Vi som bruker CBFM ;) !

Jeg skal på lønnspils i dag........

Drakk dere forsiktig mellom EL og IKM ? Eller lever dere som før frem til positiv test?

Jeg lever som vanlig frem til positiv test :)

Ja, noen sier at stress har ingenting virkning på at spiren sitter - noen sier at man får 20% nedsatt hvis man stresser, andre sier det er tull. Man blir gravid under krigen - stress og psykiske problemer osv. Jeg vet ikke, men prøver uansett å ikke tenke så mye på det. Har nettopp bestilt tur til Asia i januar - så jeg bruker mye tid på å Google og planlegge, så glemmer jeg at jeg faktisk prøver :P

Ja, min samboer tenner ikke på pliktsex. Jeg må prøve en eller annen måte å forføre han eller overraske han med noe sexy at han glemmer at vi har pliktsex ;) ......... Virker som det var bedre for denne måned - enn forrige, han klarte ikke på maks nr 2 og høy , men det skulle kanskje holde men nei.

Nå klarte vi å ha på maks nr 1+2 + høy :P Er på 5 DPO i dag - kun ømme bryster (er vanlig ved PMS som jeg får hver måned) ellers ingenting :( Skvatt av små bobling i noen minutter da jeg var i butikken men det er nok noe annet, fordi jeg har ikke helt troa på at man kan faktisk kjenne tidlig symptomer, tror alt er PMS som skjer hos nesten alle kvinner. Tror ting skjer mer etter IKM :)

Oioi, så utrolig spennende med Asiatur! Det forstår jeg godt at tar opp tiden din. For en opplevelse :)

Godt han er mann, såfort noe er sexy så glemmer de stort sett alle eventuelle baktanker det måtte være med sexen :p

Vi hadde kun sex max 1 for samboern var i bursdagslag og jeg ville ikke ha de bakfulle svømmerne hans. Hehe

Sinnsykt bra at dere virkelig safet dere denne gangen, håper det var det som skulle til! :D
Ja, du sier noe, ser man etter disse symptomene så kommer de jammen meg i bættelass frem til tr kommer igjen.
5 dpo er nok tidlig å merke noe, men mange sier jo at de "vet de er gravide" fra omtrent dagen etter EL.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Oioi, så utrolig spennende med Asiatur! Det forstår jeg godt at tar opp tiden din. For en opplevelse :)

Godt han er mann, såfort noe er sexy så glemmer de stort sett alle eventuelle baktanker det måtte være med sexen :p

Vi hadde kun sex max 1 for samboern var i bursdagslag og jeg ville ikke ha de bakfulle svømmerne hans. Hehe

Sinnsykt bra at dere virkelig safet dere denne gangen, håper det var det som skulle til! :D
Ja, du sier noe, ser man etter disse symptomene så kommer de jammen meg i bættelass frem til tr kommer igjen.
5 dpo er nok tidlig å merke noe, men mange sier jo at de "vet de er gravide" fra omtrent dagen etter EL.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Takk :) Vi har reist utrolig mye - ville oppleve mye før vi får unger :)

Haha! Ja, det er bare å ta på et plagg så er han solgt! *smiler*

Ja, jeg begynner å lure de som ble gravide sier at de merket dpo så tidlig - kanskje blander litt med PMS :)

Jeg har også stikkende i begge puppene - man tror om alt mulig rar, om det er melkeproduksjon i vei osv, men det er bare PMS :P ........Jeg har mer troa etter 1 uke kanskje :)

Synes det er verst med ventetid fra PMS til IKM enn TR til EL :)

Selv om vi har gjort det bra under EL , men TR kommer alltid, utrolig vanskelig. Men håper på positiv denne gangen :) Hadde vært så hyggelig. Min mamma maser på når jeg skulle få barn - men hun vet ikke at jeg PRØVER! :P ....... hehe :)

Takk :) Vi har reist utrolig mye - ville oppleve mye før vi får unger :)

Haha! Ja, det er bare å ta på et plagg så er han solgt! *smiler*

Ja, jeg begynner å lure de som ble gravide sier at de merket dpo så tidlig - kanskje blander litt med PMS :)

Jeg har også stikkende i begge puppene - man tror om alt mulig rar, om det er melkeproduksjon i vei osv, men det er bare PMS :P ........Jeg har mer troa etter 1 uke kanskje :)

Synes det er verst med ventetid fra PMS til IKM enn TR til EL :)

Selv om vi har gjort det bra under EL , men TR kommer alltid, utrolig vanskelig. Men håper på positiv denne gangen :) Hadde vært så hyggelig. Min mamma maser på når jeg skulle få barn - men hun vet ikke at jeg PRØVER! :P ....... hehe :)

Helt enig! Tiden fra EL til IKM går så sakte og alle mulige symptomer hopper frem fra intet og gjør alt enda vanskeligere..

