Vi Prøver:D

malink

Andre møte med forumet
Tenkte det kunne vere artigt om folk ville skrive inn tips, råd og knep "om å bli gravid" [:D]Selv prøver jeg å samboeren og det hadde vert morro å få noen "kjerring råd" fra folket[;)] kom med innspill[;)]!!!!

the greatest tips of them all...!

Penetrering og så må det gå for han inni deg og ikke på håndkledet[8D]

sry bare måtte[:D][:D]

har skjønnt så pass da[;)] har lest att det å "hoppe av i svingen" også fuker for mange fra ! kanskje vi skal prøve det:P

du kan legge deg med beina opp en liten stund etter dere har honkytonk[:D] Den har jeg hørt skal fungere!

Prøvd ikke engang vi, så jeg har ikke noe å komme med annet enn "slapp av, ikke stress" Fungerte på 2 par jeg kjenner.. gikk fra å ikke blive gravide på litt over et - tre år til at den brått satt etter de slappet av[:D]

Pute under rumpa, sex annenhver dag,
også må ikke han gå ut av deg for tidlig, etter at han har kommet [8D]

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

Pute under rumpa, sex annenhver dag,
også må ikke han gå ut av deg for tidlig, etter at han har kommet [8D]

ja er det ikke sånn at de små gutta ikke tåler oksygen eller sånn?[8|]

Ikke stress med det.. slapp av og ikke tenk "må bli gravid nååå"..

Lykke til!

ORIGINAL: Oline

Vi har bare hatt "vanlig" sex vi, begge gangene jeg har blitt gravid.
Ikke talt dager, ikke noen spesielle stillinger, ikke noe fast hyppighet.
Rett og slett bare hatt sex når vi vil, sånn vi vil[:)]

Ja her å egentlig...

har lest att slimløsende hostesaft har "funka" for mange! noen som har erfaringer med det????

ORIGINAL: Camomille

Ikke stress med det.. slapp av og ikke tenk "må bli gravid nååå"..

Lykke til!

enig. stresser du funker det ikke.. venninnen min prøvde i 3 år. hun stresset å ble nesten gal av å tenke. men så begynte de å bygge hus, da fikk hun noe annet å tenke på, vips- gravid [:D]

ORIGINAL: malink

har lest att slimløsende hostesaft har "funka" for mange! noen som har erfaringer med det????

Tja jeg var syk og gikk på slimløsende hostesaft... men om det var det eller bare sex som gjorde utslaget er ikke godt å si... er fint om man vet når man har eggløsning i hverfall

For oss hjalp det å ikke tenke på det, da gikk det veldig fint (så fint at spiren kom 1 år for tidlig, hehe[:D])

ORIGINAL: Oline

Vi har bare hatt "vanlig" sex vi, begge gangene jeg har blitt gravid.
Ikke talt dager, ikke noen spesielle stillinger, ikke noe fast hyppighet.
Rett og slett bare hatt sex når vi vil, sånn vi vil[:)]

Sånn gjorde vi det å.. og det gikk 3 mnd etter at jeg slutta på pilla, så satt det... Tror det hjelper og ikke stresse!

Back
Topp