Vi som bruker CBFM ;) !

Ja, annen hver dag er bra nok :)

Ja, hadde masse stikkinger på pp 3 men fikk TR, men denne gangen er vonde nålestikk 2 ganger så tør ikke å tro at det er positive tegn men lov å håpe :) .............. kan blande med PMS også :(

Jeg fikk max på dag 18 og 19 første runde med CBFM, så det kan fremdeles skje til deg også :-) Ikke at det funka da men... TR kom på besøk 2-3 dager. Aldri hatt så lange sykluser og så kort mens før, men men..

Sent from my iPad using BV Forum

Ja det var veldig rart Amalia80, sikkert CBFM som tullet litt, henger jo ikke på greit at man skal ha EL 2-3 dager før tr.

Hvis man får EL på dag 18 og 19 så bør man ha sykluser på 31-32 dager...altså at tr kommer på dag 31.

Jeg har alltid hatt lange sykluser naturlig...og det er så kjedelig, misunner dere som har korte, da får dere flere prøveforsøk ila. året :p

Men lange sykluser er veldig greit ellers, fordi da har jeg sjeldnere tr....for det er jo ikke så gøy å ha foruten prøveperioden ;)

Forresten, leste innlegget ditt på nytt, forstår nå at du ikke fikk tr 2-3 dager etter EL, mn at tr varte bare i 2-3 dager ja.

Men sykluser kan jo også variere fra syklus til syklus, det er det som er irriterende. Hadde vært enklest med fasitsvar :schocked028

Forresten, leste innlegget ditt på nytt, forstår nå at du ikke fikk tr 2-3 dager etter EL, mn at tr varte bare i 2-3 dager ja.

Men sykluser kan jo også variere fra syklus til syklus, det er det som er irriterende. Hadde vært enklest med fasitsvar :schocked028

Ja, fryktelig irriterende :D Hadde aldri trodd at jeg skulle bli så skrullete av denne prøvinga! Samtidig som at jeg føler at jeg ikke har noen grunn til å klage ettersom vi bare er på PP3. Har venner som har slitt i mange år og som tilslutt har adoptert. Det klaffet fort til oss da vi begynte å prøve før sommeren, men da var vi ikke antydning til stresset. Var forberedt på at det sikkert tok laaang tid... Men vi ble kjapt gravide og rakk å kjenne på det å skulle bli foreldre og fventningene det førte med. Det er vel nettopp alle de følelsene som gjør at vi er utålmodige nå. For å se det positive i det så vet vi iallfall at vi kan bli gravide :-)

Er på dag 8 på monitoren i dag. Dagene frem mot EL og IKM føles laaaaange. Menjoda.. Jeg slapper heeeelt av altså ;-) :-D

Ja, fryktelig irriterende :D Hadde aldri trodd at jeg skulle bli så skrullete av denne prøvinga! Samtidig som at jeg føler at jeg ikke har noen grunn til å klage ettersom vi bare er på PP3. Har venner som har slitt i mange år og som tilslutt har adoptert. Det klaffet fort til oss da vi begynte å prøve før sommeren, men da var vi ikke antydning til stresset. Var forberedt på at det sikkert tok laaang tid... Men vi ble kjapt gravide og rakk å kjenne på det å skulle bli foreldre og fventningene det førte med. Det er vel nettopp alle de følelsene som gjør at vi er utålmodige nå. For å se det positive i det så vet vi iallfall at vi kan bli gravide :)

Er på dag 8 på monitoren i dag. Dagene frem mot EL og IKM føles laaaaange. Menjoda.. Jeg slapper heeeelt av altså ;-) :-D

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv :) Skikkelig utålmodig. Men det har faktisk blitt bedre etterhvert som tiden har gått. Stresser mindre nå, men noe er nok også fordi at nå begynner jeg å få kontroll på syklusen. Har aldri engasjert meg i den før etter vi mistet. Var en del å seyye seg inn i kan du si :)
men nå når jeg begynner å få det på plass går det mye bedre :) ikke fult så stresset lengre.

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv :) Skikkelig utålmodig. Men det har faktisk blitt bedre etterhvert som tiden har gått. Stresser mindre nå, men noe er nok også fordi at nå begynner jeg å få kontroll på syklusen. Har aldri engasjert meg i den før etter vi mistet. Var en del å seyye seg inn i kan du si :)
men nå når jeg begynner å få det på plass går det mye bedre :) ikke fult så stresset lengre.

Bra det ikke bare er meg da;-)
Jeg har heller aldri tenkt så nøye over syklusen min, men nå følges det med... Føles litt greiere nå når jeg har CBFM egentlig. Men som sagt. Har lovt meg selv at jeg skal være litt mer avslappet fra og med nå. Det er heldigvis mye som skjer fremover så forhåpentligvis får jeg nok av andre ting å tenke på.