Hehe, masene mor er du ikke alene om. Mamma gjør også det, og svigerfar. Men ingen vet at vi prøver og den dagen jeg blir gravid skal vi vente lengst mulig med å fortelle det. Vi bor et stykke unna resten av familien så tanken på at hele slekta "flytter hit" for å hjelpe til mens jeg går gravid, det blir for mye for min del.

Jeg skal på lønnspils i dag........

Drakk dere forsiktig mellom EL og IKM ? Eller lever dere som før frem til positiv test?

Jeg fikk beskjed av jordmor om å leve som om jeg er gravid frem til tr kommer. Så jeg drikker ikke annet enn når jeg har mensen egentlig :)

Helt enig! Tiden fra EL til IKM går så sakte og alle mulige symptomer hopper frem fra intet og gjør alt enda vanskeligere..

Hehe, masene mor er du ikke alene om. Mamma gjør også det, og svigerfar. Men ingen vet at vi prøver og den dagen jeg blir gravid skal vi vente lengst mulig med å fortelle det. Vi bor et stykke unna resten av familien så tanken på at hele slekta "flytter hit" for å hjelpe til mens jeg går gravid, det blir for mye for min del.

Auda.. Min mamma og pappa bor 8 timers med bil - så får nok ikke mye mas ;) Men de kommer nok til å ta flytur av og til, og noen bor på samme plass som meg men de er ikke så masete....... Vet om ei venninne sin svigerfamilie er så håpløs, de maser, kommer ofte på besøk og blir der så lenge i flere dager. SLITSOMT! :)

Jeg fikk beskjed av jordmor om å leve som om jeg er gravid frem til tr kommer. Så jeg drikker ikke annet enn når jeg har mensen egentlig :)

Mmm..... det er nok lurt, drikker heldigvis svært sjelden - får vel ta en jordbær daiquru uten alkohol og later som den er med alkis ;)

Auda.. Min mamma og pappa bor 8 timers med bil - så får nok ikke mye mas ;) Men de kommer nok til å ta flytur av og til, og noen bor på samme plass som meg men de er ikke så masete....... Vet om ei venninne sin svigerfamilie er så håpløs, de maser, kommer ofte på besøk og blir der så lenge i flere dager. SLITSOMT! :)

Hehe, det er deilig tenker jeg :D
Å herlighet, stakkars venninnen din! Jeg tror svigermor har vært hos oss 10-15 ganger, totalt.. Svigerfar er her ganske ofte, han og samboern bygger to bad hos oss, så da er det greit egentlig.. han drar hvertfall igjen når kvelden kommer:p

En fordel å få hjelp ofte når de vil komme ofte ;) *hihi* ........... Også er det greit når du vil ha avlastning en gang i blant ;)

ENDELIG KOM TANTA :D :D :D

Herlighet, trodde aldri jeg skulle bli glad for det altså :p
Men nå er i alle fall ting tilbake på stell. De fæle blæresteinene valgte å forlate meg igår, noe som var monstervondt men helt fantastisk etterpå. Kanskje derfor tanta endelig kom

SÅ, nå er jeg klar for ny prøve med monitoren. Håperhåperhåper syklusen stabiliserer seg igjen nå.
Og det betyr også at jeg kan ta en drink eller to på medaljefesten til Strømsgodset på søndag :D :D

Hehe! får juble sammen med deg :dance011

Da er det greit at alt er på plass - de slemme monstersteinene og TR kom! Da er du ren og pen til monitor-start! :)

*krysse fingrene for deg at syklusen stabiliserer seg igjen etter de monstersteinene er kommet ut!* :)

Du er heldig som kan drikke uten samvittighet - jeg tror ikke jeg klarer - blir vel brus og jordbær daiquiri uten alkohol :) :dance018

spottet litt i dag så regner med tanta kommer i løpet av helgen her også. Blir ikke like godt mottatt av meg hehe :p

Går med et lite håp om at det var en festeblødning, men tror egentlig at det er noe som er mer en snakkis enn noe som faktisk skjer... hvor stor bløding kan det komme av at en celle(!) trenger seg inn i livmorsveggen (eller hvor det er den fester seg)? Det er jo ikke rare såret den kan lage!
meeen er jo lov å håpe :D gir ikke opp før tanta faktisk valser inn døra! Foreløpig står a bare i enden av gårdsrommer og vurderer om hu skal komme inn hehe.

