Vi som bruker CBFM ;) !

Hei jenter.. Trenger litt erfaring.. Etter jeg hadde en sa,så finner ikke minitoren max? Er det noen som har opplevd det? Må man nullstille maskinen eller trenger den noen sykluser for og "finne" max igjen? Tok en strimmel idag på morgen,og den er positiv.. Men får kun høy? Har brukt monitoren i 4 pp'er.. Men dette er 2 etter sa.. :) Legger ved bilde..

Min monitor fant heller ikke max etter SA, men ble gravid for det hehe.. Hadde positiv el-tester :-) synes det var merkelig siden jeg fikk max første pp med monitor.

Hei!
Jeg har den gamle monitortypen, så får ikke brukt g-testene. Men jeg lurer på om jeg kan bruke dem uten monitor? Vi de vise to streker liksom, om man er gravid...? Noen som vet? :) Var plutselig tom for teststrimler her :p

Hei!
Jeg har den gamle monitortypen, så får ikke brukt g-testene. Men jeg lurer på om jeg kan bruke dem uten monitor? Vi de vise to streker liksom, om man er gravid...? Noen som vet? :) Var plutselig tom for teststrimler her :p

De vil vise to streker uansett, en sterk og en mindre sterk:)

Har begynt med den nye nå denne pp. Har brukt den før men har hatt en pause siden jeg har bytta partner :) har hatt høy i 9 dager! E det normalt? Har hatt el slim og el smerter, i dag har jeg hatt masse mens smerter, men venter ikke mens før om en uke. Noen som har vært borti?

Hei!
De vil vise sterkere strek ved graviditet, men det er ikke så lett å lese av siden de stort sett alltid viser to streker.
Her er mine gravid-streker på den.
c2c0de4907ae26cdabdada1607ef899b

Har begynt med den nye nå denne pp. Har brukt den før men har hatt en pause siden jeg har bytta partner :) har hatt høy i 9 dager! E det normalt? Har hatt el slim og el smerter, i dag har jeg hatt masse mens smerter, men venter ikke mens før om en uke. Noen som har vært borti?
Jeg har hatt mangle slike måneder. I noen av dem har jeg nok ikke hatt el, men i hvertfall en av dem har jeg fått påvist el med blodprøve i ettertid, selv om jeg bare lå på "høy" i mange dager og aldri fikk "Max". Det virker som om den ikke alltid får med seg lh-stigningen (mulig den sliter litt mer med sånne som meg med ustabil syklus). Min søster fikk aldri Max på monitoren, men ble likevel gravid, så det er håp :)

Jeg husker jeg hadde høy i 16 dager eller noe. Var redd jeg ikke skulle få el den mnd, men dagen etter så ble det max og en stund etter fikk jeg positiv g-test :) så du får nok bare fortsette og teste hvis monitoren fremdeles ber om det :)

Etter 2 mnd med monitor har jeg tatt "sommerferie", da jeg enda ikke er blitt gravid, selv om jeg har fått max begge månedene...starter opp igjen til høsten da!

Noen som har opplevd å få gravid en dag og ikke gravid neste? Fikk gravid i går, ikke gravid idag. Har tatt clearblue digital som viste gravid 1-2 idag, men føler ikke strekene på BT blir særlig sterkere. Redd for kjemisk

Noen som har opplevd å få gravid en dag og ikke gravid neste? Fikk gravid i går, ikke gravid idag. Har tatt clearblue digital som viste gravid 1-2 idag, men føler ikke strekene på BT blir særlig sterkere. Redd for kjemisk
Jeg har fått det, og da var det kjemisk. Men da tok jeg ikke digital i tillegg. Fortsatt et lite håp siden den slo ut da. Hvor mange dpo er du?

Jeg stoler ikke blindt på den monitoren ettersom den i to sykluser har vist at jeg ikke har hatt el, selv om jeg faktisk har det. Krysser fingrene for deg! :)

Jeg fikk gravid 1-2 uker og "ikke gravd" to dager senere. Var kjemisk

Men var idag jeg hadde gravid 1-2 på CB digital, og ikke gravid på CBFM.

Hm, da ville jeg stolt på CB digital, dersom du brukte samme urin på begge to. CB digital tar ikke feil, i hvert fall ikke den veien at den gir falsk positiv. Håper du får sterkere streker snart:) Jeg tror ikke du skal legge så mye i disse strekene på strimler, de kan variere veldig :)

Back
Topp