Vi som la på oss +25kg sist.

Jeg la på ca 20-25 kg på første svangerskapet. Jeg klarte å gå ned ca 10 kg inkludert baby-vekten.
Jeg hadde håper faktisk å komme hele ned til 75 kg som før før jeg ble gravid igjen med det lå seg ikke gjøre.

Nå er startvekten min 90 kg. Jeg har ikke lyst å gå opp så mye som den første gang og vurdere å prøve lav-karb. Karbohydrater var den eneste jeg ville spise forrige gang så det kommer til å være utfordrende, men jeg prøver likevel!

Ja det er veldig vanskelig å få i seg rett. Har du prøvd periodisk faste? Siste måltid før kl 19.00 og ikke frokost før kl 11.00. Det er litt vanlig mtp morgenkvale hvis du har det men anbefaler å lese litt om det. :)
 
Jeg har foresten lagt inn 30 minutter sirkeltrening på kjøkkengulvet vær dag nå. :)
 
Jeg har foresten lagt inn 30 minutter sirkeltrening på kjøkkengulvet vær dag nå. :)
Så flink du er! :D Jeg har lagt inn 30 min ekstra soving på sofaen noen ganger gjennom kvelden :p
 
Så flink du er! :D Jeg har lagt inn 30 min ekstra soving på sofaen noen ganger gjennom kvelden :p
haha. jeg må i seng kl 21.30 da jeg har en som står opp kl 0500.. men ser at trening på eftan gjør at jeg ikke er så trøtt etter kl 19.00 :) har vært dager der jeg legger meg kl 20.00 :p
 
haha. jeg må i seng kl 21.30 da jeg har en som står opp kl 0500.. men ser at trening på eftan gjør at jeg ikke er så trøtt etter kl 19.00 :) har vært dager der jeg legger meg kl 20.00 :p
Legger meg nok en time for sent jeg. Men i det siste har jeg sovnet ved legging og sovet gjennom natta :p
 
Back
Topp