Vi som bruker CBFM ;) !

God morgen damer! :)

I dag er jeg på DPO 9 - dag nr 22. Det er så rart at monitoren BLINKER? :confused005 Det er litt for tidlig - jeg forventer at monitoren skulle blinke på dag 24.....

Jeg føler at mens er rundt hjørnet da jeg har mensmurringer i dag - ømme bryster forsvant i går kveld men kom litt tilbake i dag. Ja, blir noen spennende dager. Håper ikke TR :smiley-angry019 kommer............

Monitoren kan blinke m opp til 5 dager før den forventer tanta. Så hvis forrige syklus var på 27 dager så stemmer det jo med at den begynner å blinke i dag ;)

Monitoren kan blinke m opp til 5 dager før den forventer tanta. Så hvis forrige syklus var på 27 dager så stemmer det jo med at den begynner å blinke i dag ;)

Akkurat, da er det riktig! Er jo ganske ny på monitoren! :)

Har ikke mensmurringer lenger - kun kort om morgenen i dag og i går....Uvant med så lite PMS symptomer...
Jeg har en gravistest liggende hjemme - tror jeg venter med å teste etter IKM :) *spennende*

Hvis du kun har en test liggende så hadde jeg også ventet ;)
synes selv det er lettere å vente når det er "eneste sjansen" :p
Har jeg flere liggende fyker den ene etter den andre hehe.

Ja de pms/mens/graviditets-symtomene er ikke til å bli klok på!

Hvis du kun har en test liggende så hadde jeg også ventet ;)
synes selv det er lettere å vente når det er "eneste sjansen" :p
Har jeg flere liggende fyker den ene etter den andre hehe.

Ja de pms/mens/graviditets-symtomene er ikke til å bli klok på!

Jeg fant en billig teststimmel i skuffa og brukte på den i går .- 8 DPO men blendahvitt, er nok for tidlig :)
Har den fine dyre elegant liggende :)

Vil heller vente rastløs i par dager til for å spare 100 kr :) Selv om det er litt tøft å vente :)

Ja, PMS/mens/gravid symptomer er slitsomt! Synd at det ikke finnes stor forskjeller på de! *hihi*
Selv om har ikke helt lik fra måned til måned :)

MEN jeg tenker egentlig at hvis jeg for eksempel ender opp med en kjemisk graviditet vil jeg helst ikke vite det.
Tenker at det blir jo en sinnsyk skuffelse å få en positiv test for så å få tanta. Så jeg tror at jeg skal prøve å holde med å teste til etter ikm neste gang :) da risikerer jeg heller ikke å måtte tyde tester :p

Kjemisk graviditet? Kan du fortelle meg? :)

Ja, når man har prøvd så lenge så blir det mer følsomt når man mister sin unge :)

Jeg har lest litt, jeg mistenker jeg har hatt en en gang..... Da min monitor slo maks 2 dager før jeg fikk TR ca 3 dager etterpå. Jeg fikk sterke magesmerter, gråte for ingenting og masse stikkinger osv. Jeg fikk først frisk blod før ordentlig mens kom.

Har noen spørsmål, jeg er jo sånn veldig fersk på dette her.

Søndags morgen: Høy på monitor
Søndags kveld: Positiv EL billigtest (aksjer)
Mandag morgen: MAX på monitor
Mandags kveld: Positiv EL billigtest (aksjer
Tirsdags morgen: MAX på monitor
Tirsdags kveld: ikke utslag på EL billigtest

Tydeligvis har situasjonen endret seg på tirsdag ila tiden fra mogen til kveld. Er det da vits i å legge inn aksjer på tirsdags kveld også?

Annet spørsål også...fra når teller jeg DPO dager? Hvilken dag er DPO dag 1? Er det på søndag, eller mandag eller i dag?

Tydeligvis har situasjonen endret seg på tirsdag ila tiden fra mogen til kveld. Er det da vits i å legge inn aksjer på tirsdags kveld også?

Annet spørsål også...fra når teller jeg DPO dager? Hvilken dag er DPO dag 1? Er det på søndag, eller mandag eller i dag?

Jeg hadde lagt inn før ellers på begge maks dager og høy for sikkerhetsskyld men vet ikke hva andre her inne gjør :)

Du teller 1 dpo fra høy etter maks :) du får høy imorgen hvertfall så er din dpo 1 imorgen :)

Livelovelaugh, takk for infoen. Ja da har vi kjørt på med sengekosen både dagen før max og begge dagene på max...må vel sette inn støtet i dag og siden det er høy....hihihi;) Best å være på den sikre siden!

