vi skal

Tjukkaaa

Forumet er livet
på middagsbesøk hos et vennepar nå kl 20.  Har Alìs med oss siden vi ikke har barnevakt... har noen gjort sånt før? Har veldig dårlig samvittighet for å drasse hun med meg på middag liksom[8|]. Men samtidig - vi kan jo ikke bare bli sittende hjemme flere år til fordi vi ikke har noen som kan passe...[8|]

skal dere prøve å leggehenne der da?

jeghar en gang sagt vi kan komme om jeg kan ta med ådne og overnatte.. funka det"!

Må få høre hvordan det gikk! [:D]

synes du gjør det helt riktige:)) selvfølgelig skal man komme seg ut selv om man har barn å ikke pass alltid:) kos dere masse masse[;)]

tror det kommer til å gå bra, og i værste fall får hun være oppe sammen med dere :)
Syns dere skal komme dere ut, bare det ikke skjer hver dag liksom

Det ble knall bra faktisk[:D] fikk ikke med meg svarene deres i går før vi dro. Hun reiste bort i pysjen - hadde ikke sovet i bhg så hun var allerede overtrøtt etter å ha rast ifra seg over noen timer her hjemme[&:] så jeg var ganske forberedt på å bare måtte hjem med hun igjen.

Men vi kom bort og de har en jente på 5 år. Alis forguder hun. Dette var etter leggetid hos snuppa men hun fikk lovå leke litt fra seg med storjenten. Så når de skulle legge seg (sammen faktisk) så skjønte Alis at hun fikk sove i prinsesseseng ved siden av hun fem åringen på et prinsesserom og hun ble helt ifra seg av glede[8D].

30 sekunder etter at vi slo av lyset og gikk ut var hun sovnet[8D]. Vi kom oss ikke av gårde pga fantastisk selskap før nærmere 2[&:]. Og siden vi begge hadde drukket par glass vin ble det taxi på oss. Stakkars jente ble jo vekket for å kle på hun[8D] og hun var så strålende fornøyd med det[:D]. Så gikk hele familien og la seg sammen og hun sovnet før jeg slo av lyset på rommet vårt[8D].

Sier ikke at dette nå blir daglig kost her altså hehe - men er veldig overrasket over hvor fantastisk bra det gikk![:D]

Så koselig!!! [:D][:D][:D]

*ønsker seg tjukka og krissi på middagslashalkoholkos* [8D]

Sånn har vi gjort x antall ganger siden han ble født. Funker utmerket hver gang [:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Så gøy å høre!!! Herlig at dere koset dere, alle tre [:D]

Back
Topp