Vi som har OUL i uke 31 (31. Juli-6. Aug)

Juuuhuu! Da var det unnagjort! [emoji7] jeg var helt sikker på det var gutt, og hadde forberedt meg mentalt på det- men fikk litt av en reaksjon da hun sa det var jente [emoji24] gledestårer av en anna verden, så å gå på jobb nå med edderkoppvipper og utsmussa eyeliner blir bra [emoji23]
Ellers så alt fint ut og termin ble bekrefta til 3. Januar. Veldig fin følelse [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Juuuhuu! Da var det unnagjort! [emoji7] jeg var helt sikker på det var gutt, og hadde forberedt meg mentalt på det- men fikk litt av en reaksjon da hun sa det var jente [emoji24] gledestårer av en anna verden, så å gå på jobb nå med edderkoppvipper og utsmussa eyeliner blir bra [emoji23]
Ellers så alt fint ut og termin ble bekrefta til 3. Januar. Veldig fin følelse [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Så herlig da[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ håper jeg og får samme nyheten men har mine tvil[emoji53] har 3 gutter fra før og klarer ikke se for meg at det skal bli jente men har et lite håp[emoji4] hva har du fra før?
 
Så herlig da[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ håper jeg og får samme nyheten men har mine tvil[emoji53] har 3 gutter fra før og klarer ikke se for meg at det skal bli jente men har et lite håp[emoji4] hva har du fra før?
dette er vår første! :) Lykke til på din OUL ❤️
 
Juuuhuu! Da var det unnagjort! [emoji7] jeg var helt sikker på det var gutt, og hadde forberedt meg mentalt på det- men fikk litt av en reaksjon da hun sa det var jente [emoji24] gledestårer av en anna verden, så å gå på jobb nå med edderkoppvipper og utsmussa eyeliner blir bra [emoji23]
Ellers så alt fint ut og termin ble bekrefta til 3. Januar. Veldig fin følelse [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer med jenta! :)
 
For en super dag :D Ultralyden gikk kjempe bra. Lille tulla vår var kjempe aktiv og det var ikke lett for jordmora å få tatt bilder og mål :p
Jeg trodde jeg var 18+5, men det ble endret til 19+1, og ny termin 28.12. Så får håpe hun er like treig som storesøster og kommer som nyttårs barnet :love7 :Heartpink
 
Så godt å lese om vellykkede ultralyder i dag[emoji2][emoji177]Gratulerer til dere[emoji7]

Det gikk veldig fint her og alt så bra ut. Såå lettet nå!![emoji119]Jeg var skråsikker på at det var gutt, men så feil kan man ta. I magen gjemmer det seg nemlig en liten jente[emoji175][emoji177][emoji175]
Terminen ble flyttet fra 3 januar til 2 januar[emoji4]

Masse lykke til til dere andre [emoji2][emoji2]
 
Gratulerer til alle sammen:) Føler det er skikkelig jenteboom nå om dagen.
Samme inne på desember også.

Sist gang jeg gikk gravid fikk alle gutter :p
 
Gratulerer med overstått OL til dere som var igår og masse lykke til dere som skal idag[emoji1319][emoji847]
Gleder meg til oppdatering[emoji3]
 
Gratulerer til dere alle!! Sååå mange jenter da! :Heartpink :)
 
Gratulerer til dere alle :) har fredag jeg , men hær fikk vi vite gutt i uke 12 så spent om d stemmer :)
 
Back
Topp