Og må bare få si at selv om det er viking og litt sandnes ulf som står meg nærmest så syns jeg det er utrolig kult at Strømsgodset har gjort det så bra som de har. Viser bare at god lagmoral er viktigere enn penger :)

spottet litt i dag så regner med tanta kommer i løpet av helgen her også. Blir ikke like godt mottatt av meg hehe :p

Går med et lite håp om at det var en festeblødning, men tror egentlig at det er noe som er mer en snakkis enn noe som faktisk skjer... hvor stor bløding kan det komme av at en celle(!) trenger seg inn i livmorsveggen (eller hvor det er den fester seg)? Det er jo ikke rare såret den kan lage!
meeen er jo lov å håpe :D gir ikke opp før tanta faktisk valser inn døra! Foreløpig står a bare i enden av gårdsrommer og vurderer om hu skal komme inn hehe.

Og må bare få si at selv om det er viking og litt sandnes ulf som står meg nærmest så syns jeg det er utrolig kult at Strømsgodset har gjort det så bra som de har. Viser bare at god lagmoral er viktigere enn penger :)

Ja, kanskje du venter med å bruke monitoren når du bare spotter litt - begynn med den når skikkelig mens kommer :)

Ja, grip et håp tilfelle det er faktisk en litem amok celle med gravemaskin! :) Ja, noen kan få skikkelig mens 2-3 dager selv om er gravid! Hihi, la tanta stå i skapet eller står a bare i enden og klør på hodet - om hun skal ta seg en seilbåt tur på jorden rundt så bærer du en baby etter 9 måneder ;)

Jeg har ingenting peiling om fotball - min samboer kan ikke det heller, vi er nok mer glad i matkultur - som Masterchef, Heston, Jamie Oliver osv på programmet :P

Ja har lest at man skal ikke gå over til neste syklus før man har en skikkelig blødning. Spotter man to dager og blør den 3. skal man ikke slå over før den 3. dagen :) så monitoren får bare fortsette å blinke med m'en sin hehe. Har sikkert blinket i en uke snart!

Lite interesse for fotball hos sambo, er heller jeg som holder et lite øye med hehe.
Hos oss går det i sinnasnekkern, tid for hjem og diverse andre interiørprogrammer :)

Ja! Send tanta på jordomseiling! ingen dum ide hehe :D :D

Ja har lest at man skal ikke gå over til neste syklus før man har en skikkelig blødning. Spotter man to dager og blør den 3. skal man ikke slå over før den 3. dagen :) så monitoren får bare fortsette å blinke med m'en sin hehe. Har sikkert blinket i en uke snart!

Lite interesse for fotball hos sambo, er heller jeg som holder et lite øye med hehe.
Hos oss går det i sinnasnekkern, tid for hjem og diverse andre interiørprogrammer :)

Ja! Send tanta på jordomseiling! ingen dum ide hehe :D :D

Hihi , blir godt å se den ikke blinkende mer snart :P

Interiørprogrammer er bra - liker boligjakten da vi skal flytte i neste år :) Sinnasnekkeren kan være morsom :)

Har ingen murringer eller symptomer bortsett fra ømme bryster så langt..... skulle ønske at graviditetstest kunne påvise svar allerede fra dpo 5 :(

Her i gården er set kjedelig gitt!

Er på dag 15 i syklusen og har hatt 7 dager med høy på rad......aahhhrrr. Før prevensjon hadde jeg sykluser på 32 dager +/- så er godt mulig jeg får max. Men er jo første pp, så har vel egentlig ingen rett til å klage om monitoren bare viser høy denne syklusen.

Så bra tanta kom vesledue, da kan du endelig slutte å lure om og hvis. Lykke til med neste pp!

Er på dag 18 - 5 dpo. Skvatt av smerte nålestikk som stakk på høyre side 2 ganger, håper det er egget som graver i livmora med gravemaskin! *krysse fingrene........* :)

Uerfaren : Det kan skje at monitoren viser maks på 1. pp, min viste seg på 3. pp ;) Så bare å smøre med tålmodighet, bare å ha sex selvom viser ikke maks :)

Ja vi tenker at vi har oss annenhver dag det viser høy, bare sånn i tilfelle ;)

Oioioi...stikkinger, d er et bra tegn vil jeg tro. Jeg hadde endel stikkinger generelt i starten av min første graviditet. Jeg krsser fingrene for dg :cheers

Back
Topp