Ikke hørt noe, men jeg er dødelig allergisk mot Nsaid så kan uansett ikke ta detFlere som fikk beskjed at man skal bruke albyl-e i svangerskap. Nye retningslinjer for de over 40 år. Fastlegen min mente det ikke var noe behov for min del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke hørt noe, men jeg er dødelig allergisk mot Nsaid så kan uansett ikke ta detFlere som fikk beskjed at man skal bruke albyl-e i svangerskap. Nye retningslinjer for de over 40 år. Fastlegen min mente det ikke var noe behov for min del.
kun alder over 40 er ikke indikasjon alene for bruk av albyl-e. Man må ha flere risikofaktorer. Det er uansett ikke oppstart før uke 12. Jeg antar derfor at det er noe de har med i beregningen på offentlig tidlig ultralyd.Flere som fikk beskjed at man skal bruke albyl-e i svangerskap. Nye retningslinjer for de over 40 år. Fastlegen min mente det ikke var noe behov for min del.
Ja! Håper det bli bedre når jeg kommer inn i andre trimesterNoen av dere andre over 40 som er sliten og utmattet, og omtrent ikke får gjort noe?
Føler med deg. Håper også det blir bedre i andre trimester. Godt å vite at jeg ikke er alene om å ha det slik. Kan ikke huske det var slik med de tre første (men det er riktignok nesten 12 år siden minste ble født).Ja! Håper det bli bedre når jeg kommer inn i andre trimester
Sliten og det føles ut som om jeg akkurat har kommet hjem fra ei tung treningsøkt!
10 år siden sist for meg og... Vi krysser fingrene for at det bli bedre etter jul!Føler med deg. Håper også det blir bedre i andre trimester. Godt å vite at jeg ikke er alene om å ha det slik. Kan ikke huske det var slik med de tre første (men det er riktignok nesten 12 år siden minste ble født).