad og heller måtte minne meg selv på at det var en risiko..
så tar meg selv i å undre om det gikk galt ganske tidlig, men at det tok noen uker før kroppen skjønte at det ikke var levedyktig, og at underbevisstheten fanget opp på «noe»..
Den mer sannsynlige forklaringen er vel livserfaring, og at flere venninner har mistet, så man blir litt mer på vakt selv også..
Veeeldig spent på hvordan magefølelsen blir neste gang..
noen som hadde noen lignende følelser?
Kjenner meg igjen med det du sier med magefølelsen , min var litt passe sist, har lurt på om det var realisten i meg eller underbevisstheten som du sier.. Er dessverre redd jeg kommer til å være redd og ha dårlig magefølelse en stund uansett hvor bra det går inni der neste gang