Vi prøver igjen....

Tomrane

Elsker forumet
Hei! Første gang jeg legger inne et innlegg her, er en stund siden vi mistet men (januar-08)... Har ikke blitt gravid igjen etter dette etter litt halvhjertet prøving fra min side. Var livredd for å bli gravid igjen rett etter SA, fordi jeg var så redd for å miste igjen, men nå føler jeg meg klar til å prøve ordentlig igjen. Vi bestemte oss derfor å kjøpe eggløsningstester for å få mer kontroll på syklus/eggløsning. Endte med å kjøpe sånne billige strips fra billige-tester.no.
Har noen av dere noen erfaringer med disse??? Ifølge disse testene har jeg menlig hatt eggløsning siden tirsdag kveld da jeg tok første test, og har det fortsatt!!!! Dette må jo være alvorlig feil, enten med testene eller med meg... Håper det er testene [;)]. Ønske meg en liten spire i løpet av sommeren!!!
 
Hei..[:)]Forstår deg godt...Jeg har hatt 2 ma-er (misse abortion)en form for spontan abort det og..Den siste var i jan/februar 08.Har prøvd hver måned siden..Men har ikke blitt gravid..har hatt ustabile sykluser og..jeg har prøvd Cb digitale eggløsningstester...men de blir fort dyre siden det ikke går ann å kjøpe refill av sticks til...(produsenten mener at batteriet kun er laget for de 7 som følger med..noe som ikke stemmer...de funker ihvertfall til det dobbelte...har testet det ut på samme "holder")...De synes jeg har vært gode...[:)]Jeg er litt sliten nå...av tester..graviditet og el tester..Føler jeg har levd som gravid i 1 år,-med untaket av besøk fra tante rød..[&o]Så jeg tror det blir en pause nå...og så satser jeg på at pergo gjør underverker i juli[;)]ellers vil jeg bare nevne at gynekolegen som jeg går til annbefalte for meg,-å kutte ut el -tester nå,-og leve/nyte livet..men det er ikke så veldig lett..[&o]Men det er jo et kjempefint hjelpemiddel for å finne ut når el er..og det hjelper jo på.....[;)]etterhvert lærer du  deg selv bedre å kjenne,-og finner det ut uten el-tester...Ønsker deg lykke til med prøvingen da..[;)]Det går nok fint denne gangen skal du se...Masse lykke til[:)][:)][:)]
 
Blander meg litt inn her jeg-det som er viktig å vite med disse billig testene er at de kun er positive på eggløsning når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken-kommer ofte en svak strek-men dette betyr ikke at man har EL, bare at man har målbart LH i kroppen. Enkelte har også brukt eltester som graviditetstester da HCG kan slå positivt ut på EL test-men dette anbefales ikke.

Lykke til med prøvinga!
 
Vet ikke så mye om disse testene,men vil ønske deg masse lykke til med prøvinga[;)]
 
Takk for svar!!! Tror jeg skal investere i noen litt dyrere og bedre tester neste gang... Ønsker dere en super sommer og håper det blir spirer som melder sin ankomst neste vår på oss alle[:)] Krysser fingrene for det!!!!
 
jeg skal kutte ut alt som heter hjemmetester jeg tror jeg. for jeg blir bare skuffet. venter heller til jeg finner det ut på annen måte. for nå vil jeg virkelig at det skal ordne seg for oss også!
 
ORIGINAL: Lillian80

Hei! Første gang jeg legger inne et innlegg her, er en stund siden vi mistet men (januar-08)... Har ikke blitt gravid igjen etter dette etter litt halvhjertet prøving fra min side. Var livredd for å bli gravid igjen rett etter SA, fordi jeg var så redd for å miste igjen, men nå føler jeg meg klar til å prøve ordentlig igjen. Vi bestemte oss derfor å kjøpe eggløsningstester for å få mer kontroll på syklus/eggløsning. Endte med å kjøpe sånne billige strips fra billige-tester.no.
Har noen av dere noen erfaringer med disse??? Ifølge disse testene har jeg menlig hatt eggløsning siden tirsdag kveld da jeg tok første test, og har det fortsatt!!!! Dette må jo være alvorlig feil, enten med testene eller med meg... Håper det er testene [;)]. Ønske meg en liten spire i løpet av sommeren!!!


Kjenner jeg er der nå. Tør liksom ikke ta steget ut og satse. Er redd for å bli skuffet siden jeg har så høye forhåpninger om at det skal gå fort å bli gravid igjen [&o]
 
Prøv heller Clearblue sine digitale el tester! De kan jo ikke missforstås. Brukte disse sist jeg var gravid, og skal bruke de igjen nå.
 
Lykke til[;)]
 
jeg brukte de billigtestene. viste negativt hele mnd, men regna ut at eggeløsning skulle være ca 22 april, og jaggu stemte ikke det for da satt lille spiren. men testen viste AAAALDRI positivt
 
har selv mistet en i uke 17, var helt ødelagt etter det og det tok lang tid før jeg ville prøve igjen. Har prøvd et halvt år nå uten hell, savner veldig en liten engel.
 
har bestilt eggl tester fra "billig-tester" jeg også og jeg er veldig fornøyd med de. For meg har de vært veldig pålitelige om man kan kalle det det [:)] Har bestilt ny pakke med graviditetstester derfra så de dukker nok snart opp.
 
Venter i spenning på en liten spire [:)]
 
 
 
Back
Topp