Vi som hadde termin juni, juli og august 2024

Jeg skulle hatt termin 28.august. Men da jeg kom til 17 uker før påskeferien, viste ultralyd et foster som døde i uke 14. Sannsynligvis bare få dager etter TUL da alt så fint ut. Gruer meg litt til slutten av august. Og egentlig sommerferien. Siden jeg er lærer, så har jeg arbeidsfri store deler av sommeren og skulle derfor gå rett over i perm i løpet av sommeren. Klem til alle her.
Skjønner godt at du gruer deg til sommeren, det gjør jeg også. Alle planene som ikke blir noe av, det er veldig vondt. :Heartred
 
Jeg mistet i fjor rett før jul. Konstatert MA 8+2, ble målt til 6+1 og endte opp med utskraping på julaften. Hadde termin 8 Juli. Den julen var verre enn årene da jeg ufrivillig barnløs. Følte at det var en person som manglet, akkurat som om jeg tenkte at det skulle være en ekstra person rundt bordet :sorry: og levde lenge som om jeg var gravid fram til midten av februar.

Holder på med stimulering for å gjennomføre 3 søskenforsøket (ivf), men usikker på om det blir noe ut av det pga dårlig eggkvalitet.
Lykke til med forsøket, håper det går veien. :Heartred
 
Skjønner godt at du gruer deg til sommeren, det gjør jeg også. Alle planene som ikke blir noe av, det er veldig vondt. :Heartred
Ja, ikke sant! Det var da vi skulle ha en herlig baby i armene våre. ❤️ Jeg prøver å tenke at "det tar jeg når sommeren kommer" for å ikke ta den sorgen på forskudd. Tenker også på å legge noen hyggelige planer for sommeren, så det ikke blir for mye tid til bare vonde følelser.
 
Back
Topp