Vi skravler og skravler..

Skravlehøner!!! :p:):p:):p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bare lurer, hvor mye action er det på skjult gruppe i forhold til her? Venter med å skrive meg opp på terminlista til etter tidlig ul om et par uker, så kommer uansett ikke inn før det, men.

Bare lurer, hvor mye action er det på skjult gruppe i forhold til her? Venter med å skrive meg opp på terminlista til etter tidlig ul om et par uker, så kommer uansett ikke inn før det, men.

Det skjer mye mindre inne på skjult forum :) Altså ikke så mange tråder og innlegg i forhold til her. Men det vi deler er gjerne mer privat :)

Det skjer lite der inne frem til resten av gjengen som hører til der også slipper inn :)

Det skjer mye mindre inne på skjult forum :) Altså ikke så mange tråder og innlegg i forhold til her. Men det vi deler er gjerne mer privat :)

jeg er der snart inne! her har det vært nedtelling i 4 uker snart!

mest fordi jeg bare liker å være positiv å se gleder i små. bittesmå ting <3 . thaha

jeg eter MANDAAARIN! omnomnomn. å en banan!
jeg fornekter oppkast i dag! det er en illusjon. jeg spyr ikke. det er bare hjernen som tror det! :smiley-angelic008

Ha ha ha :) Jeg vet ikke hva som skjedde. Men nei, du har ikke sagt det. Jeg sa det. Skjedde noe rart med quoten :p Trodde jeg rettet det opp fort. Haha.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke det...jeg vil gjerne hjelpe til om noen trenger det, men grattis som tilgangsansvarlig Limitless ;)

Hihi, jeg så på listen over antall innlegg igjen, og nå har vi skravlet mye igjen. Vi har nå mer innlegg enn Mai, April, og Mars :p

Men det skal godt gjøres å skravle oss forbi februar! DE skravler mye.. Hehe

skravle babvle !

ønske meg lykke til i dag. jeg skal passe fire barn fra kl 1600- til leggetid i dag...
JEG skjønner ikke hvordan jeg skal greie det... men.. når noen står i krisa, ville jg blitt takknemmelig om noen hadde gjor det for meg. det er mine tantebarn så de er litt mine de også! :) <3

men goshameien det skal bli spennende med denne formen! det blir film. film. og film ! ;)

Hohoho, nå har vi skravlet oss forbi 20000 innlegg damer!!! For noen skravlebøtter! :D :P

Back
Topp