Da er jeg på dpo 1 i dag.....haha...mn tviler sterkt på at det blir noen positiv grav.test....endelig er alle EL symptomene vekke, hadde jo noen forferdelige dager med PMS mens det sto på.

KarmaSmurfen; du kjøper bare nye testpinner. Du får 20 pinner per pakke. I starten bruker du nok mer enn 10 pinner per syklus, tror jeg brukte 15. Så vil monitoren lære deg å kjenne, så da vil den mest sannsynlig ikke bruke mer enn 10 pinner per syklus, dvs. en pakke rekker på to sykluser (med mindre du har veldig uregelmessige og svingende sykluser). Pinnene koster jo endel, men du kan få de billigere om du bestiller de på ebay eller på billigetester.no.

Uerfaren : Høres ut som en bra plan ;) Haha, jeg synes mellom EL og IKM er evighetslangtur! Selv om du tviler, men håper på at du får pluss! :) Ja, har selv noen dårlige måneder med PMS - men denne gangen er snill med meg.
Har kun ømme bryster med stikkinger og bittelitt murringer og stikkinger nede. Har også ved PMS men mildere denne gangen. Livmortappen min er borte - er på dpo 10 i dag.....Er spent! :) Skal prøve ikke å tenke så mye på det! :)

KarmaSmurfen :

Jeg kjøper pinner på ebay - husk under 200 kr :) Ellers kan man kjøpe tilbud på apoteket av og til eller hos fertile.no, tror 40 pinner for ca 500 kr eller under. Husker ikke :) Men bruker bare 10 pinner nå, i første omgang tror var 20...kanskje 20 pinner på 2 pp - for å bli kjent med min syklus. Hadde lav i 2 sykluser.....Nå bare 10 pinner :)
Dyrt men verdt å investere for å planlegge barn :)

livelovelaugh: du kan jo ta en test ila. helga? på lørdag er du jo 12 dpo....og iallfall søndag, da er du jo 13, d skal jo være nok for å få utslag tenker jeg? SPENNENDE :)

Kjøpte en idag siden klarte ikke å vente men negativ så kanskje for tidlig så får ta en tedt i helgen hvis min mens ikke har kommet :) spennende ja!!;)

Kjøpte en idag siden klarte ikke å vente men negativ så kanskje for tidlig så får ta en tedt i helgen hvis min mens ikke har kommet :) spennende ja!!;)

Krysser fingrene for to streker nestegang du tester :D også må du fortelle oss hvordan det går, spennende spennende :)

Jeg er endelig ferdig med tr nå, til samboers store glede.. Hadde jo så mye ubehag den siste tiden før tr at han sa han følte jomfrudommens ensomme dager strømme tilbake :p

Nå håper jeg på et julemirakel for oss alle sammen <3 !! Som også ville blitt ett bursdagsmirakel for min del nesteår :D

Jeg fikk masse mensmurringer og vondt i ryggen i dag - håper ikke TR da det er IKM i dag........ nei nei ikke kom du TR! Bli der du er! :P ...........

Haha! :P Godt at TR er bortreist - så inviterer du din egen mann og helt alene ;)

Ja, ønsker også på et skikkelig julemirakel <3 Hadde vært en verdensbestejuleønske! :)

Jeg fikk masse mensmurringer og vondt i ryggen i dag - håper ikke TR da det er IKM i dag........ nei nei ikke kom du TR! Bli der du er! :p ...........

Haha! :p Godt at TR er bortreist - så inviterer du din egen mann og helt alene ;)

Ja, ønsker også på et skikkelig julemirakel <3 Hadde vært en verdensbestejuleønske! :)

Krysser fingrene på at hu holder seg borte :)

:) Min livmortapp er veldig høy - veldig hardt - bakovervendt og litt myk utpå...Vet ikke hva det vil si - har ikke følt noe liknende før men får se hva som skjer :)

Blir aldri klok på den livmorstappen jeg...
Men jeg er konisert så det er ikke så lett å kjenne om den er åpen eller lukket, også merker jeg heller ikke så stor forskjell om den er myk eller hard!
Kjenner om den ligger høyt eller lavt, det er vel stort sett det jeg kan være helt sikker på :p

Hehe :) Ikke jeg heller. Jeg kan kjenne når den er åpen eller lukket - men forstår ikke helt på høyt og lavt :) .......

Ja, da får jeg bare vente :P Er nok spent jeg bare :)

Back
Topp