Vi som bruker CBFM ;) !

Ja, det blir spennende! Fikk du max? Har du noen symptomer? :-)

Ja, fikk max på dag 17 og 18 :)
Har en syklus på ca 30 dager!

Har følt meg litt annerledes, men usikker på om jeg bare lurer meg selv slik som så mange ganger før:p
Har ømme pupper, men de føles ikke tunge (slik som de alltid gjør før mens), går en del ekstra på do (hard i magen, er normalt sett litt løsere i magen rett før tr) så må vel bare vente å se:)

Hva er forskjellen på den gamle og nye monitoren? :)

God morgen alle flotte damer :)
Hvordan går det med dere?
Her har jeg hatt litt små blødninger i helgen, stortsett bare ved do besøk, ikm i dag og ingen tr enda :/
Negativ test i morgest, rsfu.. Har ingen erfaring med disse testene..
Kjenner jeg blir frustrert, men det hører jo med til prøvetida :p

God morgen alle flotte damer :)
Hvordan går det med dere?
Her har jeg hatt litt små blødninger i helgen, stortsett bare ved do besøk, ikm i dag og ingen tr enda :/
Negativ test i morgest, rsfu.. Har ingen erfaring med disse testene..
Kjenner jeg blir frustrert, men det hører jo med til prøvetida :p

Tenkte på deg akkurat, håper TR ikke dukker opp altså! :) Har ingen erfaring med rfsu jeg heller. Her er snart TR over så da er det snart EL testing igjen :)

Jeg begynte å teste i dag :-) Første gang jeg bruker cbfm så spennende om jeg har brukt pengene på noe fornuftig eller ikke :-D I følge babyverden sin el kalkulator så har jeg el på mandag om en uke og fruktbar periode mellom 3 og 8 okt så kan bli spennende å se dette :-) Vi reiser på høstferie på fredag så vi får se om vi får lagt inn aksjer eller om vi må utsette til neste mnd

Tenkte på deg akkurat, håper TR ikke dukker opp altså! :) Har ingen erfaring med rfsu jeg heller. Her er snart TR over så da er det snart EL testing igjen :)

Heldig du som er klar til å begynne testingen igjen :)
Kjenner meg meget irritert over alt tullet det plutselig skulle bli med syklusen... Hvis dette er spotting, så er det første gang på 4 år at jeg opplever det.:o

Kjennes dessverre ut som at tante trollet blir å komme for fullt i natt eller i morgen :/

Men får vel holde motet oppe å gå inn i ny pp..
Mannen skal levere prøve neste uke, selv om vi allerede vet det er hos meg det er noe galt.. :(
Ble litt syting her nå, så får bare ta kveld og satse på en bedre dag i morgen:)

Kan noen gi meg en kjapp innføring i den her? Kjøpte denne fordi vi har prøvd en stund og syklusen min er 41 dager og mer/mindre fra mnd til mnd... så vet ikke når jeg kan bli gravid.. hvordan kan denne maskinen finne det ut?!

Jeg har testet i går og i dag på monitoren min og fikk lav i går men i dag fikk jeg høy! :-) Hvor mange dager pleier man å få med høy? Det varierer kanskje fra person til person men sånn ca kanskje? :-)

Jeg har testet i går og i dag på monitoren min og fikk lav i går men i dag fikk jeg høy! :-) Hvor mange dager pleier man å få med høy? Det varierer kanskje fra person til person men sånn ca kanskje? :-)

Det varierer vel fra person til person ja :)
Sist syklus så mine dager slik ut:

pp1:
1-9 = lav
10-11= høy
12-13= høy
14-16 = høy
17-18 = max
19 = høy
20-31= lav

Fikk mens i dag, så da starter jeg på pp2 :/

Du må også være forberedt på at du ikke nødvendigvis blir å oppleve max, har sett en del som bruker ett par pp'er før den vises, dette fordi monitoren bruker litt tid på å bli kjent med deg og syklusen din :)
Lykke til :)

pp1:
1-9 = lav
10-11= høy
12-13= høy
14-16 = høy
17-18 = max
19 = høy
20-31= lav

Du må også være forberedt på at du ikke nødvendigvis blir å oppleve max, har sett en del som bruker ett par pp'er før den vises, dette fordi monitoren bruker litt tid på å bli kjent med deg og syklusen din :)

Ja det har jeg også lest litt om at mange av de har høy. I følge bv el kalkulator så har jeg el på mandag. Men vi får bare se :-)
Takk for svar :-)

pp1:
1-9 = lav
10-11= høy
12-13= høy
14-16 = høy
17-18 = max
19 = høy
20-31= lav

Kjedelig at tanta kom! Da får vi håpe det klaffer denne pp :)

Back
Topp