Vi som er redd for vekten!

gleder meg!! [:D] skal så absolut delta!! [:D] har godt opp 12 kg tilsammen! tipper jeg enda går opp 5 - 8 kg! håper det ikke blir mere! [:)]

ORIGINAL: Monica

Jeg er absolutt med på dette!!! Noen kan lage ukeoversikt over trim, vektnedgang og cm-tap etter fødselen som jobber vi oss ned i vekt sammen [:D] Men jeg SKAL amme så ingen hokus pokus dietter her.

jaa!! Jeg vil!
og, sette inn hvem som er med i turgruppen, hvor lenge man går osv..

Dette blir bra!! [:D][:D]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

ORIGINAL: hb77

Jeg skal begynne på Grete Roede-kurs til høsten igjen. Har gått på det en stund, og er kjempe-fornøyd med opplegget der. Tatt meg en liten pause nå de siste månedene av svangerskapet, men til høsten er jeg klar igjen! De har jo egne kurs hvor de tar hensyn til at man ammer og man kan ha med babyen, og det kan nok være kjekt. [:D]

Det er jo genialt!! Da kan jo du være kostholdseksperten for ammende[:D][:D]
Har så lyst til det og, men tror ikke jeg har råd[:(] *ønske i bursdagsgave fra familien* hehe

Har gått på kurs over to år. Etter diverse slanke-opplegg har jeg lært at det funker best med vanlig mat og mosjon. Spise riktig og trimme. [:)] Og så trenger jeg den oppfølginga fra andre. Det er lettere for meg å gå ned i vekt når jeg treffer likesinnede hver uke og blir veid. For da er det ikke mye morsomt å gå opp i vekt. [:)] Så dette fungerer i hvertfall suverent for meg. Og selv om jeg har betalt en del tusen disse to årene er det jo rett og slett bare investering i helsa mi, og det er det verdt synes jeg! [:)]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Jeg skal begynne på Grete Roede-kurs til høsten igjen. Har gått på det en stund, og er kjempe-fornøyd med opplegget der. Tatt meg en liten pause nå de siste månedene av svangerskapet, men til høsten er jeg klar igjen! De har jo egne kurs hvor de tar hensyn til at man ammer og man kan ha med babyen, og det kan nok være kjekt. [:D]

Det er jo genialt!! Da kan jo du være kostholdseksperten for ammende[:D][:D]
Har så lyst til det og, men tror ikke jeg har råd[:(] *ønske i bursdagsgave fra familien* hehe

Har gått på kurs over to år. Etter diverse slanke-opplegg har jeg lært at det funker best med vanlig mat og mosjon. Spise riktig og trimme. [:)] Og så trenger jeg den oppfølginga fra andre. Det er lettere for meg å gå ned i vekt når jeg treffer likesinnede hver uke og blir veid. For da er det ikke mye morsomt å gå opp i vekt. [:)] Så dette fungerer i hvertfall suverent for meg. Og selv om jeg har betalt en del tusen disse to årene er det jo rett og slett bare investering i helsa mi, og det er det verdt synes jeg! [:)]

men det ER jo bare det som funker.. Uansett.. Ja, noen vindunderkurer tar vel de første 5-10 kiloene men så fort kuren er over så kommer kiloene på igjen.. Det er den sunneste slankemåten også.. Ha en jevn nedgang på 600 -1000 gram i uken (leste jeg nettopp fra en kostholdsekspert på vg.no) så er det MYE lettere å opprettholde resultatet.. Det er mye god mat man kan spise, så lenge man passer på kcal inntaket! [:)]

Når man først lærer seg å spise riktig og ikke minst NOK mat, så vil nok vekten gå nedover på de fleste.. Ekstra trim utenom er jo bare et stortstort pluss [:)][:)]

Ja, om det er invistering ja, ingen tvil! Blir jo billigere mtp du slipper å kjøpe nye klær hver mnd pga vektoppgang osv..
Har veldigveldig lyst å være med på sånne kurs jeg også!! [:)][:)]

høres bra ut!
Jeg har vel ca 20 kilo tenker jeg når denne er ute som skal av. Hadde i alle fall ca 15-18 kilo for mye før jeg ble gravid så [>:]

HAHAHAA er det et TRENINGSPROGRAM ja!!! Dumme meg!

Trodde dere mente PILLENE jeg! [:D] synes det var litt snålt at alle skulle drive å ta piller [:D]

Hva går 30 days shred ut på da? [:D]

Jeg fikk 30 days shred i posten i dag[:D] Så utrolig motiverende å se på Jillian. Det går ut på å trene i 30 dager. 3 nivåer som varer i 10 dager hver seg[:)]

GLEDER meg til å begynne etter fødselen. Dette skal vi klare alle sammen og det er så motiverende å gjøre det sammen med dere andre[:)] Flott tråd!!!

ORIGINAL: Melliott

HAHAHAA er det et TRENINGSPROGRAM ja!!! Dumme meg!

Trodde dere mente PILLENE jeg! [:D] synes det var litt snålt at alle skulle drive å ta piller [:D]

Hva går 30 days shred ut på da? [:D]

her kan du se litt..

http://www.youtube.com/watch?v=fuJcM93v9AY

Skal være gaaanske effektivt.. Jeg har virkelig troen på hun her!!

jeg kaster meg med på dette.. har spist sunt og lite hele dette svangerskapet, uten noe resultat. har gått opp 15 kg.. antagelig pga EKSTREMT LAVT aktivitetsnivå. noen legger tydligvis på seg lettere enn andre..

så gleder meg veeeeldig til å komme i form igjen.. fra den dagen jeg kommer hjem fra sykehuset, til uke 5-6 blir det en eller flere trilleturer og ette uke 6 blir det opptrapping med trening på senter til 3 gang i uka.. men må begynne svakt, så jeg ikke går lei eller sliter meg ut..

gleder meg også til å gå ned i vekt, og kunne føle meg vel igjen, istede for tjukk og dvask :(

Back
Topp