Vi som har OUL i uke 33 (14.-20.aug)

Ultralyd imorgen tidlig! Håper babyen vår er frisk og at det kanskje går mer opp for meg, så jeg kan begynne glede emg ordentlig. Til nå har jeg rett og slett bare følt meg syk og ikke gravid..
veska skal være med, og gleder seg til å få vite om det er en lillebror eller lillesøster, selv om hun er overbevist om at det er ei jente☺️ ❤️
Lykke til idag :D
 
Det ligger en liten gutt i magen, akkurat slik vi trodde [emoji170] Alt så bra ut, men han ville ikke at jordmor skulle se på hjertet hans, så vi må innom å ta en titt til om noen uker. Hun mente heldigvis at alt så bra ut, så skulle ikke beskymre oss, enklere sagt enn gjort [emoji849]
 
Det ligger en liten gutt i magen, akkurat slik vi trodde [emoji170] Alt så bra ut, men han ville ikke at jordmor skulle se på hjertet hans, så vi må innom å ta en titt til om noen uker. Hun mente heldigvis at alt så bra ut, så skulle ikke beskymre oss, enklere sagt enn gjort [emoji849]
Jeg hadde det slik med min sønn! Var veldig bekymret! Men hun sa at hvis det var noe som tilsa at noe skulle være gale så hadde de hentet lege med en gang og ikke ventet flere uker. Så prøv å slapp av:Heartbigred
 
Her var alt bra og vi venter ei jente 14. januar! :) ❤ må tilbake på ul i november pga morkaka lå litt foran livmorsåpningen(?). Men var 99% sjanse for at den kom til å flytte seg:)
 
Åh så godt å se at det er bra med alle spirene! I morgen er det vår tur, men ikke før 14.30, godt vi har skolestart for storebror først så går iallfall morratimene!
 
Back
Topp