Bra det ikke bare er meg da;-)
Jeg har heller aldri tenkt så nøye over syklusen min, men nå følges det med... Føles litt greiere nå når jeg har CBFM egentlig. Men som sagt. Har lovt meg selv at jeg skal være litt mer avslappet fra og med nå. Det er heldigvis mye som skjer fremover så forhåpentligvis får jeg nok av andre ting å tenke på.

JA var derfor jeg også begynte med den. Men min tullet de to første syklusene jeg brukte den!
Første pp sa den el på dag 19 så kom tanta dag 24, og denne syklysen har den sagt høy i 19 dager nå…
Satser på at den neste syklusen så er den "riktig" innstilt :)
Jeg har begynt å tempe i tillegg for å få enda bedre kontroll :p anbefales :)

Er på 7 dpo idag, ingen symptomer bortsett fra utrolige ømme bryster som jeg har hver måned. Løp etter toget igår og måtte holde pupper ! Var for vondt ,hihi :D

Jenter, hvordan legger man inn bilder her? Har prøvd å legge inn et bilde her som er for stort....har tatt det med mobil, frustrerende at jeg ikke får lagt det inn pga. størrelsen. Det er et bilde av det jeg tolker som et positiv EL test, men ønsker deres synspunkter (tok en billig i kveld, fikk høy på monitoren i morges, men har sånne korsryggsmerter at jeg bare måtte ta en billig en i kveld.).

Okei, i dag ser jeg at monitoren viser max :) Jippi!!! Bare glad den i det hele tatt viser max på første pp, så slapp det å bli så kjedelig md å vente på flere sykluser.

La inn aksjer i går, skal også jobbe med det i dag og i morgen tenker jeg ;) Så blir det litt spenning til neste mesntruasjon!

Det passet egentlig å få EL nå, i og med at jeg istenker at jeg har 32 dagers sykluser, det var iallfall slik de var før prevensjonen.

Uerfaren : Jippi! :) Da er det kjempebra at monitoren viser MAKS! *kjempeflott!* Haha, jeg la også inn dagen før + selve EL dager på 2 dager og høy! :) Det blir så spennende!

Jeg var nysgjerrig på min livmortapp i dusjen i dag og den er helt borte ! Jeg tør ikke å tenke hva det er!
Har ingen mensmurringer eller noe - kun lite stikkinger. Har ømme bryster (har det hver måned) men denne gangen stikker det i brystvorter men så tør ikke å tenke på, er spennende. Liker ikke å bli så skuffet :(

Jeg er så usikker når jeg skal ta test?

min IKM er egentlig på torsdag men jeg fikk EL 2 dager senere enn jeg pleier å få - ble usikker når jeg skal ta test?

Er det ikke slik at det uansett bør være trygt å ta test ca. 12 dager etter EL? Hvor mange dager er det siden du hadde EL?

Utrolig spennende da, at du iallfall merker en forandring ift. brystene osv. stikkinger og sånn jeg tenker på. Det må jo være en grunn til dette, oioioi :excited001

Utrolig spennende iallfall! Hold oss oppdaterte om du evt. bestemmer deg for å ta grav.test ;)

Jeg føler jeg aldri før har kjent eggeløsning som dette her. Føler eggeløsningen er myyyye mer "kjennbar" etter graviditeten. Har hatt vondt i korsryggen i hele dag på jobb, klarer ikke bøye meg for å plukke opp ting, masse masse murringer i nedre del av magen, ubehag rett og slett, sykt rart. Hadde det ikke vært for at monitoren viste max, så hadde jeg vært 100% sikker på at mense er rett rundt hjørnet.

Spennende å følge med på syklus ved bruk av cbfm altså. Er nokså ny på forumet men er i pp 8 nå. Er på dag 7 på pp2 med cbfm. Gikk lei av vanlige el tester, ble bare stress. Merker det har roet seg ganske nå når jeg bruker monitoren. Var heldig å fikk max første måneden jeg brukte den, men det klaffet ikke. To antibiotikakurer og bihulebetennelse hjalp nok ikke i positiv retning. Så nå er vi spente på denne perioden. Men merker jeg begynner å bli utålmodig og til tider skuffet. Ihvertfall når jeg ser mange andre som det klaffer for på første periode. I tillegg har jeg hatt sykluser som har variert mellom 31 og 36 dager, og da tærer det på tålmodigheten.

