Vi sørlandsjenter

Det hørtes jo gøy ut :) hvor på sørlandet er du fra?

Jeg også :)

Var det jeg så i presentasjonstråden nemlig, heheh!! :)

Hadde jo vært kjekt med ett treff da :) Vi har i alle fall ikke sagt det til andre enn svigers og min søster og hadde jo vært litt gøy å pratet med andre også, heheh!! Hørt hvordan dere har det og ting og tang :)

Vi har sakt det til nærmeste familie å så har jeg sakt det til ei venninne som akkurat skal til å prøve å bli gravid og ei venninne som er gravid. Det er utrolig vanskelig å ikke si det til noen. Har jo lyst å stå ute i gatene å skrike det ut :P Har du barn fra før?

Ja, jeg har ei på 6 fra før av. Vi velger å ikke si det til flere, utenom min far og kjæresten hans som kommer hit i morgen.
Rett og slett fordi det er såpass tidlig enda at vi tør ikke. Men herregud, JA, vi har jo lyst å annonsere det i avisen om så å gjøre!! Ikke at vi har tenkt til det *fnis* Men du skjønner! Hehhee!!!

Vi kommer til å si det til mamma og samboeren om ett par uker tenker jeg. Samtidig som vi sier det til søsknene våre. Så venter vi til vi i alle fall er 2 mnd på vei før vi sier noe til hun på 6 år. Er litt kjedelig å måtte forklare for henne hvis det skulle gå galt [&o]

Vi har valgt å si det til dem som hadde fått vite det uansett om noe går galt. Skjønner godt at du ikke vil si til datteren din før det har gått litt tid. Barn gleder seg jo gjerne til å få søsken de også. Vi har bestemt oss for å ikke si noe til datteren til samboeren min før vi har nådd de magiske 12 ukene :)

Litt vanskelig å skjule det for henne nå på sommeren da, hehe!! Jeg har aldri hatt noe særlig mage i og med jeg har trent i grunn hele livet. Og jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å valse rundt i tskjorte i hele sommer, heheh!!!!

Hehe..Skal nok bli vanskelig å skjule det til tider ja. Jeg har noe kilo ekstra fra før så folk kommer sikkert bare til å tro jeg har lagt på meg, så jeg er mer redd for at kvalmen skal bli vanskelig å skjule etterhvert. men kan jo være jeg er heldig og ikke blir mer kvalm enn det jeg alt er :)Nå går jeg i allefall ganske greit utenom når jeg pusser tennen :) har du mye symptomer?

Begynner å komme noen ja. Går nesten konstant vondt i hodet, kvalm, spyr, river i nedre mageregionen, vonde pupper, tydelige blodårer, veiviseren er mørkere, humørsvingninger*ler*, og litt sånn småfjern av og til, hehe!

Det hørtes ut som mer enn noen [:)] Foresten godt å høre at det ikke bare er meg som har humørsvingninger så tildlig [:D] stakkars samboeren min skal få gjennomgå i løpet av svangerskapet :P Han har allerede bare begynt å si seg enig i ting og tang. Jeg kan fort bli bortskjemt av dette [:)]

Hehehhe!!! Mannfolkene har vel skjønt at av og til så må de bare nikke og være nige/uenige der det måtte passe oss, hahahah!!!!

Han av min tror jeg syntes det er greit at jeg snakker med andre om det og ikke bare han, hahahha!!!! Men det er jo koselig med treff da! :D

Hadde vært gøy det. [:D] Jeg tusler rundt her å snakker om det hele dagen så min samboer kunne nok også trengt en pause fra det + at jeg tror ikke det er så lett for mennene å forstå det helt enda, virker som det tar litt tid før det synker inn at det faktisk er noe der [:)] Lettere for oss som kan kjenne det på kroppen [:D]

Skal vi prøve å finne en dato når det evt kommer flere som har lyst å treffes? Jo flere jo bedre eller? :)

* Herregud, jeg ligger å hører på tordenvær igjen, orker ikke mer av det der!!!!*

Hadde vært gøy med flere ja [:)] Sikkert flere som ser tråden i morgen som vil være med [:)] 

Jeg ser tråden og i dag og synes at det høres koselig ut[:)] (og det var da veldig så seint dere satt oppe igår[;)][;)]) bare kom med tid og sted dere[:)][:)]

Amarylis, så koselig da!!! Er du også her fra byen eller utenfor? ( Jeg er nattemenneske, heheh!! )

caroaj, Ja, min søster har vært på treff med juni08 siden start nå, og jeg syntes det virket så koselig, hehe!!

Back
Topp