Vi skravler uke 29

Dyra

Skravlekjerring
Starter en skravletråd jeg, nå er det skravling over alt og jeg klarer ikke holde oversikt. ;)

Puh... TAKK!!! Følte jeg hang litt etter her jeg :-P

skulle ønske at det fantes noe mot forkjølse som gravide kan ta.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har barnefri denne uken , mannen bygger hytte og jeg er fortapt i 50 shades bøkene <3 :) sitter i timesvis og bare leser . :)

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Har endelig litt "fri" på dagtid, ungene har hatt to uker ferie fra bhg og det har ikle vært lett når jeg har vært så dårlig. :p håper jeg kommer meg litt ovenpå igjen nå som jeg har dagen på meg. :)
Når skal dere på første kontroll til lege? Jeg er 8+0 i morgen og lurte på om jeg bare skulle dra da?

2 små + spire <3

Da har jeg herved flyttet inn i en gravid-joggebukse :D Ganske så behagelig, men med min polstring så følte jeg brått at jeg var MYE lenger på vei enn jeg egentlig er. Jaja..

epla25: Du kan jo høre med de. Mange som har kontroll rundt da, men så er det også noen (som meg) som ikke skal før i uke 12.

skulle ønske at det fantes noe mot forkjølse som gravide kan ta.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har du prøvd å dampe deg i eucalyptus bad... Ehm det var dårlig forklart. Man tar eukalyptus dråper i varmt vann i en balje, også tar man hodet over med en handduk over der igjen og puster om man klarer gjennom nesa.

Jeg har sendt 1 avgårde til en kompis, 3 er her og løper og hojer. Ho teller i partall, ganske morsomt, isteden for å telle 1-2-3 når ho løper av gårde så teller ho 2-4-6. He he

Da har jeg herved flyttet inn i en gravid-joggebukse :D Ganske så behagelig, men med min polstring så følte jeg brått at jeg var MYE lenger på vei enn jeg egentlig er. Jaja..

epla25: Du kan jo høre med de. Mange som har kontroll rundt da, men så er det også noen (som meg) som ikke skal før i uke 12.

Deilig med mer plass til magen da :)

Ja får vel bare høre med de, hadde vært greit å få det gjort før vi drar på ferie hvertfall (begynnelsen av august). Er i så fall over 12 uker når vi kommer hjem igjen og skal på ul mens vi er der. Gleder oss veldig til det!

2 små + spire <3

Jeg prøvde å gjøre alt klart til vi skal på ferie i morgen, men så ble jeg sittende å se på en matkanal :P Kjenner jeg blir kvalm og sulten samtidig.

Apper <3

Har du prøvd å dampe deg i eucalyptus bad... Ehm det var dårlig forklart. Man tar eukalyptus dråper i varmt vann i en balje, også tar man hodet over med en handduk over der igjen og puster om man klarer gjennom nesa.

Jeg har sendt 1 avgårde til en kompis, 3 er her og løper og hojer. Ho teller i partall, ganske morsomt, isteden for å telle 1-2-3 når ho løper av gårde så teller ho 2-4-6. He he

her må jeg bare si VÆR FORSIKTIG MED VARMT VANN! fordi jeg var forskjøla og koktevann som jeg skulle puste inn dampen, men jeg klarte og helle det over handa mi:P og da ble det førstegradsforbrenning. men sitron hjelper mot hoste, eneste som hjelper for meg:P

Har endelig litt "fri" på dagtid, ungene har hatt to uker ferie fra bhg og det har ikle vært lett når jeg har vært så dårlig. :p håper jeg kommer meg litt ovenpå igjen nå som jeg har dagen på meg. :)
Når skal dere på første kontroll til lege? Jeg er 8+0 i morgen og lurte på om jeg bare skulle dra da?

2 små + spire <3

Jeg skal i uke 10 :)

-Appen

sliter så veldig med det og være trøtt, jeg har nå brukt 1 time på og komme meg i dusjen, har bare lyst og sove:(

Kvalmen har så vidt begynt hos meg, de første 5 minuttene etter jeg våkner er jeg kvalm, så går det helt over :D er i uke 7, kanskje jeg slipper billig unna :D

Må skravle litt så jeg får kommet meg inn i den hemmelige gruppa ;) er på jobb og har det veldig rolig. Greit det når man har mange andre tanker i hodet og ikke er helt på nett ;)

her må jeg bare si VÆR FORSIKTIG MED VARMT VANN! fordi jeg var forskjøla og koktevann som jeg skulle puste inn dampen, men jeg klarte og helle det over handa mi:p og da ble det førstegradsforbrenning. men sitron hjelper mot hoste, eneste som hjelper for meg:p
Au da.

Nå har jeg fått meg en avatar også... :)

dette med kontroll har jeg begynt tenke på å..har ikke ringt legen enda engang.. ska man aller helst gå til lege først eller kan man begynne rett til jordmor?

Sovnet på sofaen til slutt, det var jaggu godt med en dupp. Men våknet og nå er jeg KVALM! Yes da.. Håper det gir seg litt i løpet av den neste halvtimen, straks hente knerten min <3

dette med kontroll har jeg begynt tenke på å..har ikke ringt legen enda engang.. ska man aller helst gå til lege først eller kan man begynne rett til jordmor?
Spiller ingen rolle tror jeg. TROR du må til legen for å ta blodprøver, men utover det så kan vel jordmor gjøre akkurat det samme vel?

Her jeg bor må vi vente lenger med å få time til jordmor enn lege. Så jeg skal til legen først. Og som andre gangs gravid, i mitt tilfelle, får jeg færre kontroller hos jordmor....

Back
Topp