attpåklattnr2
Gift med forumet
Roter litt med høy og Max betegnelsene jeg.. Hehe .ser ut til at jeg hadde høy i morres og nå i kveld hadde jeg jammen Max. Kan lønne seg å måle morgen og kveld når man har fått høy. Får lokke gubben te sengs i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Roter litt med høy og Max betegnelsene jeg.. Hehe .ser ut til at jeg hadde høy i morres og nå i kveld hadde jeg jammen Max. Kan lønne seg å måle morgen og kveld når man har fått høy. Får lokke gubben te sengs i kveld
jeg bruker den nye digitale clearblue advanced eggeløsningstesten og der kan du teste 2 g når du har fått høy.HeheKan man det? Blir det ikke rot med syklusen den registrerer?
Første pp hvor jeg bruker CBFM![]()
Cd 6: lav
Cd 7: lav
Cd 8: lav
Cd 9: lav
Cd 10: lav
Cd 11: lav
Cd 12: max (neg. el-test) =aksjer
Cd 13: max (pos. el-test)
Cd 14: høy (idag) (negativ el-test)
Litt usikker på om El var på cd 12 eller 13.. monitoren sa max begge dagene, mens El testen sa positiv cd 13. Hva tror dere? ☺ Syklusen varierer mellom 26 - 28 dager.
Håper uansett det klaffer denne gang!
Ville tippet CD13Første pp hvor jeg bruker CBFM![]()
Litt usikker på om El var på cd 12 eller 13.. monitoren sa max begge dagene, mens El testen sa positiv cd 13. Hva tror dere? ☺ Syklusen varierer mellom 26 - 28 dager.
Så spennendeI dag fikk jeg MAX for første gang. Så det er veldig spennende nå, er jo som sagt første pp etter lap. De ga meg gode odds, så jeg har jo veldig høye forhåpninger nå. Huff, er egentlig ikke bra det heller. Da blir man jo ekstra skuffet. Det var i følge hun som opererte meg ekstra gode sjanser de neste tre syklusene.
Glad jeg tok i bruk CBFM, ellers hadde jeg ikke ant at jeg hadde EL på denne tiden. Hadde vært sikker på at den var på onsdag.
Tipper CD13Første pp hvor jeg bruker CBFM![]()
Umulig å si helt eksakt hvis du ikke temper, men en av de to dagene med MAXHei jenter
Håper det går bra med prøvingen, og at det blir lagt inn gode aksjer
Jeg er nå på høy, hadde max fredag og lørdag.
Vil det si at EL var i går?
Hei jenter
Håper det går bra med prøvingen, og at det blir lagt inn gode aksjer
Jeg er nå på høy, hadde max fredag og lørdag.
Vil det si at EL var i går?
Har ikke erfaring selv.. Ville bare si lykke tilHei alle sammen
Tror jeg har lest gjennom så og si alle sidene her nå, og det virker som CBFM funker bra for de fleste
Jeg er i pp 4 nå, og første pp med CBFM. Siden jeg har superlange (39-49 dager) sykluser så har jeg aldri funnet EL i de tidligere syklusene mine, men nå håper jeg at det er slutt på det!
Jeg tar vanlige EL tester i tillegg for å dobbeltsjekke. Og den første dagen jeg fikk *høy* på monitoren fikk jeg en neeeeesten positiv EL-test på ettermiddagen, mens dagen etter var den mye svakere og monitoren fortsatt stod på *høy*.. Sånn her har syklusen min vært denne gangen:
cd 1-16: Lav (veldig negativ el-test)
cd 17: Høy (nesten positiv el-test)
cd 18: Høy (mye svakere el-test)
cd 19: Høy (lik el-test som dagen før)
idag cd 20: Høy (lik el-test som dagen før)
Trodde *Max* var rett rundt hjørnet på cd 17 pga typiske el-smerter et par dager før og etter, men neida!
Har lest at CBFM ikke er optimal for de med lang syklus, men måtte jo prøveEr det noen flere her som har erfaring lange sykluser og veldig varierende svar på CBFM og el-tester?
Oi, det her ble langt! Men håper det er noen som har vært borti det samme, så jeg slipper å være redd for at el aaaldri kommer![]()
Krysser fingrene for deg Håper det går vår vei nå! Jeg er såååå utålmodig!
Kan ikke eggløsning ha vert enten torsdag ettermiddag, fredag eller lørdag da?
Jeg kjente selv at jeg hadde eggløsning dagen før monitoren viste Max forrige pp (99%sikker) så viste den Max i 2 dager også høy en dag også lav.. Så den PP tror jeg vi la inn aksjer for seint..
Håperhåper nå!! For alle![]()
Hei alle sammen
Tror jeg har lest gjennom så og si alle sidene her nå, og det virker som CBFM funker bra for de fleste
Jeg er i pp 4 nå, og første pp med CBFM. Siden jeg har superlange (39-49 dager) sykluser så har jeg aldri funnet EL i de tidligere syklusene mine, men nå håper jeg at det er slutt på det!
Jeg tar vanlige EL tester i tillegg for å dobbeltsjekke. Og den første dagen jeg fikk *høy* på monitoren fikk jeg en neeeeesten positiv EL-test på ettermiddagen, mens dagen etter var den mye svakere og monitoren fortsatt stod på *høy*.. Sånn her har syklusen min vært denne gangen:
cd 1-16: Lav (veldig negativ el-test)
cd 17: Høy (nesten positiv el-test)
cd 18: Høy (mye svakere el-test)
cd 19: Høy (lik el-test som dagen før)
idag cd 20: Høy (lik el-test som dagen før)
Trodde *Max* var rett rundt hjørnet på cd 17 pga typiske el-smerter et par dager før og etter, men neida!
Har lest at CBFM ikke er optimal for de med lang syklus, men måtte jo prøveEr det noen flere her som har erfaring lange sykluser og veldig varierende svar på CBFM og el-tester?
Oi, det her ble langt! Men håper det er noen som har vært borti det samme, så jeg slipper å være redd for at el aaaldri kommer![]()
Håper for alle jeg også! Virkelig. Får tro det har gått vår veiKjenner veldig på utålmodigheten ja
OkåVisste ikke at EL kunne være før man fikk max. Fikk først to dager med høy, så to med max, så en med høy. La inn aksjer alle disse dagene. Glad for det når jeg leste det du skrev. Sitter den ikke nå, skal jeg ta EL-tester i tillegg neste syklus. Nå vet jeg jo ikke helt hvor mange dpo jeg er.
Har ikke erfaring selv.. Ville bare si lykke til![]()