Spennende å følge med på syklus ved bruk av cbfm altså. Er nokså ny på forumet men er i pp 8 nå. Er på dag 7 på pp2 med cbfm. Gikk lei av vanlige el tester, ble bare stress. Merker det har roet seg ganske nå når jeg bruker monitoren. Var heldig å fikk max første måneden jeg brukte den, men det klaffet ikke. To antibiotikakurer og bihulebetennelse hjalp nok ikke i positiv retning. Så nå er vi spente på denne perioden. Men merker jeg begynner å bli utålmodig og til tider skuffet. Ihvertfall når jeg ser mange andre som det klaffer for på første periode. I tillegg har jeg hatt sykluser som har variert mellom 31 og 36 dager, og da tærer det på tålmodigheten.
Hvor mange sykluser har du prøvd monitoren av disse 8 pp du har hatt? Det er mange som opplever at det løsner når de går over på monitor, at det er lettere å tyde EL testresultatene og at de lettere treffer blink. Så har det jo noe å gjøre med at man kanskje slapper mer av og gir seg mer hen til monitoren, vi skal ikke legge skjul på at psyken har mye å si når man prøver å bli gravid!

Jeg er også sånn som varierer veldig fra syklus til syklus, og har en jente på 14 mnd fra før, hvis det er noe trøst....dog ikke planlagt graviditet. Men det gjelder altså bare å spore eggeløsningen, og i og med at syklusen din varierer litt fra syklus til syklus så må du bare tenke at det er det monitoren er for :) Den hjelper deg å fange opp EL uansett xsmile9

Hvor mange sykluser har du prøvd monitoren av disse 8 pp du har hatt? Det er mange som opplever at det løsner når de går over på monitor, at det er lettere å tyde EL testresultatene og at de lettere treffer blink. Så har det jo noe å gjøre med at man kanskje slapper mer av og gir seg mer hen til monitoren, vi skal ikke legge skjul på at psyken har mye å si når man prøver å bli gravid!

Jeg er også sånn som varierer veldig fra syklus til syklus, og har en jente på 14 mnd fra før, hvis det er noe trøst....dog ikke planlagt graviditet. Men det gjelder altså bare å spore eggeløsningen, og i og med at syklusen din varierer litt fra syklus til syklus så må du bare tenke at det er det monitoren er for :) Den hjelper deg å fange opp EL uansett xsmile9
Er på 2 pp med monitoren nå. Så satser på jeg klarer å roe ned. En håper jo alltid at det skal klaffe ganske kjapt, så stresset veldig rundt pp 4-6. Var faktisk mannen som "satte foten ned" og bestemte at vi skulle skaffe monitoren... :-)

Hallo damer :D
Så spennende at du merker litt "ekstra" forandringer livelovelaugh! Krysser fingrene for deg denne på :)

Jeg har endelig blitt menneske igjen.. Ble så kanakas dritings på gullfeiringen at jeg føler meg ikke veldig "ladylike" nå :p
Det jeg husker er at jeg møtte på en jeg holdt på med i 8 mnd før jeg ble kjent med samboern. Jeg avsluttet ting med han og ting har vært litt, eller, veldig kleine etter det.. Vi er i samme vennegjeng og slikt så ser hverandre en del..
Han ble pappa for 6 uker siden med ei dame han selv sa hadde lurt han i fella en natt han drakk for mye. Også avsluttet han med "detta kunne vært din unge hvis du ikke hadde ditcha meg for typen". Kjente at den svei litt..
Men jeg har i alle fall en kjæreste som elsker meg mer enn noe annet <3

God morgen damer! :)

I dag er jeg på DPO 9 - dag nr 22. Det er så rart at monitoren BLINKER? :confused005 Det er litt for tidlig - jeg forventer at monitoren skulle blinke på dag 24.....

Jeg føler at mens er rundt hjørnet da jeg har mensmurringer i dag - ømme bryster forsvant i går kveld men kom litt tilbake i dag. Ja, blir noen spennende dager. Håper ikke TR :smiley-angry019 kommer............

Hallo damer :D
Så spennende at du merker litt "ekstra" forandringer livelovelaugh! Krysser fingrene for deg denne på :)

Jeg har endelig blitt menneske igjen.. Ble så kanakas dritings på gullfeiringen at jeg føler meg ikke veldig "ladylike" nå :p
Det jeg husker er at jeg møtte på en jeg holdt på med i 8 mnd før jeg ble kjent med samboern. Jeg avsluttet ting med han og ting har vært litt, eller, veldig kleine etter det.. Vi er i samme vennegjeng og slikt så ser hverandre en del..
Han ble pappa for 6 uker siden med ei dame han selv sa hadde lurt han i fella en natt han drakk for mye. Også avsluttet han med "detta kunne vært din unge hvis du ikke hadde ditcha meg for typen". Kjente at den svei litt..
Men jeg har i alle fall en kjæreste som elsker meg mer enn noe annet <3

Glad at jeg også har funnet min store kjærlighet og vice versa :)

Back
Topp