Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Monica
Jeg er absolutt med på dette!!! Noen kan lage ukeoversikt over trim, vektnedgang og cm-tap etter fødselen som jobber vi oss ned i vekt sammen [:D] Men jeg SKAL amme så ingen hokus pokus dietter her.
ORIGINAL: ~*~CogJ~*~
ORIGINAL: hb77
Jeg skal begynne på Grete Roede-kurs til høsten igjen. Har gått på det en stund, og er kjempe-fornøyd med opplegget der. Tatt meg en liten pause nå de siste månedene av svangerskapet, men til høsten er jeg klar igjen! De har jo egne kurs hvor de tar hensyn til at man ammer og man kan ha med babyen, og det kan nok være kjekt. [:D]
Det er jo genialt!! Da kan jo du være kostholdseksperten for ammende[:D][:D]
Har så lyst til det og, men tror ikke jeg har råd[:(] *ønske i bursdagsgave fra familien* hehe
ORIGINAL: ~*~CogJ~*~
Jeg skal begynne på Grete Roede-kurs til høsten igjen. Har gått på det en stund, og er kjempe-fornøyd med opplegget der. Tatt meg en liten pause nå de siste månedene av svangerskapet, men til høsten er jeg klar igjen! De har jo egne kurs hvor de tar hensyn til at man ammer og man kan ha med babyen, og det kan nok være kjekt. [:D]
Det er jo genialt!! Da kan jo du være kostholdseksperten for ammende[:D][:D]
Har så lyst til det og, men tror ikke jeg har råd[:(] *ønske i bursdagsgave fra familien* hehe
Har gått på kurs over to år. Etter diverse slanke-opplegg har jeg lært at det funker best med vanlig mat og mosjon. Spise riktig og trimme. [:)] Og så trenger jeg den oppfølginga fra andre. Det er lettere for meg å gå ned i vekt når jeg treffer likesinnede hver uke og blir veid. For da er det ikke mye morsomt å gå opp i vekt. [:)] Så dette fungerer i hvertfall suverent for meg. Og selv om jeg har betalt en del tusen disse to årene er det jo rett og slett bare investering i helsa mi, og det er det verdt synes jeg! [:)]
ORIGINAL: Melliott
HAHAHAA er det et TRENINGSPROGRAM ja!!! Dumme meg!
Trodde dere mente PILLENE jeg! [:D] synes det var litt snålt at alle skulle drive å ta piller [:D]
Hva går 30 days shred ut på da? [:D]