Vi snakker...

Dollface

Forumet er livet
VIP
25 rundpinner... [:-]

Hvor pokker skal jeg gjøre av dem så det er lett å se lengde og tykkelse da.. De derre posene som følger med er jo ikke akkurat lette å håndtere.. [8|]

Sy et strikkepinneetui for rundpinnene dine da?[8|][;)]
http://kongroa.blogg.no/1208498220_eksperiment_strikkepi.html

Jeg har kjøpt strikkepinnemappe på S&S [:)]

Strikkepinneetui, og så kjøper du en sånn plastikdings på strikkebutikken som har pinnestr i, sånn du stikker pinnen inni og finner str.. Haha, eledig på forklaring [X(], men mulig du skjønner..

ORIGINAL: Mavir

'

Hvordan ser strikkepinneetui til rundpinner ut?

ORIGINAL: krezz

Sy et strikkepinneetui for rundpinnene dine da?[8|][;)]
http://kongroa.blogg.no/1208498220_eksperiment_strikkepi.html

Skjønner ikke helt hva hun har gjort jeg.. Men mulig jeg bare lager en litt "stuttere" versjon av den som ligger på pickles.. Har laget to av den til settpinner i dag.. Men SÅ mange settpinner hadde jeg ikke gitt.. selv om jeg trodde det var de jeg hadde mest av [:D]
(Hva skal man egentlig med 3 2,5 pinner i 40 cm lengde?[:-])

Planen min er å lage en variant av den som ligger på pickles. Litt bredere og kortere lommer - tror det skal bli finfint. Må bare få kjøpt noe stoff.

ORIGINAL: merete_80

Planen min er å lage en variant av den som ligger på pickles. Litt bredere og kortere lommer - tror det skal bli finfint. Må bare få kjøpt noe stoff.

Må bli noe sånt her også..

ORIGINAL: Dollface

Du får rope ut hvis du gjør noen erfaringer underveis som er verdt å vite om. [8D]

ORIGINAL: Dollface

Du får rope ut hvis du gjør noen erfaringer underveis som er verdt å vite om. [8D]

Foreløpig går det mye i knappenåler iallefall.. [8D]

ORIGINAL: strikketrollet

'

jeg har dette:

Mange små lommer som man kan skrive pinnestr på. Jeg har to str i hver lomme av de tynneste og en av de tykkere (7-10)

'

jeg har dette:

Mange små lommer som man kan skrive pinnestr på. Jeg har to str i hver lomme av de tynneste og en av de tykkere (7-10)

hvor mange lommer?

hos meg ligger alt i en boks fra europris :-P
Funker det også!! selv om det ikke ser så pent ut [:D][:D][:D]

'

jeg har dette:

Så utrolig genialt [:D] Ett sånn må jeg få tak i etterhvert.

Jeg har to mapper da, en til 40 cm og en til 60 cm.

Er det kanskje 8 lommer i hver da? "Pluss en lomme i baksiden"

Jeg har som sagt to pinner i noen av lommene slik:

3 og 3,5
4 og 4,5
5 og 5,5
6 og 6,5
7
8
9
10

Kjøpte en billig cd-mappe fra Clas Ohlsson jeg [8D]

Jeg har beholdt de plastgreiene pinnene fra europris ol ligger i. Står jo tykkelse og lengde der.
Har veldig ofte 2 i en om jeg har flere med samme lengde og tykkelse. Har de ryki så ligger de i sånne romslige plastlommer med strips oppe, og med en liten lapp nedi med tykkelse.
Så ligger alle de i en stor A4 plast pose med strips oppe. i stigende rekkefølge. Også har jeg en tynn lang plastsak med strips oppe hvor strømpepinner  ligger i i sine "hus" fra butikken. Men fylt opp med flere av samme tykkelse.
Sånne laaange sett pinner (eller hva det heter) ligger i en lang plasthylse som jeg fikk da jeg "arvet" en del strikkepinner.
Og alt sammen ligger i kørja.  Ikke så system, men finner nå pinnene jeg trenger. :)

Back
Topp