Ja, noen sier at stress har ingenting virkning på at spiren sitter - noen sier at man får 20% nedsatt hvis man stresser, andre sier det er tull. Man blir gravid under krigen - stress og psykiske problemer osv. Jeg vet ikke, men prøver uansett å ikke tenke så mye på det. Har nettopp bestilt tur til Asia i januar - så jeg bruker mye tid på å Google og planlegge, så glemmer jeg at jeg faktisk prøver
Ja, min samboer tenner ikke på pliktsex. Jeg må prøve en eller annen måte å forføre han eller overraske han med noe sexy at han glemmer at vi har pliktsex

......... Virker som det var bedre for denne måned - enn forrige, han klarte ikke på maks nr 2 og høy , men det skulle kanskje holde men nei.
Nå klarte vi å ha på maks nr 1+2 + høy

Er på 5 DPO i dag - kun ømme bryster (er vanlig ved PMS som jeg får hver måned) ellers ingenting

Skvatt av små bobling i noen minutter da jeg var i butikken men det er nok noe annet, fordi jeg har ikke helt troa på at man kan faktisk kjenne tidlig symptomer, tror alt er PMS som skjer hos nesten alle kvinner. Tror ting skjer mer etter IKM