Vi som har under 100 dager igjen - nedtelling

En dag på overtid :D

Blæh, føles ut som alle enten har igjen få dager til termindato, og mange er allerede gått over! Og her sitter jeg med enda 19 dager igjen til termin :P
Hun kan bare komme før altså, hihi..

25.06.2014 <3

Blæh, føles ut som alle enten har igjen få dager til termindato, og mange er allerede gått over! Og her sitter jeg med enda 19 dager igjen til termin :P

25.06.2014 <3
Gjett om jeg er enig med deg! :p har termin 26.06, så nå begynner jeg å bli litt utålmodig på mine egne vegne :p

Vi får sikkert før, siden jentene våre skjønner at vi ikke liker å vente ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gjett om jeg er enig med deg! :p har termin 26.06, så nå begynner jeg å bli litt utålmodig på mine egne vegne :p

Vi får sikkert før, siden jentene våre skjønner at vi ikke liker å vente ;)

Åh, så godt å høre at det ikke bare er meg som har "lenge" igjen til termin, men det føles som en evighet når man ser her inne på alle som er så nærme :p

Ja, vi får håpe de finner veien ut snart ;)

25.06.2014 <3

25.06.2014 <3
Bedre å ha 19 dager igjen enn å være 7 dager over ;)

Lykke til!

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

3 dager på overtid, men enda to dager igjen til min beregnede EL-termin :)

Samme som meg det. Spennende. Har masse stikninger på kvelden, men ingen andre tegn.

Her også er det en del stikninger, og tidvis nokså vonde kynnere. Men jeg sovner bestandig godt, og våkner først på tidligmorgenen :D Veldig spennende, gleder meg til det skjer noe mer! :D

3 dager igjen

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp