Vi som bruker CBFM ;) !

Jeg var redde for mange rare spørsmål hos privat som jeg ikke ønsker at min samboer skal få vite ;) ..........
Supert :) Jeg tenker å prøve litt til før jeg tar kontakt.

Jaja, i dag er på dag 1....Blæ! Kjedelig! :)

Kjedlig å begynne på nytt ja. . Nærmer meg testing, så da blir det litt mer spennende ;)

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo - 28 dager
3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

Er vanlig at monitoren ikke finner max første pp en bruker den ;)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ja, fordi monitoren må bli kjent med deg og flørter litt med deg , girl :)

Er vanlig at monitoren ikke finner max første pp en bruker den ;)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
Æsj ass.., bortkasta pinner da :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj ass.., bortkasta pinner da :p

Det vet en jo ikke før man tester ;) Du kan jo ennå få max :)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Det vet en jo ikke før man tester ;) Du kan jo ennå få max :)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
Sant det..., mn hva tror du om den el testen jeg tok i går? Hadde jeg ikke brukt monitoren nå, så hadde jeg trod at den el testen var positiv :)

Sant det..., mn hva tror du om den el testen jeg tok i går? Hadde jeg ikke brukt monitoren nå, så hadde jeg trod at den el testen var positiv :)

Såg positiv ut.. Hvertfall nesten, har du testet i dag?

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Såg positiv ut.. Hvertfall nesten, har du testet i dag?

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
Nei har ikke fler tester, mn skal ha sex i kveld så enten var el i går eller i dag :p får vi håpe..Hehe

Jeg fikk maks kjempesent (dag 19 og 20) første runde med monitoren men er rimelig sikker på at el var lenge før. Fikk tanta bare noen dager (dag 24) etter at monitoren viste el. + jeg hadde de vanlige el symptomene før monitoren slo ut ;) Den trenger nok bare litt tid ja :)
Jeg er på andre runde nå med 3 dagen på høy så forhåpentligvis kommer maks nå snart :)
Har i hvert fall tilbaketrukken tapp, og økt utflod så virker på kroppen som det nærmer seg!

Jeg fikk maks kjempesent (dag 19 og 20) første runde med monitoren men er rimelig sikker på at el var lenge før. Fikk tanta bare noen dager (dag 24) etter at monitoren viste el. + jeg hadde de vanlige el symptomene før monitoren slo ut ;) Den trenger nok bare litt tid ja :)
Jeg er på andre runde nå med 3 dagen på høy så forhåpentligvis kommer maks nå snart :)
Har i hvert fall tilbaketrukken tapp, og økt utflod så virker på kroppen som det nærmer seg!

Jeg fikk maks seint på pp2 noen dager før jeg fikk mens - det kan være flere grunner til det. Men på pp3 var det mer riktig, fikk maks på dag 10 :)

Du er på 2 pp nå - 3 dagen med høy? Altså etter mens betyr du er på dag 8 eller?

Veldig rart.....Jeg fikk mens 2 dager tidlig før IKM og har blødd i en og halv dag..... veldig rart...pleier å blø i 4-5 dager, så håper ikke syklusen min begynner å bli så rar :(

Veldig rart.....Jeg fikk mens 2 dager tidlig før IKM og har blødd i en og halv dag..... veldig rart...pleier å blø i 4-5 dager, så håper ikke syklusen min begynner å bli så rar :(

Har du tatt en g- test?? ;)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Nei jeg er på dag 11 :) monitoren spurte etter første test på dag 9 og da gikk den rett på høy, så dag 9,10 og 11 er høy.
satser på maks i løpet av helgen ;)

2 dager før tiden er vel ikke helt uvanlig?
Eller pleier syklusen din å være veldig stabil?

Har du tatt en g- test?? ;)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Har ikke tatt g-test, men får vel gjøre i dag...Leste at noen kan blø i 1-2 dager men likevel være gravid, skal få ta når jeg kommer hjem fra jobb :P .........

Nei jeg er på dag 11 :) monitoren spurte etter første test på dag 9 og da gikk den rett på høy, så dag 9,10 og 11 er høy.
satser på maks i løpet av helgen ;)

2 dager før tiden er vel ikke helt uvanlig?
Eller pleier syklusen din å være veldig stabil?

Det kan sikkert være forskjell fra person til person når det gjelder monitoren :) Jeg fikk fra lav på dag 9 til maks på dag 10, dette er fordi jeg fikk eggløsning på dag 9 om kvelden så sikkert derfor :)

Min syklus varierer litt...+ - 1-2 dager :) EL pleier å være på dag 10-11 :)

Har ikke tatt g-test, men får vel gjøre i dag...Leste at noen kan blø i 1-2 dager men likevel være gravid, skal få ta når jeg kommer hjem fra jobb :P .........

Gleder meg til å høre resultatet :)

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Har du testet nå??? :D:D

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Har du testet nå??? :D:D

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Negativ :( ...........Ja, veldig rart ........ Håper EL kommer som normalt - forventer rundt den 31. oktober..... :)

Negativ :( ...........Ja, veldig rart ........ Håper EL kommer som normalt - forventer rundt den 31. oktober..... :)

Kjedlig :(

3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Back
Topp