Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjett om jeg er enig med deg! har termin 26.06, så nå begynner jeg å bli litt utålmodig på mine egne vegneBlæh, føles ut som alle enten har igjen få dager til termindato, og mange er allerede gått over! Og her sitter jeg med enda 19 dager igjen til termin
Hun kan bare komme før altså, hihi..
25.06.2014 <3
Gjett om jeg er enig med deg! har termin 26.06, så nå begynner jeg å bli litt utålmodig på mine egne vegne
Vi får sikkert før, siden jentene våre skjønner at vi ikke liker å vente
Sent from my iPhone using BV Forum
Bedre å ha 19 dager igjen enn å være 7 dager overBlæh, føles ut som alle enten har igjen få dager til termindato, og mange er allerede gått over! Og her sitter jeg med enda 19 dager igjen til termin
Hun kan bare komme før altså, hihi..
25.06.2014 <3
Bedre å ha 19 dager igjen enn å være 7 dager over
Lykke til!
Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.
Alt er bra med lille (store), målt til 4.6 kg i går, fin morkake, navlesnorgjennomstrømning, godt moden, 4-5 cm åpning osv. Igangsetting til onsdag.Hvordan gikk det på overtidskontroll?
Samme som meg det. Spennende. Har masse stikninger på kvelden, men ingen andre tegn.3 dager på overtid, men enda to dager igjen til min beregnede EL-termin
Samme som meg det. Spennende. Har masse stikninger på kvelden, men ingen andre tegn.
Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer!!!Henrik ble født 7/6 kl.19:05 (termin 2/6)
Sent from my iPad using BV Forum
Takk gratulerer til deg også!Gratulerer!!!