Trone Gotta love ebay VIP 8 Jun 2009 #21 Ser dere for dere ett kaffebesøk på dagtid eller kveldstid? Jeg jobber skift jeg, så må bare få passet inn i turnusen min :)
Ser dere for dere ett kaffebesøk på dagtid eller kveldstid? Jeg jobber skift jeg, så må bare få passet inn i turnusen min :)
Amaryllis Elsker forumet 8 Jun 2009 #22 Jeg bor igrunnen nærmere Lyngdal jeg - men har ikke noe imot en bytur en gang i blant[;)] men jobber fullt på dagtid så det er litt vanskelig da...
Jeg bor igrunnen nærmere Lyngdal jeg - men har ikke noe imot en bytur en gang i blant[;)] men jobber fullt på dagtid så det er litt vanskelig da...
R Rinya Betatt av forumet 8 Jun 2009 #23 passer når som helst på døgnet for meg bare det ikke er så alt for tidlig [:)]
Trone Gotta love ebay VIP 8 Jun 2009 #24 Vi kan jo ta det på kvelden da, siden de fleste jobber på dagtid? Amarylis, da kjører jeg jeg så å si forbi deg til fredag :) Skal til Kvinesdal, hehe!! Og søndagen igjen :)
Vi kan jo ta det på kvelden da, siden de fleste jobber på dagtid? Amarylis, da kjører jeg jeg så å si forbi deg til fredag :) Skal til Kvinesdal, hehe!! Og søndagen igjen :)
Amaryllis Elsker forumet 8 Jun 2009 #25 Bor ikke egentlig i LYngdal heller -passer bedre å si i de indre bygder kanskje[;)] tror ikke jeg sier mer enda[;)]
Bor ikke egentlig i LYngdal heller -passer bedre å si i de indre bygder kanskje[;)] tror ikke jeg sier mer enda[;)]
Trone Gotta love ebay VIP 8 Jun 2009 #26 Skal ikke spørre altså! :) Jeg kjører jo forbi det området, hihihi!!!
Trone Gotta love ebay VIP 16 Jun 2009 #28 Tenkte siden det er kommet en del nye til her inne så drar jeg frem denne jeg [:)]
Trone Gotta love ebay VIP 11 Jul 2009 #30 Dytter opp denne her jeg, tilfelle det er noen som har lyst å møtes [:)]
Trone Gotta love ebay VIP 11 Jul 2009 #32 Det er bra! :) Kanskje vi burde tatt det en dag etter fellesferien eller noe? Slik at flere er hjemme?
Det er bra! :) Kanskje vi burde tatt det en dag etter fellesferien eller noe? Slik at flere er hjemme?
R Rinya Betatt av forumet 11 Jul 2009 #33 Jeg er med omtrent når som helst i allefall. Har ingen store planer for sommeren.
Trone Gotta love ebay VIP 11 Jul 2009 #34 Skal du chuma!!! Når da, når da? [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
cassie og leanna mam Gift med forumet 12 Jul 2009 #36 jeg bor i skauen på ut siden av arendal[;)] vil ikke si noe mer en det siden ikke alle vet jeg er gravid i gjen,,har en jente på 5 år
jeg bor i skauen på ut siden av arendal[;)] vil ikke si noe mer en det siden ikke alle vet jeg er gravid i gjen,,har en jente på 5 år