Vi skravler og skravler..

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Så på listen nå at vi har skravlet oss forbi Mai2014. Ikke at det er noe mål i seg selv altså, bare litt morsomt å se :)

Synes vi skal fortsette å skravle, så kanskje vi tar igjen April også? :p

Er såå koselig å bli kjent med dere juni-damer!

hahaha så det i går jeg også :D Artig!!

He he, litt morsomt :)
Jeg prøver skravle meg inn i sommerfuglene, men jeg skjønner ikke hvor jeg ser antall innlegg i denne gruppen ? Målet må vel snart være nådd vel ?

D
He he, litt morsomt :)
Jeg prøver skravle meg inn i sommerfuglene, men jeg skjønner ikke hvor jeg ser antall innlegg i denne gruppen ? Målet må vel snart være nådd vel ?
Du går opp på siden der nicket ditt står der får du opp en liste ting om din profil og en av de står det "dine innlegg" på der finner du alle innleggene du har skrevet siden du ble bruker :P

D

Du går opp på siden der nicket ditt står der får du opp en liste ting om din profil og en av de står det "dine innlegg" på der finner du alle innleggene du har skrevet siden du ble bruker :p

Vet - men må vite innleggene i dette forumet - for det totale spiller ingen trille for den sjule junigruppen :)

Vet - men må vite innleggene i dette forumet - for det totale spiller ingen trille for den sjule junigruppen :)
Det jeg gjore var å telle de som er skreve på juni 2014.
du er no langt over 50 innlegg ;)

Tar det lang tid å komme inn i skjult? Ga beskjed om at jeg har nådd alle målene i går, men ser ikke noe ennda :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi trenger en ny som kan påta seg det ansvaret (forumansvarlig), for hun har forlatt oss så vet ikke hvor ofte hun er her inne, men så henne pålogget isted. Hun skulle ta seg av det frem til noen meldte seg etter hva jeg forstod. Noen frivillige ?

Vi trenger en ny som kan påta seg det ansvaret (forumansvarlig), for hun har forlatt oss så vet ikke hvor ofte hun er her inne, men så henne pålogget isted. Hun skulle ta seg av det frem til noen meldte seg etter hva jeg forstod. Noen frivillige ?

Jeg har gitt beskjed til Stoltmor90 om at jeg kan overta ansvaret. :)

Hu sa hu skulle fikse det med engang i går. Så regner med at hu har gjort det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lol...nå skjønner jeg ingen ting :D
image.jpg

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    318,9 KB · Visninger: 22
  • image.jpg
    image.jpg
    318,9 KB · Visninger: 15
Back
Topp