Vi som bor i TRONDHEIM!

Ryttermamma83

Flørter med forumet
Hei jenter. Det er jo så mange som bor i Trøndelag her, så kunne kanskje vært kjekt med en tråd for oss som bor i Trondheim også, med tanke på å bli kjent og kanskje etter hvert møtes. Hvem er der ute, og hvem er dere?

Jeg er 30, og har ett barn fra før av. Hun blir 7 nå i januar, så er ikke akkurat to tette.
Mannen min og jeg har vært sammen i ti år til sommeren, og gift i 7 år. Han er jo da pappa til begge to. :)
 
Smart :)

Jeg er 25 år, gift og venter et etterlengtet barn. Har ingen fra før. Gleder oss enormt!

Er 6+2 og skal på tidlig UL om åtte dager. Spennende..! Ønsker å sjekke at d ser bra ut før vi sier det til familien i jula. Skal på ultraportalen. Noen som har erfaringer derfra?

Sliter ellers med ekstrem kvalme, delvis sykemeldt og faktisk hjemme fra jobb idag, da jeg ikke klarer å reise meg fra senga... Håper dette blir bedre..!
 
Hei! Er ikke fra Trondheim, men kun en kort kjøretur derifra... ;) er 30 år, gift og venter nå vårt tredje barn... :)
Jeg var på ultraportalen forrige gang i ca uke 30. var på 3D ultralyd da for å hilse på prinsesse våres... ble virkelig tatt godt imot og har bare gode ting å si om ultraportalen! :) denne gangen har vi ikke tenkt å ta 3D da vi ikke ønsker å vite kjønnet... Blir FOR fristende tror jeg... Hehe...

Kjenner til det der med kvalmen ja, forresten... Håper det blir bedre etter hvert!
 
Hei hei til dere. :) En kort kjøretur er "Innafor" ja småen. Da kan du jo bare ta en svipp innom byen når vi etter hvert fikser treff. :D

Blir spennende å se hvor mange vi blir i denne tråden. Kommer jo til nye til dette forumet hele veien.
ønsker&håper, når kom kvalmen hos deg? Jeg har hatt noen dager med veldig kvalme, og har spydd masse. Men ofte på kvelden, og noen dager ikke i det hele tatt.
 
Hei hei til dere. :) En kort kjøretur er "Innafor" ja småen. Da kan du jo bare ta en svipp innom byen når vi etter hvert fikser treff. :D

Blir spennende å se hvor mange vi blir i denne tråden. Kommer jo til nye til dette forumet hele veien.
ønsker&håper, når kom kvalmen hos deg? Jeg har hatt noen dager med veldig kvalme, og har spydd masse. Men ofte på kvelden, og noen dager ikke i det hele tatt.
Uke 5.. Kommer i bølger hos meg! Men er det på morgenen roer seg litt og kommer ofte tilbake formiddag/ettermiddag. Slitsomt!

Treff blir morro da! :))
 
Uke 5.. Kommer i bølger hos meg! Men er det på morgenen roer seg litt og kommer ofte tilbake formiddag/ettermiddag. Slitsomt!

Treff blir morro da! :))
Ugh. Håper jeg slipper unna mestparten av kvalmen. Skal ha mamma og bestemor boende hos oss i nesten to uker nå i jula, og blir vanskelig å holde det hemmelig dersom jeg er dårlig og går og spyr... :/
 
Ugh. Håper jeg slipper unna mestparten av kvalmen. Skal ha mamma og bestemor boende hos oss i nesten to uker nå i jula, og blir vanskelig å holde det hemmelig dersom jeg er dårlig og går og spyr... :/
Vi skal heldigvis si det på juleaften, blir to tøffe dager i forkant... Men håper de ikke merker noe før 24!! :)
 
Vi skal heldigvis si det på juleaften, blir to tøffe dager i forkant... Men håper de ikke merker noe før 24!! :)
Jeg hadde tenkt å holde tett frem til etter OUL. Kan bli vanskelig om magen blir ett problem, men løse klær og kreative løsninger så går det kanskje? Sist syntes det da jeg var ca 12 uker til de som kjente meg godt.
 
Jeg hadde tenkt å holde tett frem til etter OUL. Kan bli vanskelig om magen blir ett problem, men løse klær og kreative løsninger så går det kanskje? Sist syntes det da jeg var ca 12 uker til de som kjente meg godt.
Jeg er førstegangs fødende og har allerede fått kommentarer på jobb når jeg har på de rette klærne! Så å holde skjult for familien tror jeg ikke hadde gått over mange dager ;) håper du får skjult den fine lille hemmeligheten!
 
Oi. Her kommer det tidlig! Jeg var mye oppblåst, men det har gått over nå. Håper på å klare å holde det skjult til februar egentlig, men vi får se hvordan det utvikler seg. :)

Begynner å kjenne på tretthet og kvalme da. Ugh. Klarte ikke komme meg opp og på jobb i dag. Eller, jeg stod og og gjorde meg klar, men havet så i senga igjen fullt påkledd. Sendte en SMS til sjefen og sa jeg hadde hodepine så jeg tok en tablett og sove en time og prøvde igjen. Kom meg da på jobb i hvert fall. Men fader så tungt det er om morgenen!
 
Back
Topp