Vi skal flytte.....

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Vi kjøpte dette huset for 7 å siden ca,mangler å pusse opp gangen,soverommet og vaske kjelleren... Og ha vell sett oss enig at vi må flytte,er vell helste eg som har stått på bakbena å holdt igjen,da eg sliter litt med å slytte fra plassen.. Men vi har ikkje plass i dette huset nå som vi blir en familie på 6!!! Vi tenkte/diskuterte en sund om å bygge ut,men så har eg lite lyst å bu oppi det når vi får en ny i flokken,og vi er ennda ikkje ferdig med selve huset heller. Så vi skal på visning på dette huset
http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=39333800&areaId=20208

Det var ett flott hus, ville nok kanskje gått for det jeg å. Men holder det med 4 soverom da?
Deilig å flytte inn i ett så ferdig hus, ingenting Innvendig iallefall som trengs å gjøres med en gang. :)

Syntes og det er kjempe fint :) Forelsket meg helt i det kjøkkenet :D Er 5 soverom,1 nere med bad og 4 oppe og ei loftstue.... :)

Oj så flott!:)Kunne godt tenkt meg et sånt hus!

Det var skikkelig fint! :)

Det var kjempefint! Hadde flyttet fort inn der :)

Sent from my HTC Desire HD A9191

Ja hadde og flyttet glatt inn der,men spørst nå hvordan budrunden går,er visst mange som er intresert

Jeg blir litt småmisunnelig på all den plassen! Vi bor trangt, og trangere blir det fra sommeren av med en ekstra. Får se hvor lenge vi holder ut her vi bor nå, det eneste er at det er så forferdelig dyrt med bolig her. Og det er så vanskelig å skulle bestemme seg for å evt flytte fra byen, for vi trives jo innmari godt her. Valgets kvaler...

He he da var det litt tidlig ned budrubde ja;)

Ååå så spennende da :)
Jeg vil også ha stort nytt hus med masse plass :)
Håper dere får det da :)

Åh det var et veldig fint og åpent hus :) Så nytt og fint!
Håper det går veien for dere at det er dere som ender opp med det :)

Back
Topp