Hvordan går det med dere i gjengen? Jeg er fortsatt her. Har plutselig fått positiv el-test på CD8 (?!) så nå lurer jeg på om syklusen er helt på styr. Har gått på høye doser med steroider de siste dagene, og det kan gi sykluskrøll, så jeg prøver å ikke ha så store forhåpninger denne runden. Men det er noe som skjer i hodet når el-slimet kommer, el-testen blir positiv og ff flasher sitt grønne lys. MÅ liksom legge ned bittelitt innsats uansett... [emoji85]. Egget skal vel bruke noen dager gjennom egglederen uansett, så jeg håper slimhinnene rekker å forberede seg. Tipper jeg er her minst en pp til, men hvis el kommer nå, blir dette tidenes korteste syklus!
Jeg er her enda. Er i 6 dpo (tror jeg [emoji85]) syklus på bærtur her og, så har ikke de høyeste forhåpningene jeg heller. Vi har nettopp skaffet oss en ny katt (han forrige døde også i sommer), er utrolig koselig med en liten firbent i huset igjen[emoji4]
El blir jo bare tidligere og tidligere hos deg. Håper det går bedre med deg[emoji4] ja, vanskelig å ikke gjøre en innsats når man får grønt lys[emoji4]