Vi som er igjenn

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Søkte på nett på kjerringråd, om dere har flere så del gjerne :D
Her er de eg fant
Mat:
Sterk mat, for eksempel chili
Tungt fordøyelig mat
Fødepizza
Kanel
Lakris
Aubergine
Ananas
Rømmegrøt
Havregrøt med laksérolje
Riekake

Drikke:
Bringebærbladte (eller bringebærbladkapsler)
Lakrisrot-te
Laksérolje eller andre avføringsmidler
Rødvin
Bitter Lemon
Biola
Nattlysolje
Solbærolje

Bevegelse:
Gåturer, gjerne i ulendt terreng
Gulvvask på alle fire
Måke snø
Bilkjøring på humpete vei
Bære handleposer hjem fra butikken
Vaske vinduer
Hoppe tau

Brystene:
Stimulering av brystvortene
Varme kluter på brystene

Sex:
Rikshospitalets sex-oppskift
Sex med dyp penetrering (sæden så nærme livmorhalsen som mulig)
Orgasme

Alternativ medisin:
Akupunktur
Akupressur
Homeopati

Jordmor- eller legehjelp:
Stripping

Hvile:
Sove mest mulig

Kuriøse alternativer:
Badstu
Tepose under armen
Rie-cocktail (tysk) bestående av blant annet sprit og avføringsmidler
Drikk bestående av vann, sitron, honning, ingefær og cayennepepper

NB! Hør med jordmor eller lege før du forsøker disse kjerringrådene. En del av dem kan være ubehagelige og i enkelte tilfeller skadelige.
 
Søkte på nett på kjerringråd, om dere har flere så del gjerne :D
Her er de eg fant
Mat:
Sterk mat, for eksempel chili
Tungt fordøyelig mat
Fødepizza
Kanel
Lakris
Aubergine
Ananas
Rømmegrøt
Havregrøt med laksérolje
Riekake

Drikke:
Bringebærbladte (eller bringebærbladkapsler)
Lakrisrot-te
Laksérolje eller andre avføringsmidler
Rødvin
Bitter Lemon
Biola
Nattlysolje
Solbærolje

Bevegelse:
Gåturer, gjerne i ulendt terreng
Gulvvask på alle fire
Måke snø
Bilkjøring på humpete vei
Bære handleposer hjem fra butikken
Vaske vinduer
Hoppe tau

Brystene:
Stimulering av brystvortene
Varme kluter på brystene

Sex:
Rikshospitalets sex-oppskift
Sex med dyp penetrering (sæden så nærme livmorhalsen som mulig)
Orgasme

Alternativ medisin:
Akupunktur
Akupressur
Homeopati

Jordmor- eller legehjelp:
Stripping

Hvile:
Sove mest mulig

Kuriøse alternativer:
Badstu
Tepose under armen
Rie-cocktail (tysk) bestående av blant annet sprit og avføringsmidler
Drikk bestående av vann, sitron, honning, ingefær og cayennepepper

NB! Hør med jordmor eller lege før du forsøker disse kjerringrådene. En del av dem kan være ubehagelige og i enkelte tilfeller skadelige.
Wow, det var mange spreke tips. Tror jeg holder meg unna den der tyske coctailen. Testa kjøring på humpete vei i dag da. Svigermor kjørte meg rundt og rundt i rundkjøringa på Bjølsen til vi ble svimmel. Venter på effekten enda, Hehe. Vel, gøy var det.
 
Wow, det var mange spreke tips. Tror jeg holder meg unna den der tyske coctailen. Testa kjøring på humpete vei i dag da. Svigermor kjørte meg rundt og rundt i rundkjøringa på Bjølsen til vi ble svimmel. Venter på effekten enda, Hehe. Vel, gøy var det.
Ikke alt som høres like bra ut. Har funnet ennå flere tips på nett og har i kveld forsøkt; kanel, lakris, smørbrød med alle sterke krydderne fra skapet, fotbad og fotmassasje, smoothie med ananas og pasjonsfrukt og neste på planen er lang varm dusj og den klassiske: sex
 
Ikke bruk lakserende oljer!!! Det irriterer livmoren osv, og kan føre til falske rier o.l
 
Og ikke rødvin.. Altså hallo?
Hoppe tau kan føre til morkakeløsning
 
Fikk mer murringer etter å ha bært handleposer, men var ikke godt for bekkenet akkurat!!
 
Husk å ikke bruk for mye energi på alle disse tingene FØR fødsel da :p Ville nok heller bare tatt det med ro sånn at jeg ikke var utslitt når fødselen starta! Mange blir syke/dårlige av alt dette de putter i seg også, fordi man er ikke vant til å dytte i seg en masse rare matvarer heller.. Noe å tenke på :)
 
Er mer og mer overbevist om at bæring av handleposer funker! Murringer tar seg mer og mer opp for hver dag (kan jo ikke bære så mye om gangen så handler litt hver dag, bare 300m å gå).
 
Er mer og mer overbevist om at bæring av handleposer funker! Murringer tar seg mer og mer opp for hver dag (kan jo ikke bære så mye om gangen så handler litt hver dag, bare 300m å gå).
Bærte poser med ved i dag, ble ganske utmattet etter det og kjente gooode strekninger i livmoren, men ikke noe mer så langt. Vi får fortsette å bære ;)
 
Vannet mitt begynte å lekke i det jeg tok tak i ørten bæreposer på Rema :) lykke til!
 
Modningsakupunktur og 6 km tur i Marka løste saken for meg. Neste dag kom nurket 9 dager før termin :)
 
Min oppskrift (eller jm sin) som funka:
Stripping, og så kosetid med kjæresten på både den ene og den andre måten, og vips så gikk vannet 12t etter strippinga.
 
Back
Topp