vi skal flytte vi...

• Trådstarter Trådstarter Sun_shine
  • Opprettet Opprettet
S

Sun_shine

Guest
Hmm, vi skal flytte, ca. 5-6min unna her med bil bare da så[:D]I leiligheten under huset til mamma. Jeg sa jeg aldri skulle bo så nærme mamma men nå blir det sånn da og det er jo bare for noen mnd. Vi bor nå i leiligheten til søstra til samboern, vi leier den av henne. Hun vil gjerne selge den snart.. Hu kaster oss ikke ut asså, men det var egentlig mamma som fikk oss til å flytte fordi mormor bodde under mamma før og hu har flytta så da ble leiligheten ledig og hu forslo hvorfor vi ikke kunne bo der litt også fikk søstern til samboern ordne leiligheten sin og solgt den.
Og dette synes jeg egentlig var litt godt siden jeg har følt at vi har oppholdt henne i å få solgt den. Så det letta litt fra skuldrene da vi kunne gå til henne og si at vi skal flytte og du kan endelig fikse leiligheten og selge den.[;)] Hu er jo kjempe snill som lot oss bo her så lenge, det gjorde hu nok mye pga lille Thea også da så[:)]
Vi driver jo egentlig og bygger hus, men det er ikke alltid ting går på skinner. Dumme og trege snekkere osv, litt ekstra kostnader og sånn...
Vi skulle først inn i huset i mai 2009, så ble det høsten 2009, så ble det jula 2009, men så fant vi ut at vi får ta det som det kommer og bo litt i leilighet litt til. Gidder ikke flytte inn bare for å flytte inn. Ting for være ferdig så vi får bodd der på vanlig vis!

Men å pakke, det har jeg ikke begynt med og vi flytter i oktober[8|] hihi, litt treg da men..[;)] Det ordner seg vel[:D]

Det blir morro å ordne ny leilighet da, innrede osv. Sånt synes jeg er morro, hvor ting skal stå i leiligheten osv.[:D][:)]
Kjøpe noen nye kule planter, duker, gardiner,puter, bilder osv..

det blir sikkert kjekt med ny leilighet [;)]
og veldig lettvindt med mormor i etasjen over da, du får sikkert masse barnevakt [;)]

lykke til med pakking og flytting [;)]

ORIGINAL: UllaBritt

det blir sikkert kjekt med ny leilighet [;)]
og veldig lettvindt med mormor i etasjen over da, du får sikkert masse barnevakt [;)]

lykke til med pakking og flytting [;)]

ja det er smart det, barnevakt er luksus, hihi[:D]

gratulerer med flytting [:D]

men da blir du boende litt lengre unna meg da..[:(][;)]

ORIGINAL: Luthien05

gratulerer med flytting [:D]

men da blir du boende litt lengre unna meg da..[:(][;)]

ja jeg veit[:(]

Back
Topp