Vi som bruker CBFM ;) !

Å ja :-/ Trodde ikke vi skulle legge inn testpinne med første dag i ny syklus jeg siden vi da som oftest har mensen, trodde vi skulle vente til etter den var ferdig:-/ Men da gjør jeg det i morgen da :-) Jeg finner sikkert alt dette i bruksanvisningen visst ikke så spør jeg bare :-) Takk for svar :-)

Du trenger ikke legge inn testpinne hvis den aldri er brukt før. Bare følg bruksanvisningen, og når du legger inn at du er på syklusdag to i morgen vil den ikke be om noe testpinne før cd6 :)

Ja bare spør, jeg måtte ha det inn med teskje av ei venninne ;)

Håper dere kan svare meg igjen :-) Jeg har nå satt i gang monitoren min og gleder meg til å sette i gang å bruke den. Har satt opp dato og klokke osv. Når mensen startet tok jeg i dag som dato men tok tiden mellom 17 og 23 så jeg testet nå i ste. Har jeg da registrert første sånn jeg skal? Har sikkert ødelagt sjansen for å kunne bruke den denne perioden jeg nå :(

Du trenger ikke legge inn testpinne hvis den aldri er brukt før. Bare følg bruksanvisningen, og når du legger inn at du er på syklusdag to i morgen vil den ikke be om noe testpinne før cd6 :)

Å herremin :-/ Jeg testet no med en testpinne jeg da :oops: Står syklus dg 1 og at jeg skal teste igjen når jeg skal? Blir det cd6 da? :oops:

Det står "ikke glem å teste igjen når du skal 06"

Betyr det da CD 6 eller kl 6? :p Jeg regner jo med at det betyr på dag 6 for tidspunktet jeg tok for å teste er mellom kl 06 og 12. Vi er som oftest alltid oppe kl 7 eller før :D

Håper dere kan svare meg igjen :-) Jeg har nå satt i gang monitoren min og gleder meg til å sette i gang å bruke den. Har satt opp dato og klokke osv. Når mensen startet tok jeg i dag som dato men tok tiden mellom 17 og 23 så jeg testet nå i ste. Har jeg da registrert første sånn jeg skal? Har sikkert ødelagt sjansen for å kunne bruke den denne perioden jeg nå :(

Så denne nå, men registrerte du ikke testperioden på mellom kl 06-12? Har du registrert testperioden kl 17-23 må du isåfall ta vare på urinprøve fra morgenurin :) kanskje jeg misforsto ;)

Når monitoren slutter å be om tester, skrur dere den allikevel på vær morgen innenfor test tiden? :p
Har vært en smule sløv etter første lav (etter max)!:o
Hvordan kjennes kroppen ut til dere som nå er i dpo land?
Spekulerer sterkt på om jeg brygger på noe... Blææ :$
Litt stråling fra korsryggen og opp, ømme pupper og støl i magen.

God natt herifra nå:)

Når monitoren slutter å be om tester, skrur dere den allikevel på vær morgen innenfor test tiden? :p
Har vært en smule sløv etter første lav (etter max)!:o
Hvordan kjennes kroppen ut til dere som nå er i dpo land?
Spekulerer sterkt på om jeg brygger på noe... Blææ :$
Litt stråling fra korsryggen og opp, ømme pupper og støl i magen.

God natt herifra nå:)

Nei når den slutter å be om tester etter max og høy har vært gjør jeg ikke det. Da bare registrerer jeg ny syklus når/om TR kommer :)

Jeg har ikke merka noe særlig i dpo land jeg, men var kvalm, uggen og veldig trøtt 4 dpo, men det er jo altfor tidlig så var nok noe annet :p Ellers har jeg litt vondt i korsryggen, på venstre side med litt strålinger. Men har vært mye syk så ligget mye, tenker det er derfor :p

Jeg tror dessverre eggløsningen kom 4-5 dager før tiden denne gangen. Bruker Fertilitetsmonitor i stedet før vanlige EL tester denne gangen, så får ikke noen strek som blir sterkere og sterkere å følge med på. Har kun fått HØY 4 dager nå, ingen maks. Men livmortappen var helt myk og jeg hadde EL smerter. Nå er den hard og lukket igjen.
Vi hadde oss i går, da var den ikke blitt helt hard enda, men ikke langt unna.
Håper i såfall den fortsatt var gjennomtrengelig for de små svømmerne.

Jeg tror dessverre eggløsningen kom 4-5 dager før tiden denne gangen. Bruker Fertilitetsmonitor i stedet før vanlige EL tester denne gangen, så får ikke noen strek som blir sterkere og sterkere å følge med på. Har kun fått HØY 4 dager nå, ingen maks. Men livmortappen var helt myk og jeg hadde EL smerter. Nå er den hard og lukket igjen.

Håper dere traff akkurat likevel ;) Om det ikke klaffer bør max komme på neste syklus hvertfall :)

Hvor mange pp'er har du brukt monitoren?:)
Krysser fingrene for at dere traff allikvel nå :)

Jaja, hvorfor ikke "sløse" litt :p
Kjøpte jo en pakke med test pinner på apoteket denne pp'n, (men de er egentlig til Advance monitoren, mens jeg har den gamle typen) her følger det altså med 4 graviditetstester, som selvsagt ikke fungerer på min monitor, derav "sløsing".. ;)
Tok en nå i kvelf bare for morro skyld, er vel ca 9dpo, og synes nesten jeg skimter antydning til strek nr 2 :o
Usikker på om man kan lese disse av slik da, men.. :p
ImageUploadedByBV Forum1443117381.483749.jpg
ImageUploadedByBV Forum1443117398.713434.jpg

Meget mulig jeg bare begynner å få dårligere syn :p
Menmen, jeg tenker i alle fall... Why not ;)

Jaja, hvorfor ikke "sløse" litt :p
Kjøpte jo en pakke med test pinner på apoteket denne pp'n, (men de er egentlig til Advance monitoren, mens jeg har den gamle typen) her følger det altså med 4 graviditetstester, som selvsagt ikke fungerer på min monitor, derav "sløsing".. ;)
Tok en nå i kvelf bare for morro skyld, er vel ca 9dpo, og synes nesten jeg skimter antydning til strek nr 2 :o
Usikker på om man kan lese disse av slik da, men.. :pVis vedlegget 137774Vis vedlegget 137775

Meget mulig jeg bare begynner å få dårligere syn :p
Menmen, jeg tenker i alle fall... Why not ;)

Det er to streker og jeg ser de faktisk ganske godt men om du kan lese de av sånn vet jeg ikke men hvorfor ikke :-D

Det er to streker og jeg ser de faktisk ganske godt men om du kan lese de av sånn vet jeg ikke men hvorfor ikke :-D

Dette var jo etter masse do besøk og en masse drikke :p
Får prøve i morgen tidlig kanskje?
Hvis det blir en klar strek da, så må jeg vel vurdere å ta en "ordentlig" test :)
Mulig jeg bare lurer meg selv, siden det er så tidlig :o
Men er egentlig mere avslappet over hele greia denne mnd enn noen gang tidligere :)

Back
Topp